Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Wij zaten er helemaal midden in. Of zitten eigenlijk. Het trekt nu pas een beetje weg.
Ik ga lekker in bed liggen met een boekje.

Dag meisjes. Weltrusten.
quote:citronella schreef op 10 juli 2010 @ 21:53:

jakkes, wat een combi, die bier met worst kan ik me nog iets bij voorstellen, maar chocorozijnen Het lijkt me ook niets, maar de chocorozijnen zijn nu op zie ik.
Ik volg het voorbeeld van Pammie. Ben, net als de kinderen, helemaal moe van een dag in de zon.
Alle reacties Link kopieren
Trusten dames. Ik duik er ook zo in.

Die combi van Ankyman krijg ik niet echt trek van. Had hij niet beter bij zijn buurmannen kunnen gaan zitten

Ik zou het fijn vinden als Esman morgen er niet is, hoef ik niet te kijken haha.
Ik heb vanuit bed een prachtig uitzicht op het wegtrekkende onweer. En het waait heerlijk door. beetje jammer dat de buren met de halve buurt in de tuin zitten, dat is altijd bij hun. We vragen ons altijd af of het niet eens bij iemand anders kan
beetje jammer ja. Hier hoost het overigens nog. we hadden net alles wel open staan, maar het regende toch teveel in. Nog erg warm dus, maar toch gedaald tot 27,5.

trusten allemaal; morgen deel 2 van de verjaardagsessie
Hier nul regen. Helaas. Het waait wel hard.

Mif, wat een knap mannetje, die Pluisbroer! En die foto met z'n drietjes in het ziekenhuisbed is inderdaad stralend.

Metworst met chocorozijnen, blergh. Misschien is het trouwens wel heel gezellig om morgen met de buurmannen te kijken Anky

Lig in bed met ventilator aan. Dus trusten maar.

Sok, succes morgen met vervolg van de festiviteiten. Wij hebben volgende week precies hetzelfde op het programma staan voor Koekenmeis.
Hier ook nul regen.

En ik heb Duitsland- Uruguay gezien.

En ik ga morgen wel kijken, en als we winnen ga ik dinsdag naar A'dam.
Wow, het rommelt in de verte. Maar geen drupje regen nog.
Zo, daar was het onweer. En de regen. Maar t was niet heel veel soeps. Ga nu maar slapen dan.
ff kwartetten nog
Ga je alleen naar Amsterdam of met kinderen Remma?

Iedere keer als ik bijna sliep, kwam er weer een enorme onweersknal. Wat een regen ook zeg. Maar nu lijkt het alweer aardig warm te worden.

Kindjes zijn behoorlijk druk, eens bedenken hoe we die hun energie kwijt kunnen laten raken.
Wij hebben trouwens nieuwe achterburen die beduidend meer herrie maken dan de rest van de buurt. Tokkies
hier ook veel geknal en nu ook weer warm. Poek heeft gisteren van een jongetje een Stinkerd gekregen: gatver, wat komt daar een gore lucht vanaf. Heb het kreng gisteravond in een plastic zak in een verre hoek van eht huis gezet en ik krijg de lucht nog niet uit mijn neus.

Moeder verontschuldige zich hevig voor het cadeau. en terecht
Hier is het ook alweer bloedheet. Ik ben aan het rommelen in huis, Pamman slaapt nog. Ik werd om half 8 wakker en daarna nog wat gedoezeld. Wel heerlijk geslapen. Ik ga zo eens ontbijt maken en dan halen we om 1 uur de kinderen op.
Hier ook alweer smoorheet. Straks maar weer zwemmen.

Voor welk cadeau Sok? Heb teruggelezen maar volgens mij mis ik iets.
Voor die Stinkerd, staat in dezelfde post. Heb je het warm Remma

Hoe gaat het met de Miffam?

Ik ben gedouched en aangekleed en ik heb alweer zin om te douchen Morgen nog zo warm, dinsdag 10 graden koeler maar woensdag dan weer heel warm. Raarrrrr.
Hahaha, ik had dat stukje ervoor denk ik heeeeeel anders begrepen. Tok.
Wat doet een Stinkerd meer dan stinken? Je gaat je toch niet verontschuldigen? Dan zorg je ervoor dat je kind met iets anders komt, lijkt mij dan.

Eens even kijken op de buien radar of we vanavond de BBQ aan kunnen slingeren.
Waarom niet Esmee, dat die dingen zo super erg stinken, wist ik ook niet van te voren. Oudste heeft er nl ook 1. Zijn stinkerd lag nog dezelfde avond in de container.
Het klonk mij meer als "ik wist dat het erg was, maar zoon wilde het zo graag geven". Vandaar mijn opmerking. Foutje is menselijk, dan zou ik mij ook verontschuldigen idd.
Ooo, oke. Zo had ik het dan weer niet bekeken. Laten mij maar niet van die optie uitgaan dan, anders ist wel heel erg. Want die dingen zijn echt vre-se-lijk en als je dat dan weet.......
Ik weet wel meteen dat ik zo'n ding nooooooit ga kopen
Behalve voor dat ene rotvriendje, waar mannie dan bij is uitgenodigd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven