* 186 * Bar Too Much * 186 *

03-06-2010 00:29 701 berichten
Dag liefste maisjes

Goede (wereld)reis, Yetteke!
Nog 1 roseetje en dan te bedde.
Moggûh Barrers

Vandaag vliegt Yette over de oceaan!

Heb vanaaf musical van dochter 3. Sluit ik toch mooi een basisschoolperiode van 16! jaar af

Mijn dochters worden groot..........

Koffie
Alle reacties Link kopieren
Ben je nu blij Helaatje, of vind je het allemaal te snel gaan?
Het gaat wel snel ineens, Wies.

De laatste naar de middelbare school, de tweede naar de uni en de eerste op stage naar la douce France voor een paar maanden...... pfffff
Och meissie, dan zijn er inderdaad wel opeens een heleboel veranderingen.

Gaat dochter 2 naar de U.v.T. ??
Yep!
Spannend hoor.....

Ik ga me beneden maar eens even nuttig maken, dat wil zeggen, gewoon niet zoveel doen hoor....meest in de weg lopen
Het was een mooie avond!
Jippie, ik zag net Yetje op hyves...........
Ha die Wies! Ik zag jou niet
YETJUHHHHHHHH, wat fijn om jou nu al weer hier te zien.....

Hier zitten we allemaal klaar voor de voetbal joh......

Is alles goed gegaan??

En is de poes ook al bij jullie? Fijn om je te xien meis
Maar goed, we zitten dus aan de andere kant van de wereld. TV aan, oranje hoedjes en andere toestanden die we van Fatastico hebben gekregen op en de airco aan. Het is hier denk ik wel minstens 30 graden - snap die Farenheit nog niet zo.

Huilen joh, dat volkslied
ZONDAG DE FINAAAAAAALE

Heb je het kunnen kijken daar Yetje?
Upperdepup.......
Heeeeee Yet, je bent er weer

Wat gaan die vliegtuigen toch snel.......

Vanaaf kreeg dochter 2 haar diploma! Wel jammer dat haar mentor er al een tijdje niet is en ze nu werd toegesproken door haar op z'n zachtst gezegd, minst favoriete docente en deze dame haar minst favoriete leerling moest toespreken.

Het was dus een stomme toespraak. Wel sneu maar wij hebben hard gejuicht voor ons meiske

Rosé
Goeiemorreguh.....

Wat jammer Hela, dat haar mentor er niet was, anders was het nog mooier geweest....

Maar ze heeft haar papiertje en kan nu vakantie gaan vieren, hiephoi...
Het is hier nu even na elven 's ochtends. En laat ik nou banden hebben met een land waar het een uur of vijf is
Cheers!

Kom je een beetje bij van je reis?
Ja hoor, overdag kan je hier sowieso niet veel meer dan in het zwembad hangen of bij de airco zitten met je boek of laptop. Het was gisteren 100 Farenheit - tegen de 40 Celcius geloof ik. Vandaag is het iets frisser, maar nog steeds boven de 30. Dus stropen we 's avonds de Malls en Ikea af op zoek naar huisraad.
yette wijzigde dit bericht op 08-07-2010 17:32
Reden: kan maar niet wennen aan die laptop
% gewijzigd
Naaf, bijna nacht!

Zo, klus H. zit erop! Was een leuke en leerzame periode, voor beide partijen! Ben wel blij weer thuis te zijn, Zandvoort was wel leuk om te verblijven, maar ben blij dat ik de kinders weer zie!

Hela, een hele verandering voor je en de meiden!

Yette, wat ben jij snel zeg! En? Bevalt het jullie daar een beetje? De kinderen, kunnen die een beetje aarden daar?

Wies, van schaatsen naar voetbal is wel een heule omschakeling hoor!
Of de kinderen kunnen aarden.... ze komen nèt binnen met warme chocomelk waar ze de vanmiddag gekochte marshmellows in willen doen, die hebben ze bij de lobby gehaald, da's een blok verderop. Het hotel lijkt vrij veel op een klein nederlands bungalowpark. Houten huisjes van twee verdiepingen, een zwembad waar de kinderen de hele dag in liggen en een tennisbaan. En dus een lobby/centraal deel waar je de hele dag door eten en drinken kan pakken. Verder hebben ze ontdekt dat shoppingmalls leuk zijn (maar ze hebben de pech dat ik dat gevoel niet deel). Tot u toe lukt het aarden dus prima.

Morgen gaan we ons huis van binnen bekijken. En dan overmorgen verhuizen.
Oeoeoeo, Yette, wat spannend allemaal!

Ben blij dat de kinderen het als een vakantie beleven op dit moment!

Trouwens, greetzzzz van SFO, sprak hem net.
Lekker koude drank en veeeeelll !!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven