Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
wow veer, er wordt echt goed doorgepakt he?

toos, vervelend dat je je zo rot voelt. heb je wel een oranje string aan, op zijn minst??
Toa, er is een Dam tot Dam topic, zin om mee te schrijven?
Goede actie van de internist nu, Vera!

Hopelijk nu ook snel resultaat!!
Als ik ga kijken verliezen ze hoor! Ik vind de gekte er onmheen wel grappig. Dat mensen op straat gaan feesten enzo. Maar ga niet kijken, hahaha. Wil wel weten of ze gewonnen hebben.

Zijn hier veel Groningers in dit topic dan? Ikke kom ook uut Grunn. Maar ben import, op mijn 4e hierheen verhuisd.

L krijgt wel haar oranje romper aan vannacht. R is nl wel fan van het voetballen. En L roept al een aantal weken "BAL!"
Toosje, wat een rare verschijnselen!

Kan je niet één stiekem eitje hebben gehad? (L. was toch ook een stiekem mini-ei?)

Klinkt wel erg zwanger!

Wanneer heb jij weer afspraak met de gyn? En wat gaan ze dan doen?
Hhaaahahaaaa geweldige op Sproet
Hallooooooooooooooooooooooooo

Ik heb jullie gevonden! Vanmiddag pret echo gehad en we hebben inderdaad een prachtdochter op beeld gezien! Ze heeft de lippen van de moeder, het neusje van de vader en de lange tenen van de opa.

Het is een supermooi kind maar dat zeggen alle ouders van hun kinderen maar ik heb echt een mooi kind!

Ze weegt nu 1350 gram ( toch al ondanks mijn kleine buik) en ze is rond de 37 cm. Mooi op schema dus. Volgens echomevrouw is mijn uitrekendatum 21 september. We zullen zien wanneer onze kleine meid zich aankondigd.

Ik ben helemaal trots!
Wat goed!! Mooie echo gehad, heerlijk om te zien!

Geniet maar lekker van je mooie meisje!

Ik ga yoga'en!
Leuk Mel-IE. Al helemaal gewend aan het "meisje" denk ik zo te lezen?

Owww meiduhhhh....

ik voeldde zonnet un steek in mij linkerzei net bovuh mij lies mij buuv zij dat t mij ei wel s kon zijn maar mij hubbie wil vanavond voebal kijken en aleen maar heeeeel veeel bier drinkuh nou dat mag hei niet van mij want dat is niet goed voor t ei en nu is hij boos op mei wat vinde julie nauw...
Stay with me, let\'s just breathe.
Fijn zo Mel!!!!!

Toa k denk dat ut peg gehad is voor jauw ei. Volgende x beter, ennu lekkah blijven klussen voor een beeb
me friend hep peg! als hei heeeelveeeel bier drinkuh belangreiker vin dan mei ei dan ga ik nie meer klusse nie tot mij vlg ei heb hei s vette bolle peg loesz ben je beeb en jij enso alweer gewent aan t nederlands eten enso?
Jeumig Toa, jij bent een echt bsbybrabbelaar, ik maak er niks van. Maar begrijp dat vent teveel bier drinkt om te sexen
nut ik wil geen beeb die verweckt is door n dronken hubbie ik leef gesond en ik wil dat mei hub mei ei respekteert
Meiden, zijn we er klaar voor... Whoeeee ik ben n beetje nerveus.

Ga zo in de stad voetbal kijken. Hub en kind ook. toch nog maar 3 dagen school Veel plezier allemaal en HUP HOLLAND HUP
Melie zei toch dat het mooi was/is om zo je kindje te zien! Leuk hoor, is de groeiachterstand weer ingehaald?

Toos nie voetbal kijken, gek!

Ik zit al op en top klaar, zenuwachtig zelfs, kan niet wachten.
Nerveus!!! 'S is er van aan de schijterij
Dames veel plezier met de voetbal! Ik ga naar de stad voetbal kijken! We gaan weer winnen!!!!!!
Nut: ja groei achterstand is helemaal in gehaald, wel ben ik dus iets later uitgerekend namelijk 21 september i.p.v. 13 september.

Ik zit ook klaar voor het voetbal! Spannend! Ik ben wel een beetje bang voor Urugua....lijkt me een sterker team dan brazilie. Pfff als we dit halen moeten we zeker weer tegen duitsland aaaaaaaaaaaaaaaaah
Sjaak hier is er ook klaar voor. Hij oefent alvast op de penalties....
Zo we hebben hier last van nesteldrang, box staat, nu nog vastzetten, kleertjes heb ik naar beneden gehaald om uit te zoeken, wordt nog weleens wat hier, zou bijna denken dat ik er klaar voor ben
*breekt effe in*

Slok cola hier bijna over het beeldscherm heen toen ik de openingspost las.

Hilarisch !!

*breekt weer uit*
Hier ben ik snel even tussendoor (heb nog niets bijgelezen, doe ik morgen wel).

Vanmiddag controle gehad en hartje gehoord!!!

Verder alles ook goed, dus volgende afspraak is de 20 weken echo over drie weken. (29 juli voor de tabel).

Veel plezier vanavond allemaal, duimen voor Nederland hè!!! We gaan winnennnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dag Liefe Meiduh!!

gym was leuk en pijnlijk haha. We moesten op zo'n dun matje liggen en gelukkig was ik niet de enige die dat niet als hobby had.

Verder oefeningen gehad die ik al vanaf mijn 13e doe voor mijn rug, maar het was wel leuk.

Ben wel wakkerder nu dan ik de hele dag was geweest..

Nu voebal kijkuh!
very nice
eeen not so nice :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven