Suikervrije limonade(siroop) lekker?
maandag 12 juli 2010 om 11:24
Hoi allemaal,
Met dit warme weer verruil ik mijn cola-light graag voor limonade. Nu zag ik op de fles dat er wel heel veel calorien inzitten! Wie heeft er tips voor lekkere suikervrije limonade? Ik heb via google een aantal merken gevonden oa AH huismerk (met blauwe band) en slimpie.
Is het echt net zo lekker als gewone limonade?
Met dit warme weer verruil ik mijn cola-light graag voor limonade. Nu zag ik op de fles dat er wel heel veel calorien inzitten! Wie heeft er tips voor lekkere suikervrije limonade? Ik heb via google een aantal merken gevonden oa AH huismerk (met blauwe band) en slimpie.
Is het echt net zo lekker als gewone limonade?
maandag 12 juli 2010 om 11:29
maandag 12 juli 2010 om 11:32
quote:AlettaJacobs schreef op 12 juli 2010 @ 11:29:
Bij de Albert Heijn hebben ze ook diksap hoor, en roosvicee in heel veel smaakjes. Sinds ik een kind heb, drink ik het ook. Best lekker, smaakt gewoon als andere limonades. Lessini heeft trouwens ook light-limonade. Zelf doe ik niet aan light, maar misschien vind jij het niet erg.Neu normaal drink ik cola-light dus wat dat betreft maken zoetstoffen mij niet uit.
Bij de Albert Heijn hebben ze ook diksap hoor, en roosvicee in heel veel smaakjes. Sinds ik een kind heb, drink ik het ook. Best lekker, smaakt gewoon als andere limonades. Lessini heeft trouwens ook light-limonade. Zelf doe ik niet aan light, maar misschien vind jij het niet erg.Neu normaal drink ik cola-light dus wat dat betreft maken zoetstoffen mij niet uit.
maandag 12 juli 2010 om 11:32
Ik vind slimpie lekker ( moet zeggen dat ik altijd de sinasappel kocht de rode vind ik niet lekker , appel vond ik ook wel te doen)
Hier helaas bijna nergens meer te koop.
Ik drink op dit moment lessini ( light) moet verdund worden 1:6 maar dan vind ik hem nog veel te zoet dus ik doe bijna 1:12 ofzo.
Ik vul met een hele fles lessini in ieder geval ongeveer 6 liter water.
Zijn verschillende smaken van.
Hier helaas bijna nergens meer te koop.
Ik drink op dit moment lessini ( light) moet verdund worden 1:6 maar dan vind ik hem nog veel te zoet dus ik doe bijna 1:12 ofzo.
Ik vul met een hele fles lessini in ieder geval ongeveer 6 liter water.
Zijn verschillende smaken van.
maandag 12 juli 2010 om 11:42