Floor redt levens!

06-07-2010 17:03 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu was ik al best wel fan van onze eigen forum-Floor, maar dít wist ik nog niet: Floor redt levens! Ik vind het onbegrijpelijk dat een eerdere poging van haar om levens te redden uitmondde op een scheldpartij. Vandaar dit topic. Floor zij geloofd en geprezen, Floor is onze hoop in bange dagen, Floor, say the magic words!

Hahaha, die reacties in dat topic! Gelukkig worden er geen sportwedstrijden bij de viva-meets gekeken (toch?)...
quote:moemoe schreef op 06 juli 2010 @ 18:29:

Hahaha, die reacties in dat topic! Gelukkig worden er geen sportwedstrijden bij de viva-meets gekeken (toch?)...Geen idee, maar je weet nooit. Of we gaan zelf een balletje trappen, kan ook natuurlijk.
Zo, het was me het avondje wel!
Huh? Wat een onzin. Het is maar een spelletje hoor. Of heb je iets enerverends gedaan?
Ik probeer nu ook mensen te redden, in navolging van Floor. Maar ik geloof dat mensen helemaal niet gered willen worden.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
Vertel mij wat!

quote:floor72 schreef op 07 juli 2010 @ 21:40:

Vertel mij wat!

Wij zijn te goed voor deze wereld.
Ze zien het zelf nog niet, maar wij zijn de enigen die zondag een beetje relax de dag doorkomen.
quote:floor72 schreef op 07 juli 2010 @ 21:46:

Ze zien het zelf nog niet, maar wij zijn de enigen die zondag een beetje relax de dag doorkomen.Nou, jij niet, want jij moet op al die koters gaan passen.
quote:Solomio schreef op 07 juli 2010 @ 21:48:

[...]

Nou, jij niet, want jij moet op al die koters gaan passen.

Daar draai ik m'n hand niet voor om. Gewoon luisteren en doen wat ik zeg, dan is er niks aan de hand!

quote:floor72 schreef op 07 juli 2010 @ 21:58:

[...]

Daar draai ik m'n hand niet voor om. Gewoon luisteren en doen wat ik zeg, dan is er niks aan de hand!

Die kinderen van die voetballiefhebbers zijn natuurlijk ongelofelijk slecht opgevoed, dat is logisch. Daar krijg je je handen aan vol.
Hooligans in de dop!
Ik snap trouwens serieus niet waarom je niet mag vertellen dat het voetbal je geen biet interesseert.

Kan iemand dat uitleggen?
quote:floor72 schreef op 07 juli 2010 @ 22:08:

Ik snap trouwens serieus niet waarom je niet mag vertellen dat het voetbal je geen biet interesseert.

Kan iemand dat uitleggen?Bedoel je in het algemeen, of in dat specifieke topic? In dat topic is het offtopic, dat is logisch (sorry, ik heb wat met Cruijff vandaag). In het algemeen, tja, sjeee, moeilijke vraag. Sommige dingen hoor je gewoon leuk te vinden. Ofzo. Denk ik. Weet ik veel. Wat denk je zelf?
Moet ik al weer een leven redden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven