En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
maandag 29 oktober 2007 om 17:11
maandag 29 oktober 2007 om 17:28
hoe kort is de WW eigenlijk? ik heb 10 jaar onafgebroken gewerkt...
ik ga kijken of ik me gedeeltelijk kan laten afkeuren ik wil namelijk wel blijven werken, alleen de diagnose narcolepsie ja of te nee , die krijg ik pas in januari... sluit allemaal net niet lekker aan ..
mijn contract loopt af op 31 dec.
happy new year!!
ik moet gewoon even surfen en lezen wat mijn opties zijn en welke weg te bewandelen.
ik ga kijken of ik me gedeeltelijk kan laten afkeuren ik wil namelijk wel blijven werken, alleen de diagnose narcolepsie ja of te nee , die krijg ik pas in januari... sluit allemaal net niet lekker aan ..
mijn contract loopt af op 31 dec.
happy new year!!
ik moet gewoon even surfen en lezen wat mijn opties zijn en welke weg te bewandelen.
maandag 29 oktober 2007 om 17:36
Heb je ze nog wel de kans gegeven om te zeggen wat ze van je werk vonden? Krijg je wel een positieve beoordeling?
Misschien toch eens vragen of er echt niet iets Parttime kan? Als je daar nl een FTcontract had gekregen en je wil minderen dan kunnen ze dat niet weigeren volgens mij.
zomaar wat dingen die ik je nog even ter overweging mee wil geven
Verder geen verstand van WW e.d.
Misschien toch eens vragen of er echt niet iets Parttime kan? Als je daar nl een FTcontract had gekregen en je wil minderen dan kunnen ze dat niet weigeren volgens mij.
zomaar wat dingen die ik je nog even ter overweging mee wil geven
Verder geen verstand van WW e.d.
maandag 29 oktober 2007 om 17:36
Jammer dat ze geen begrip hebben voor je situatie. Even goed uitzoeken wat je nu het beste kan doen en wat je wilt. Op zich heb je reden genoeg om de ziektewet in te gaan. Sterkte.
Ik ben zo weg om te eten bij mijn moeder. We eten bietjes dus dat vind ik wel lekker.
Ik ben zo weg om te eten bij mijn moeder. We eten bietjes dus dat vind ik wel lekker.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 29 oktober 2007 om 17:45
natuurlijk is mijn functioneren niet helemaal op wenselijk pijl . mijn kennis net even te weinig ... maar al mijn beoordelingen waren altijd prima in orde, dus het lijk t me kul .
ze hebben toch een stok nodig om de hond te slaan of niet dan?
maar laten we wel wezen van de 52 weken ben ik mogelijk drie volledige weken aanwezig geweest, alle weken had ik wel wat , tandarts , ortho , huisart, ziekenhuis etc etc etc... en dan kan je zo goed en zo klwaad als het kan wel hier en daar uurtjes inhalen . vakantie uurtjes inleveren ... maar het moment dat ze iemand nodig hebben op de afdeling die toch al met onderbezetting functioneerd ....is het gewoon ruk !
en dan kan ik er nog honderd keer niks aan doen en kunnen ze het nog zo hard willen begrijpen... maar ze hebben er dan niks aan.
en bij het vragen om een parttime functie heb ik ook verteld dat yamman en ik de medische molen ingaan dus ze weten ook dat er voorlopig aan mijn absentie nog geen einde komt ...
ik geef ze geen ongelijk ... ( ah ja alleen op dat kennis gedeelte)
ze hebben toch een stok nodig om de hond te slaan of niet dan?
maar laten we wel wezen van de 52 weken ben ik mogelijk drie volledige weken aanwezig geweest, alle weken had ik wel wat , tandarts , ortho , huisart, ziekenhuis etc etc etc... en dan kan je zo goed en zo klwaad als het kan wel hier en daar uurtjes inhalen . vakantie uurtjes inleveren ... maar het moment dat ze iemand nodig hebben op de afdeling die toch al met onderbezetting functioneerd ....is het gewoon ruk !
en dan kan ik er nog honderd keer niks aan doen en kunnen ze het nog zo hard willen begrijpen... maar ze hebben er dan niks aan.
en bij het vragen om een parttime functie heb ik ook verteld dat yamman en ik de medische molen ingaan dus ze weten ook dat er voorlopig aan mijn absentie nog geen einde komt ...
ik geef ze geen ongelijk ... ( ah ja alleen op dat kennis gedeelte)
maandag 29 oktober 2007 om 17:51
Yam, en ik geef ze wel ongelijk!
Kortzichtig Management, maar dat is tegenwoordig schering en inslag.
Ze hadden bijv. jou nog een jaarcontract kunnen geven voor 24 u per week met daarin goede afspraken over verzuim en daarnaast gewoon nog een fulltimer aannemen. Geen overbodige luxe op een onderbezette afdeling!
en over je functioneren, da's inderdaad kul, daar heb je wel gelijk in
Kortzichtig Management, maar dat is tegenwoordig schering en inslag.
Ze hadden bijv. jou nog een jaarcontract kunnen geven voor 24 u per week met daarin goede afspraken over verzuim en daarnaast gewoon nog een fulltimer aannemen. Geen overbodige luxe op een onderbezette afdeling!
en over je functioneren, da's inderdaad kul, daar heb je wel gelijk in
maandag 29 oktober 2007 om 22:15
Ik heb bietjes met tartaar gegeten. Ik weet niet wat er is maar met een paar happen bij mijn moeder zit ik vol. Dan moet ik wat ik heb gekregen opeten. Dat lukt vaak niet. Door het gedwongen eten heb ik mij toch een buikpijn. We kregen wat "woorden" erover. Altijd zeuren ze dat ik zo weinig eet en hoe het komt dat ik dan zo dik ben. Dus zij zijn ervan overtuigd dat ik thuis eet voor ik naar hun kom. Dat is niet waar maar ik eet nooit om 6 uur. Ik eet wanneer ik trek heb. Meestal veel later. Maar irritatie was zo groot dat ik het liefst wilde zeggen dat ik niet meer kom eten. Maar mijn moeder kennende zal ze dan ook geen contact meer opnemen. Maar de sfeer zo is ook belabberd.
maandag 29 oktober 2007 om 22:22
Yam dat mag hoor! bij ons is werkelijk altijd iedereen welkom en mogen altijd mee eten, vandaar dat ik altijd eten over hebt, das een gewoonte van huis uit, meer eten maken want als....
Leen doe me een lol en ga niet meer bij je moeder eten, godsamme ze behandelt je als een klein kind, eh bord leeg
eten???? dat kan toch niet, ik zie al dat ik dat tegen dochter zegt...ze zal vragen of ik wel helemaal goed in mijn hoofd ben... tjonge.....
ik heb haar ook nooit gepust met eten, nooit.
ga iig dan voorlopig niet eten bij je mams, dan ga je alleen op visite, dat kan toch ook???
Leen doe me een lol en ga niet meer bij je moeder eten, godsamme ze behandelt je als een klein kind, eh bord leeg
eten???? dat kan toch niet, ik zie al dat ik dat tegen dochter zegt...ze zal vragen of ik wel helemaal goed in mijn hoofd ben... tjonge.....
ik heb haar ook nooit gepust met eten, nooit.
ga iig dan voorlopig niet eten bij je mams, dan ga je alleen op visite, dat kan toch ook???
maandag 29 oktober 2007 om 22:33
Ja ik ga proberen om er onder uit te komen het eten. Ik ging er weg en voelde me zo down. Dan zit ik liever thuis.
Bo is echt een draak af en toe hoor. Hij had Floyd zijn plekje ingepikt op de stoel die naast mij staat. Heb ik een lekker hoofdkussen voor Floyd naast mijn stoel op de grond gelegd. Hij er lekker slapen en zo gezellig dat hij er weer bij wilt zijn. Nu gaat Bo als hij ziet dat Floyd even opstaat er snel liggen. Nu ligt Floyd dus op de stoel naast me maar dan is bo weer jaloers omdat hij niet geaaid word. Ik kan achter mijn pc de kat naast me wel aaien. Dus Bo is nu de hele tijd van het kussen tot op mijn borst aan het springen om als een baby in mijn arm te liggen. Typt niet zo snel alleen. Zijn net kleine kinderen.
Bo is echt een draak af en toe hoor. Hij had Floyd zijn plekje ingepikt op de stoel die naast mij staat. Heb ik een lekker hoofdkussen voor Floyd naast mijn stoel op de grond gelegd. Hij er lekker slapen en zo gezellig dat hij er weer bij wilt zijn. Nu gaat Bo als hij ziet dat Floyd even opstaat er snel liggen. Nu ligt Floyd dus op de stoel naast me maar dan is bo weer jaloers omdat hij niet geaaid word. Ik kan achter mijn pc de kat naast me wel aaien. Dus Bo is nu de hele tijd van het kussen tot op mijn borst aan het springen om als een baby in mijn arm te liggen. Typt niet zo snel alleen. Zijn net kleine kinderen.
maandag 29 oktober 2007 om 22:34
maandag 29 oktober 2007 om 22:40
quote:Yamuna schreef op 29 oktober 2007 @ 22:34:
onverwachte aanschuivers zijn altijd gezellig !
binnenkort ga ik ( niet onverwacht) lekker kaasfonduen met een vriendin, haar man en mijn man houden niet van kaasfondue , voor hen maken we kip uit de oven (jamie oliver style)
en dan kunnen wij lekker kaasdraadjes draaien .... verheug me nu al !!gezellige dan toch....lekker knus enzo, en ieders zijn eigen eten, van huis uit ben ik gewend om 2 soorten groenten savonds te eten, mijn vader of mijn moeder kookte heerlijk, en vaak eten wij nog 2 verschillende groenten of zelfs gerechten, die vindt bv spinazie niet lekker en dan maak ik dus iets anders hahahhaa makkelijk ook voor aanschuivers mwha die zijn ook al verwend.....
onverwachte aanschuivers zijn altijd gezellig !
binnenkort ga ik ( niet onverwacht) lekker kaasfonduen met een vriendin, haar man en mijn man houden niet van kaasfondue , voor hen maken we kip uit de oven (jamie oliver style)
en dan kunnen wij lekker kaasdraadjes draaien .... verheug me nu al !!gezellige dan toch....lekker knus enzo, en ieders zijn eigen eten, van huis uit ben ik gewend om 2 soorten groenten savonds te eten, mijn vader of mijn moeder kookte heerlijk, en vaak eten wij nog 2 verschillende groenten of zelfs gerechten, die vindt bv spinazie niet lekker en dan maak ik dus iets anders hahahhaa makkelijk ook voor aanschuivers mwha die zijn ook al verwend.....