Ja ik denk het wel. Heb pas met 1 man sex gehad (mijn huidige vriend, 11 jaar samen). Met hem wil ik oud worden, maar ik kan me niet voorstellen dat ik nooit zal weten hoe het is met een ander te sexen Mocht het er ooit nog eens van komen, dan zal dat met iemand zijn voor 1 x. Dus zonder verliefdheid en zonder relatie. En misschien komt het er wel helemaal nooit van.
Wat vind jij van Guus Meeuwes?
Anoniem_74566
zaterdag 10 juli 2010 om 22:57
Nou ben niet heel erg fan, maar was 2 weken terug bij Concert at sea en daar was hij ook, en dat was wel een super optreden, hij weet echt wel een feestje te bouwen
Ik heb 1 donker oranje positie truitje (zwanger). Is niet speciaal voor het WK. Verder oranje en rood / wit / blauwe speldjes in mijn haren en een vlaggetje op m'n gezicht.
Welke smeuïge roddel uit jouw omgeving hoorde jij laatst?
Leuke plannen voor morgen (als het weer zo heet is)?
Anoniem_74566
zondag 11 juli 2010 om 00:47
áls het mooi weer is ga ik denk met een paar vriendinnen naar een strand hier in de buurt. Vriend heeft nu nachtdienst dus die slaapt morgen. En als het geen strandweer is ga ik vakantiespullen inpakken
Ja heerlijk. Maar sinds ik moeder ben is mijn grens verlegd. Tot 8.30 uur slapen is echt uitslapen!
Hoe is jou ochtendritueel, van wakker worden tot aankleden?
Anoniem_74566
zondag 11 juli 2010 om 10:44
Als ik aan het werk moet: 6.40u wekker, tot 7u radio luisteren/wakker worden, eruit, plassen, wassen, aankleden, opmaken, haar doen, tanden poetsen, 7.30u in de auto naar mn werk. (ik ontbijt pas als ik op mn werk ben)
Nu even stukje fietsen naar mijn ouders. Vanmiddag niet teveel. Badje opzetten in de tuin en wat kleine klusjes in huis. Vanavond met een grote groep bij mijn zus voetbal kijken. Voor die tijd misschien nog met een aantal gezamelijk eten bij mijn schoonzusje en zwager. Alleen maar leuke dingen dus.