Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
hahah de zwangerschapsdementie heeft toegeslagen Loesz.
Koekkoek
Voel me wel beroerd meer detail op andere topic
Goedemorgen meisjes!

Naski, hartje gehoord, jeuj! 29 juli alweer de 20w-echo, dat gaat best snel zo ineens!!

Toos, ik duim keihard voor een mega-streep over een paar daagjes.

Bloed = innestelingsbloeding misschien???

Zou geweldig zijn!!!!

Momo, ga even kijken bij de buren!
Momo en Rain allebei flink aan het rommelen geslagen bij de buren, wordt spannend!!
Toosje VETKOEL!!!!!!!!!!!!!!!

bizar hoor het vrouwelijk lichaam, maar t geeft niet want jij hebt een dubbele streep gepiest

Loes is in de war, haha maar je hebt natuurlijk ook het halve WK gemist

Ik ben in mineur...heb mn liefuh aaifoon laten vallen, kapot

godzijdank krijg ik binnen 4 uur een andere, anders had ik wel ontwenningsverschijnselen gehad!
Toos, wat spannend zeg, kan me voorstellen dat je er van in de war bent. Hoop dat bij de volgende keer testen er een dikke vette niet over te twijfelen streep staat.
quote:nut schreef op 07 juli 2010 @ 11:09:

Ik ben in mineur...heb mn liefuh aaifoon laten vallen, kapot

godzijdank krijg ik binnen 4 uur een andere, anders had ik wel ontwenningsverschijnselen gehad!

Wat is dat toch met onze iPhones? Die van Loesz stuk, die van jou!

De mijne is gister tijdens de wedstrijd van de spanning in de stress geschoten. Deed niets meer. Ff op de PC aangesloten en ge-reset en toen deed ie het weer.
Stay with me, let\'s just breathe.
quote:Toadette schreef op 07 juli 2010 @ 11:20:

[...]

Wat is dat toch met onze iPhones? Die van Loesz stuk, die van jou!

De mijne is gister tijdens de wedstrijd van de spanning in de stress geschoten. Deed niets meer. Ff op de PC aangesloten en ge-reset en toen deed ie het weer.worden ze teveel gebruikt?
Ambroos ben je nu niet een klein beetje voetbalfan aan het worden
quote:nut schreef op 07 juli 2010 @ 11:21:

Ambroos ben je nu niet een klein beetje voetbalfan aan het worden Alleen omdat het bijna afgelopen is Nee hoor, het is best gezellig zo'n schreeuwende, springende man naast je op de bank.
Mijn ochtend begon btw alweer goed, J. had zich zelf helemaal ondergediarreet! Hij had een romper en slaapzak aan, maar het zat zelfs in zn haartjes

en dan is he tniet van die lieve mosterdgelebabypoep, nee het was heuse grote mensenkinderenpoep!

Heb hem uit de slaapzak gepeld en onder de douche gezet, haha hij kon er wel om lachen op de vroege ochtend
quote:ambrosia9 schreef op 07 juli 2010 @ 11:23:

[...]

Alleen omdat het bijna afgelopen is Nee hoor, het is best gezellig zo'n schreeuwende, springende man naast je op de bank.Haha, straks is jullie kindje helemaal van het voetbal en moet die van mij er juist niets van weten
Ik moet iedere keer zo lachen als ik het eerste plaatje van de op zie, dat grietje met de bounching tities
Mmmm, heerlijk, de geur van diarree in de ochtend!

Bwugh!

En onze Maliboo is gewoon jarig vandaag!!!!!

25 jaar, wiehoe!!
zo en dan stap ik nu op de fiets hoor! Afspraak met een of andere marketingman, welja daar heb ik toch helemaal geen zin in :(
Oja! MALIBOO IS JARIG!!!!!!!!!!

dat wilde ik ook nog zeggen, halve Sarah was het he
quote:nut schreef op 07 juli 2010 @ 11:25:

[...]

Haha, straks is jullie kindje helemaal van het voetbal en moet die van mij er juist niets van weten Hehe dat zou best nog eens kunnen ja, en moet ik dus net doen alsof uit moederliefde
Gefeliciteerd Maliboo! Speciaal voor jou even de keuken ingedoken

In z'n haar Nut? Hoe krijgt ie dat voor elkaar?

Maliboo, gefeliciteerd!

Maliboo is dit een beetje leuke datum om op jarig te zijn??? Van harte meid!!
Maliboo gefeliciteerd! 25... Jong broekje!

Ik ben thuis. Ben van mijn stokkie gegaan op het werk en heb de wc weer volgebarft. Heel fijn. Ben doodmoe. Als deze zwangerschap niet goed gaat, dan ben ik gekke gerrit!

Oeh Momo aan het krampen. Spannend! En zag inderdaad dat Rain ook aan het ploppen is. Dan heb ik potdorie amper tijd om te slapen.

Toos het wereldwonder gaat geschieden! Gewoon zwanger zonder medische hulp! Zet hem op!
Wat een (voorzichtig) goed nieuws op deze mooie dag!

Toos waarschijnlijk zwanger, Momo gaat eindelijk baren, bijna de 20-weken echo voor Nas en Mariel is overduidelijk hartstikke zwanger. Gaat goed met onze kabouterdames!

Ik heb heerlijk uitgeslapen, want het was gisteren nogal laat geworden. S. heeft lekker naast me gelegen, lief kind.

Ik ben zelf druk bezig geweest om dingen voor mijn studie te regelen, dat valt nog niet mee. Om op een reguliere HS te starten ben ik nu eigenlijk te laat. Lang verhaal, maar de HS die 'mijn' Pabo heeft overgenomen werkt samen met LOI. Ik kan dan de meeste modules thuis volgen met 2 contactdagen per blok op zaterdag. Stage is flexibel in te delen en ik kan gewoon mijn punten meenemen (want de Hogeschool blijft hetzelfde) en zelfs nog versnellen.

Allemaal goed dus, ik heb vrijdag een informatiegesprek en dan ga ik me inschrijven. Als alles meezit, kan ik in 2 jaar klaar zijn. Dat zou natuurlijk geweldig zijn. Bovendien hoef ik S. niet heel veel naar de opvang te brengen, want op vrijdag kan haar opa oppassen. Dan blijft er nog 1 dag over, die haar oma misschien wel wil doen. Hoeven we alleen nog calamiteitenopvang te regelen. Ik ben helemaal enthousiast. Nu nog anderhalve maand vakantie vieren en dan mag ik weer!
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Maliboo, een hele fijne dag gewenst. Ga je nog wat leuks doen?

Deze is voor jou:

Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Dank jullie wel!!!!! Vier het vandaag gewoon voor wat familie en paar vrienden, verder niets bijzonders. Had er niet zoveel zin in dit jaar!

Momo, mooie dag hoor vandaag! Maar ja dan moet het wel heel snel gaan ineens!!!

Heb mijn mooiste kadootje al gehad vandaag! De angelsound kreeg ik vanmorgen binnen en heb het hartje gevonden! Ben weer een en al rust nu :D

Ga nu verder met de hapjes! Fijne dag meiden! (K)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven