Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Ow, shit zeg, die goal van Uruquay.

Maar wat een mooie goal van Van Bronckhorst, super!!!!

Zo, in de tweede helft gaan we gewoon winnen, komt goed
Waaattt???!!! Zie ik dat goed dat het al 1 - 3 is voor Nederland? Wat hebben jullie jullie elftal gegeven? Coke ofzo?
Paddo's Steef, ze waren op de vlucht voor de enge kabouters en dan willen ze nog wel eens perongeluk een bal raken.
dit is toch niet gezond voor hoog zwangere vrouwen!?
Ik hou van Bert en Arie krijgt toch een andere naam, Wesley
Momo, je hebt al een bevallingsdansje gedaan? Das een echt Afrikaans ritueel.. Lijkt wel op het dansje waar je zin in krijgt als je ziet dat nl in de finale staat.. Alleen dan ipv jeeej en yeah roepen, maak je oergeluiden erbij..
Ik vergat er nog onder te zetten: Het werkt echt!
Man en ik laatste 5 minuten gekeken, en NL heeft gewoon gewonnen ! (iedere goal heb ik natuurlijk wel even gekeken in de herhaling) Doordat er veel lawaai in 't dorp kwam na een doelpunt wist ik wanneer ik ff moest gaan kijken.

Hoe laat moeten ze nu zondag, dit wil ik natuurlijk wel kijken met oudste. J. gaat dan wielrennen hahahahaha, wil het niet zien.
Was jullie kwijt, vergeten waar we waren!! Hele dag weggeweest, nu heel erg op, wel benieuwd hoe de 3d echo was, dus ga nog even teruglezen, misschien pas morgenochtend, dan reageer ik wel even op wat jullie nu al weer volgekletst hebben in zo'n korte tijd!! Volgens mij blijft dit deel niet lang, is zo vol. Truste alvast iedereen!
Heel heel heel fijn Melodie!! Heerlijk om te zien dat je zo'n prachtig mooi kindje hebt!! Ik vond het op de gewone echo al bijzonder vertederend om te zien hoe het al een echte baby is met handjes in het mondje, zo verschrikkelijk lief.
O god o god, Nederland is gek geworden! Ik heb wel meegeleefd hoor. In het weiland hoorde ik de toeters en bellen wel en heb staan juichen, hahaha. Ik zei tegen vriendin, ooo ik ga door het dorp naar huis ipv acherlangs. Vind ik zo gezellig. Nou....... het begon erg gezellig, maar bij de kroeg langs werd de sfeer erg grillig. Auto's werden aangehouden en flink door elkaar geschud. Ik stond ineens muurvast en vlakbij die menigte, doodeng. Gelukkig zag de auto voor me kans om te keren waardoor ik ook kon keren. Echter stond daar weer een vent die op iedere motorkap sprong. Ik zag nog een gaatje en sjeesde er langs, maar hij sprong zo voor mijn auto. Heb een extra dot gas gegeven waar hij erg van schrok en hij sprong toen dus voor mij opzij. Ik kon toen snel doorrijden en met een flinke omweg veilig thuis gekomen. Vond het best bedreigend ook al was het een feestje daar. Ik wilde echt niet geschud worden in mijn auto.
Liefe meiduh, we gaan naar de vinaale
Stay with me, let\'s just breathe.
Deze wil ik jullie niet onthouden, babybytes, week 2:

Vraagje...

Volgens de berekeningen moet het eitje e.v. al bevrucht zijn en dan al HcG hormoon in me urine zitten toch? Ik had vandaag de dokter gebeld om mijn buikkrampjes en dat ik vermoedde dat ik zwanger was en ze stelde voor om vandaag een test te doen en over een week nog een keer, maar heb duidelijk gemaakt dat mijn nod pas de 16e is. Ze antwoorde dat als het positief zou zijn dat je het vanaf vandaag kunt zien?? Vandaag dus getest helaas negatief. Heeft iemand dit eerder meegemaakt? Misschien ben ik helemaal niet zwanger en heb ik gewoon een spastische darm
Wat een debielen Toosje! Lekker zo'n mongol die op je motorkap springt en zo je auto beschadigd!
NEDERLAND STAAT IN DE FINALUUUUUHHHHHH!!!

Wat een feest!

Mel-IE, fijn zo'n mooie echo van jullie dochter.

En Nas, heerlijk om het hartje te horen!
Goedemorgen dames!

Ik ben in de war..... ik heb zojuist getest en de test is licht positief. Heel licht, maar met blote oog te zien! Ik werd kotsmisselijk wakker. Dit icm de andere vage klachten waaronder zere (.)(.) deden mij tegen beter weten in naar de test grijpen. Heel bizar, zonder eitjes..... Ik zit nu 2 dagen voor mijn testdag zeg maar. Weet niet wat ik er van denken moet. Vrijdag nog een keertje testen. Als dit echt waar is dan test ik in precies dezelfde periode als met L, positief! 2jaar geleden ook in deze week een positieve test.

Snap er werkelijk niks van. Mijn eitjes groeiden helemaal niet, heb zelf meegekeken op de echo's. Heeel apart dit!

Nou ik zal me even klaarmaken. Auto moet naar garage en ga daarna naar de kapper en naar mijn jarige zus.
Tooooos!!!!!!!
Toos, huh???? Dit is heel apart. Maar weet je nog dat je ook een positieve ovu-test had? En dat die assistent niet echt geweldige zoeker was? Dus wie weet heb je gewoon wel geovuleerd en ben je zwanger!

Ik zou er nog niet al mijn geld op willen zetten, maar als je over een paar dagen weer positief test dan zou je bij de dokter toch je hcg kunnen laten meten. Ik duim voor je!!
Toos, wat vreemd! Verder sluit ik me aan bij wat Naski zei, verdwenen eitjes kan toch iets betekenen? En bij L. had je toch ook een mimi ei?

Test over een paar dagen nog een keer.

Apie is nog niet terug :( We lagen gisteravond net in bed toen dingdong! de bel ging. Wij heel snel wat aangetrokken, maar het was de verkeerde kat. Dezelfde als waar M. gisterochtend met zijn duffe kop ook al mee aan kwam zetten. Arm beest. Wij weer naar bed, nog geen 10 min later dingdong! De bel.. Zelfde verhaal, wij ons snel aankleden, Weer die kat! Grrrrr... Vanmorgen, ik had net gedouched, je raad het al: dingdong! De buurvrouw 'ja ik heb hier de kat bij me die gisteren op mijn balkon zat, volgens mij is het jouw kat'.. Weer!! diezelfde kat!

Dat arme beest weet ondertussen ons huis beter te vinden dan mijn eigen kat :'( Hij lijkt niet eens op de foto's, hij is alleen ook wit/zwart, maar veel minder zwart dan Apie.

Begrijp me niet verkeerd, het is erg lief van al die mensen die mee kijken.. Maar om iedere keer je naar beneden te haasten omdat iemand je kat heeft gevonden en het is steeds dezelfde verkeerde kat is niet leuk!
Toos, wat verwarrend. Ik hoop dat je gewoon hartstikke zwanger bent. Kun je niet even vlug bij de gyn langs voor een extra check ofzo?

Moom, what about Sjaak? Houdt hij zich nog rustig?

Cake, hè wat balen toch

Is hij vaker lang van huis?

Hier vandaag vrije dag. Caravan staat al voor de deur, zonet helemaal uitgesopt, dus kan nu alvast de troep er in leggen.

Ben nog steeds zooo blij met onze finale plaats, (dat wordt lachen zondag in Zeeland op een camping tussen de Duitsers).

Nou, ga nu het huis maar even soppen, doeg!
Caka, echt niet leuk, nee. Je hebt het wel grappig beschreven trouwens, moest even lachen, sorry. Ik zie die mensen echt zo voor me en diezelfde kat die constant naar jullie huis wordt gesleept

Maar ik weet hoe het voelt om je kat kwijt te zijn. Ik had er vroeger ook eentje die wel eens wegliep. Na een paar dagen kwam ie meestal vanzelf weer terug, maar hij is ook wel eens twee weken weggebleven (!)

Ik hoop echt dat Apie snel terugkomt / wordt gebracht.
Jeetje Toos, wat verwarrend zeg.. hoop echt voor je dat vrijdag de 2e streep ervan af spat.

Moest ook een beetje lachen om hoe je het beschrijft Cake, dat arme beest wordt steeds naar jullie huis gesleept. Maar echt rot voor jullie. Hoop dat ie snel terecht is. Is ie weleens eerder zolang weggeweest?

Ga lekker op m'n ligbedje met een boek in de tuin liggen. Nog een weekje vakantie houden en dan weer aan het werk. Heb er echt zin in. Lang genoeg thuis gezeten.
Trouwens.. mogge Momo, niks gebeurt dus vannacht Sjakie zit nog heerlijk.
Toos wat spannend weer. En tja afwachen maar weer he.... Ik hoop de AH nu eindelijk een porties geduld gaat verkopen..

Momo ook nog met baby in buik..

Morgen ga ik een paar dagen naar Berlijn dus ik meld me hier maar weer eens af. Zondag gelukkig op tijd terug voor DE HALVE FINALE!!! Ik kan het nog steeds niet geloven hoor.. Gisteren trouwens bij de rokende zwangere gezeten en ja hoor ze zat vollebak te roken. Maar ik heb dus niks gezegd maar ik vind het nog steeds ONbegrijpelijk...
quote:Loeszie schreef op 07 juli 2010 @ 10:04:

Zondag gelukkig op tijd terug voor DE HALVE FINALE!!! Ik kan het nog steeds niet geloven hoor.. ..Loesz, ik weet dat het ongelofelijk is, maar zondag zitten we al in de FINALE hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven