Floor redt levens!
dinsdag 6 juli 2010 om 17:03
Nu was ik al best wel fan van onze eigen forum-Floor, maar dít wist ik nog niet: Floor redt levens! Ik vind het onbegrijpelijk dat een eerdere poging van haar om levens te redden uitmondde op een scheldpartij. Vandaar dit topic. Floor zij geloofd en geprezen, Floor is onze hoop in bange dagen, Floor, say the magic words!
dinsdag 6 juli 2010 om 18:37
woensdag 7 juli 2010 om 21:36
woensdag 7 juli 2010 om 21:48
quote:floor72 schreef op 07 juli 2010 @ 21:46:
Ze zien het zelf nog niet, maar wij zijn de enigen die zondag een beetje relax de dag doorkomen.Nou, jij niet, want jij moet op al die koters gaan passen.
Ze zien het zelf nog niet, maar wij zijn de enigen die zondag een beetje relax de dag doorkomen.Nou, jij niet, want jij moet op al die koters gaan passen.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 7 juli 2010 om 22:03
quote:floor72 schreef op 07 juli 2010 @ 21:58:
[...]
Daar draai ik m'n hand niet voor om. Gewoon luisteren en doen wat ik zeg, dan is er niks aan de hand!
Die kinderen van die voetballiefhebbers zijn natuurlijk ongelofelijk slecht opgevoed, dat is logisch. Daar krijg je je handen aan vol.
[...]
Daar draai ik m'n hand niet voor om. Gewoon luisteren en doen wat ik zeg, dan is er niks aan de hand!
Die kinderen van die voetballiefhebbers zijn natuurlijk ongelofelijk slecht opgevoed, dat is logisch. Daar krijg je je handen aan vol.
woensdag 7 juli 2010 om 22:09
quote:floor72 schreef op 07 juli 2010 @ 22:08:
Ik snap trouwens serieus niet waarom je niet mag vertellen dat het voetbal je geen biet interesseert.
Kan iemand dat uitleggen?Bedoel je in het algemeen, of in dat specifieke topic? In dat topic is het offtopic, dat is logisch (sorry, ik heb wat met Cruijff vandaag). In het algemeen, tja, sjeee, moeilijke vraag. Sommige dingen hoor je gewoon leuk te vinden. Ofzo. Denk ik. Weet ik veel. Wat denk je zelf?
Ik snap trouwens serieus niet waarom je niet mag vertellen dat het voetbal je geen biet interesseert.
Kan iemand dat uitleggen?Bedoel je in het algemeen, of in dat specifieke topic? In dat topic is het offtopic, dat is logisch (sorry, ik heb wat met Cruijff vandaag). In het algemeen, tja, sjeee, moeilijke vraag. Sommige dingen hoor je gewoon leuk te vinden. Ofzo. Denk ik. Weet ik veel. Wat denk je zelf?