Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Nu valt het nog mee met beroerdheid, al heb ik wel een wat weeig gevoel in mijn buik. Gisteravond daarentegen was bar en boos. We eten altijd bij mijn schoonouders op donderdagavond. Die hadden verse kleine krieltjes uit eigen tuin tot aardappelschijfjes gemaakt en gefrituurd. Dat is mijn favoriete eten. Samen met wat snijbonen en bloemkool. Normaal kauw ik in mijn eentje al die pannen zo leeg. Nou, hoe lekker ik het ook vond, ik kreeg welgeteld 3 scheppen naar binnen. Wat verschrikkelijk. En J. de boel nog maar een beetje opstangen. Das wel een heel klein beetje groente Mariel, hier heb je nog een schep. De klootzak! Toen vroeg mijn schoonmoeder hoe het kwam dat ik de laatste tijd toch zo beroerd was. (Ze hebben het echt wel door hoor). Toen heb ik maar weer het zwamverhaal opgehangen dat ik door de clomid en de pregnyl zoveel hormonen in mijn lijf heb dat het net is of ik 7 weken zwanger ben. Inclusief kwaaltjes. Goed, dat geloofden ze natuurlijk wel. Ik zou het ze zo graag gewoon willen vertellen en niet dit stiekeme gedoe... J. wil het gewoon nog niet.

Gister toen we Lien uit het kdv haalden kwam ik de mevrouw van MvM weer tegen. Ze vroeg of we het nieuws al wereldkundig hadden gemaakt. Nee natuurlijk niet hoezo? Nou omdat ik er maar moest gaan oppassen dat mensen het zelf niet gingen raden, want mijn buikje begon zwangere vormen aan te nemen. (Dat doet het ook echt, alleen zwanger van een hoop stront). Oh jee, gaan we dat gedonder weer krijgen.

Nou ja, ik zing mijn tijd wel uit en anders raden mensen het toch gewoon. Ook dat kan me niks schelen. Iedereen weet heus wel dat wij graag een kindje willen.
Wanneer wil J het dan vertellen? maandag na echo, of nog langer wachten?
Oh Mariel dat gebemoei van mensen! Van de week op mijn verjaardag zegt mijn oma (die dus weet dat ik zwanger ben) dat ik het op haar verjaardag (zaterdag) maar aan de rest van de familie moest vertellen. Er was namelijk al een tante die het gevraagd had of ik zwanger was (ja ook ik kan mijn buikje niet meer verbergen) Maar nee ik wil het nog helemaal niet vertellen. Wil eerst maandag afwachten en dan na de afspraak van de VK mag iedereen het weten. En dan ben ik nog geen 12 weken dus ze mogen blij zijn dat ik het dan al vertel.

Mijn schoonmoeder heeft ook haar mond al voorbij gepraat waar ik ook al van baalde. Waarom kunnen mensen nou niet eens een geheimpje bewaren?!
Moeilijk om het niet te vertellen hè, Mar.

Of eigenlijk: vervelend om te moeten liegen tegen familie en vrienden.

Wel echt balen dat je zo misselijk bent iedere keer.

De hormonen zijn wel een makkelijk leugentje trouwens. Had ik ook toen ik ineens geen alcohol meer dronk. Ik was gewoon zwanger, maar dan zei ik dat ik weer een onderzoek of behandeling had. En na de miskramen dronk ik dan weer wat en dan zei ik dat het even rustig was aan het medische front. Toen ik echt zwanger was en bleef dacht iedereen dat ik gewoon heel serieus met de iui-pogingen aan de slag was. Dus het liegen gaat dan wat gemakkelijker, maar leuk is het zeker niet!

Ben toch wel heel blij dat we nog niets gezegd hebben tot 10 weken (ouders, zus) en 13 weken (rest van de wereld), want nu kon ik echt genieten van de felicitaties en cadeautjes zonder angst.

En kregen we ook geen stomme opmerkingen als: Leuk voor jullie, maar wacht nou maar eerst die drie maanden af.

Zo, ik ga de was opvouwen en dan even de stad in. Vanavond feest en dus moet ik nog even cadeautjes halen.

Tot later!!
Nog langer wachten.... Maar hij voelt zich niet ziek en hij heeft geen pens vol met stront die hij niet meer in kan houden en hij heeft geen gierende hormonen in zijn lijf. Iedereen weet dat we in het ziekenhuis lopen en iedereen vraagt hoe het gaat. Ik rook niet eens 1 sigaretje meer en drink geen wijntje meer. Hij hoeft er niks voor te laten. Ik weet ook wel dat het met 7 weken vertellen wel heel erg vroeg is, geloof me dat weet ik als geen ander... Maar als het fout gaat komen onze dierbaren er toch ook achter.

Maar goed, het is ook J. zijn kind, dus hij heeft er ook wat over te zeggen...

Moet ik even met SSTT praten, Momo?
Ik wil het trouwens alleen aan mijn schoonouders vertellen. Mijn moeder kan toch geen geheimen bewaren...

En misschien de buren, omdat we daar zo vaak mee BBQ-en en zij ook niet gek zijn...

De vrienden, dat komt later wel!
quote:Marielle1410 schreef op 09 juli 2010 @ 09:49:

Moet ik even met SSTT praten, Momo?Je bedoelt met WARD? (ooooh, brrrrrrr. die afkorting is echt te slecht). Ik laat vlossie (another rillllllll) zo wel even up close and personal ferm toespreken. als dat niet helpt, mag jij, ok?
Okidoki! Ward! Leuk! Succes straks! Als ze het goed doet, dan doet het pijn! Gaat je eega mee?
ja, wederhelft houdt handje vast.
Hahaha, Dirk is de ultieme naam gewoon!!!!

Maar alles dus nog rustig in buiken-land? Nou ja, met deze hitte is een voetenbadje ook zeer welkom.

Hier een rustig dagje, alleen straks het eerste sollicitatiegesprek... Brrrr...

Ik heb daar zo'n gruwelijke hekel aan, mensen "ondervragen" en doen alsof ik de baas van een bedrijf ben... Ben gewoon logopedist en weet geen drol meer dan zij. Maar goed, als de klik er is, gaat zo'n gesprek ook wel goed.

Maandag de tweede als het goed is. En het liefst ook dat één van die twee het wordt!

Heb hier een lekkere plonkende baby op mijn blaas, leuk man, zo'n indoor-trampoline!

(Je komt er alleen zo van aan het piesen!)

Toos, jij een mooie streep vandaag?? (over piesen gesproken...)

Ik ga weer verder met werken!
Och ja, en VK gaat strip-poging doen! Hoop dat ze SSTT (WARD) over zijn koppie kan aaien! (Bizár idee overigens...)
Zo.. merk nu dat ik ook geen 20 meer ben. Was er alweer vroeg uit vanochtend. Moet nu nog wat dingetjes doen en vanmiddag op de bank hangen denk ik.
Dronkie!
Wat gaan we eigenlijk kijken vanavond? Popstars of Holland's got talent?
Haha kater Vera
oja dat is vanavond weer he! Zat ook al te denken wat ik zou gaan volgen. Of toch maar avondje heen en weer zappen.
Maar de reclames zijn altijd gelijktijdig... Ik denk dat ik voor Popstars ga.
Ik heb een lekker ijsje!
Goede vraag, Mar, ik zat het ook al te bedenken...

Stom dat ze het tegenover elkaar zetten ook...

Ikzelf stem denk ik voor Popstars, heb Gordon nu wel genoeg gezien, en ben wel nieuwsgierig naar MarcMarie...

Vera met een kater, haha!

Najaa... google je op "kater"... Volgens mij doet Google het er om tegenwoordig, ze kennen ons inmiddels!

Heb ook wel zin om naar het gezeik van Gordon te luisteren dus ik denk Holland's got talent. en dan af en toe maar even zappen.
Succes met de sollicitaties Sproet!

Momo, Ik heb op je hyves gekeken, maar behalve je www, zie ik niks. Succes vandaag met de hitte!

Ik ben in te huren haha... De boom heb ik hier nog op papier liggen.. levensgroot.

Het liefst ga ik weer aan het water liggen vandaag, maar we hebben met oma afgesproken dat we vandaag de wieg daar gaan verven. Hmmm! in de brandende zon!

Gatver! M heeft net zijn camera op de nagelknipper gezet en die van heel dichtbij gefotografeerd... Ik ga dat ding zo meteen afwassen!
Mmm, wat gaan we vanavond eten. Oeh heb (hoe raar) wel trek in pizza! Laat ik die nou ook nog in de vriezer hebben liggen!

Vera:

quote:stukje_cake schreef op 09 juli 2010 @ 11:18:

Succes met de sollicitaties Sproet!

Momo, Ik heb op je hyves gekeken, maar behalve je www, zie ik niks. Succes vandaag met de hitte!

Ik ben in te huren haha... De boom heb ik hier nog op papier liggen.. levensgroot.

Het liefst ga ik weer aan het water liggen vandaag, maar we hebben met oma afgesproken dat we vandaag de wieg daar gaan verven. Hmmm! in de brandende zon!

Gatver! M heeft net zijn camera op de nagelknipper gezet en die van heel dichtbij gefotografeerd... Ik ga dat ding zo meteen afwassen!

Gatver waarom maakt M. daar foto's van?

Uhm hoe moet ik even cryptisch uitleggen waar je op moet letten op Moom d'r hyves....
Kijk gewoon even naar haar profiel, snap je het meteen!
Ja dat moet werken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven