Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Zoek nog naar een manier om haar in de buggy te houden dus als iemand de briljante tip voor me heeft: graag!
Bridges, kun je haarniet in riempjes vastzetten in de buggy (wat stevigere riempjes die ze niet zelf open krijgt)?

Oh ja, bronchitus nog immer aanwezig, maar zit in up-spiraal heb ik de indruk. Kind is verre van fit nog helaas.

Compu, het staat geloof ik wel met elkaar in verband, pseudo krupp of bronchitus, maar het één zal niet omslaan in het andere wat ik heb begrepen van de arts. Hoe gaat het nu met de verhuizing? Nog nieuwe aankopen gescoord?
Niet fijn Bridges dat ze steeds wegloopt. Maar persoonlijk vind ik zo,n tuigje ook nogal wat...

Hier had ik vorig jaar zaadjes gedaan met potje. Vielen idd erg goed Jinny

Ze kunnen van Juul een knuffel en een kus krijgen en daar doen ze het maar mee heb ik besloten dit jaar

Ik heb wel voor de kinderen die hier gespeelt hebben en war ik foto's van heb gemaakt, foto's uitgeprint met prettige vakantie erop. Die geeft Juul dan morgen!
ze hebben hier op school overigens bedacht dat de kinderen morgen verkleed mogen komen... en dat met dit weer....

Ik ben samen met een moeder van een vriendje van Juul de stad in geweest en we hebben een zomeroutfit gescoord.

Zwembroek, zwemslippers ( of hoe heten ze ook weer) snorkel en een bril, een zwemband in de vorm van een schildpad voor om de middel en zwembandjes met een opblaasvis erop...

En dat ziet er leuk uit, hahahahaha
Jinny wat sneu voor de kleine man dat het niet wil zakken. Komt het door het warme weer?
quote:Jinny schreef op 08 juli 2010 @ 21:17:

Haai, ik moet echt lachen om die Duitsers hier. Eerst hadden we (man, ik en kindjes) echt enorm aanzien, alsof ik persoonlijk elke bal in dat doel had geknald. Echt, alle vage Duitsers verrukt over dat Hollandse voetbal. En die Duitsers maar roepen, wacht maar, we treffen jullie in de finale. En nu ligt Duitsland eruit en nu negeren ze het liever .

Ik las op de Telegraaf dat ze het juist over Bundesrepublik Holland hebben, aangezien de helft van de NL-spelers in DLD speelt, Sylvie vd Vaart er nogal populair is en we in ons volkslied van Duitsen bloed zingen
quote:bridges6 schreef op 08 juli 2010 @ 21:19:

Was haar vandaag weer kwijt. Bah. Mevrouw kruipt uit buggy (in de klas), rent naar gang en voordat ik erbij was, was ze weg. Twee uitgangen. Ik nam de een, andere kant kwam een vreemde moeder met dochter binnen lopen. Draakje. ik overweeg dus nu serieus tuigje of polsbandje of zo.Brrrrrr erg zeg, je maag draait zich om toch van zo'n klein monstertje.
quote:bridges6 schreef op 08 juli 2010 @ 21:32:

Zoek nog naar een manier om haar in de buggy te houden dus als iemand de briljante tip voor me heeft: graag!Ductape natuurlijk
Whahahahahahaha Bam, briljante verkleerdkleren, ben benieuwd naar de foto's

Ceetje is klaar voor haar laatste dag, ze gaan picknicken in het park dus weer superspannend. Tot 12.15 en dan is het vakantie
Goedemorgen,

Haha Bam, wat een geweldig outfit! Ik zie het al helemaal voor me!

Star, leuk picknicken en dan lekker vakantie! Heeft ze er zin in?

Jin, balen dat het nog zo lang door gaat met die bronchitus. Arm ventje

Bridges kan je haar inderdaad niet wat strakker met de bandjes van de buggy zelf vastzetten? Anders wordt het wel lastig ja!
Tobias is gister voor het eerst naar de nieuwe 'vakantie bso' geweest. Hij gaat verder nooit naar de bso, maar in de vakantie is het wel nodig, zoveel vrije dagen heb ik niet.

Om 8.10 uur waren we er en we waren de eerste

Dat was wel even lastig voor Tobias, maar hij heeft het supergoed gedaan de hele dag. Ben er helemaal blij van.

Tobias is nl niet zo'n held bij nieuwe dingen, dus ik vond het supergoed!

Ga zo alvast maar water in badje doen, kan het lekker opwarmen. Het is nu al warm!
Bam, ik heb even een vraagje. Ik wil wat dingen bestellen voor het afscheid van Mr J op het KDV bij Lobbes, leveren zij een beetje snel?
Ik heet geen Bam maar als je met iDeal betaalt, dan is het er de volgende dag.
Ah kijk, dat zijn de antwoorden die ik moet hebben

Ik koop houten speelgoedhorloges voor de kindjes. Idee gejat van iemand hier volgens mij, maar ik vind hem wel leuk.
Ja idee van Bam
quote:Jinny schreef op 08 juli 2010 @ 21:19:

Mal, ik had een fotoboekje gemaakt van alle uitstapjes waar ik mee was geweest. Alle kinderen stonden wel ergens op de foto. Was best leuk geworden, al zeg ik het zelf.Dat was hier het gezamelijke kado. Klassenmoeder heeft 2 fotoboeken gemaakt (voor elke juf 1) en van alle kinderen een foto gemaakt terwijl ze een tekening voor juf maakten. Dat kwam achterin. Was ook erg leuk geworden (maar volgend jaar krijgen ze iets anders )
Bridge, lastig dat ze steeds weg loopt. Krijgt ze zelf de riempjes van de buggy los dan? Anders inderdaad iets van een polsbandje of tuigje. Zou ook niet mijn eerste keus zijn, maar alles beter dan een kwijt/stuk kind.

Die speelgoedhorloges staan hier ook al op de lijst voor Mini's afscheid van de PSZ
Ik maak een fotokaartje en dan doe ik dat vast aan een bos bloemen voor de juffen. Ik heb dat topic eens doorgespit en ik las dat de meeste juffen dat wel leuk vinden. Of ik verzin nog wat anders, maar ik heb nog 1 week

Fotoboeken maken ze hier zelf heel veel op het KDV, omdat de kindjes dat leuk vinden.
Bridge, ik heb een polsbandje gebruikt een tijdje. Maar dat krijgen ze wel snel los als ze het systeem doorhebben. Ik ken je frustratie want ik heb ook zo'n Joop Wegloop (in winkels enzo). En omdat hij dan niet reageert als ik roep, vind ik dan best eng soms.
't Zijn minibloempotjes met bloeiend plantje geworden. Met handgeschreven kaartje van Maatje. Verantwoorder kreeg ik het niet meer voor elkaar zo snel. Was misschien niet nodig of gebruikelijk, maar de juffen vonden het leuk (en ik zag nog wel meer kindjes met kaartjes of kleine dingetjes). Volgende keer een fotokaart, erg leuk idee Mal!

Maatjes klas vandaag ook picnick en waterspelletjes in het park. En afscheid van de oudste kleuters natuurlijk, die na de zomer naar de middenbouw gaan. Jammer dat ik haar straks niet zelf kan ophalen (mijn moeder). Toch wel bijzonder, zo'n eerste keer laatste dag voor de vakantie (voor mama dan ).

Och mensen, ik heb met dit weer altijd zo'n heimwee naar m'n vaders(ei)land... Raar he, je zou verwachten dat je dat midden in de winter zou hebben.

Goed, weer even werken dan maar, zucht.
Ik kan me het wel voorstellen hoor Hel. De manier van leven is daar ook heel anders volgens mij en daar wordt je extra aan herinnerd met mooi weer. Klinkt leuk Maatjes kado!

Maxi vroeg vanmorgen of hij een keer bloemen mocht plukken. Net even gekeken en hier vlakbij zit een pluktuin. Volgende week donderdag maar eens heen rijden.

Zo, ik ga de computer uitzetten en van het mooie weer genieten!
Aaaah, heb je al een goed pekje gevonden Mamax?! Tuin wel érg heet nu zeker?

Wat leuk, een pluktuin - hou ik in het hoofd voor de vakantie!

Denk het ook, van die heimwee. Met dit weer realiseer ik me pas hoe fijn dat is, warmte, het gemak van buiten leven...
Mamax, leuk he, die pluktuin. Wij rijden hier vaak langs en dan kijken we of we al kunnen plukken (wordt pas over een maand minimaal, maar oudste vindt het zo leuk om te kijken of het al kan).

Hel, voor de heimwee. Niet fijn. Leuk cadeautje voor de juffen! En knap van dat handgeschrevene.

Mal, ik vind het een leuk cadeau, zo´n bossie met een kaartje. Ik zou het leuk vinden als ik juf zou zijn!

Oh, ik ben dapper (al zeg ik het zelf). Zat een beetje omhoog als we weg zijn (schrijf ik nog wel op de groep wanneer precies) met verzorging van de katten. Mijn vriendin vroeg, waarom vraag je mijn buurvrouw niet? (Haar zoon zat vorig jaar ook op de kita bij ons). En laat ik haar nou stomtoevallig tegenkomen in de supermarkt en ik heb het zomaar durven vragen (stotter de stotter). En ze wil het doen!!! Echt heel lief en fijn.
Star, ja haha, de hele spirit is hier toch wel weg hoor! Louis van Gaal heeft gezorgd dat Bayern München landskampioen werd, en daar spelen ook Robben en Van Bommel. En die Duitsers zijn echt helemaal idolaat van Robben, echt niet normaal. En dus juichen ze allemaal voor Robben.
AMSTERDAM – De Duitse octopus Paul, die wereldwijde bekendheid geniet vanwege zijn voorspellende gave, heeft vrijdag voor Spanje gekozen als winnaar van het WK voetbal.

Octopus Paul slideshow

De WK-octopus ging op het blok met de Spaanse vlag zitten, wat er op zou duiden dat het elftal van Bert van Marwijk zondag genoegen moet nemen met de tweede plaats.

De inktvis van het aquarium Sea Life in het Duitse Oberhausen voorspelde eerder alle wedstrijden van het Duitse elftal correct.

Bedreigingen

De populariteit van de wereldberoemde octopus heeft een keerzijde. Paul zou zijn bedreigd door woedende Duitse fans.

Het dier heeft volgens de krant een extra beveiliger gekregen, nadat er in het Duitse Sea Life dreigmails en –brieven waren binnengekomen.

Derde plaats

De octopus had vooraf gekozen voor Spanje als halve finalist. Tot afgrijzen van onze oosterburen kwam die voorspelling uit. Vrijdagochtend parkeerde Paul zijn lichaam wel op het Duitse blok, die daarmee de derde plaats binnen zouden moeten halen, zaterdag in het troostduel met Uruguay.

Tijdens het EK van 2008 voorspelde Paul alle wedstrijden van Duitsland goed, behalve de finale.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven