juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
JOEHOE, Allis en Brit, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

En Tangerine: Bedankt dat je het even komt melden! *is er ook alcohol vrije champagne??*

Fussie: Nou lekker zo'n gyn..... Ik vind het wel knap hoe relaxt jij kunt blijven!

Felice: Dus toch nog op stap vandaag. Succes met treinen! En veel plezier!

Keye: Al actie bij jou?

Het geboortekaartje ligt eindelijk bij de drukker! Het wordt weer dezelfde stijl als bij dochter en ik vind hem zelf al erg mooi. Ben benieuwd naar de proefdruk!

Verder boven lekker opgeruimd. Man mag de stofzuiger er door halen en ik zal straks nog even naar de winkel.
ah, daar was je al! Nou, ben benieuwd! Hoop voor je dat het werkt. Inleiden schijnt ook niet alles te zijn. Wel lekker dat je nu weet wanneer er iets gaat gebeuren. Het einde is dus voor je in zicht!
Alle reacties Link kopieren
Allis en haar Brit, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! Geweldig voor je lieve meid!! Een gezonde dochter, dat is toch fantastisch!!!! Hoop dat je geniet en blijf maar even lekker een nachtje in het ziekenhuis, wat extra hulp is altijd fijn!!

En tante tang inderdaad bedankt voor de boodschap!!!

Wat een babyboel ineens hier!! En volgende week ook weer twee als het goed is.. spannend hoor!!

Fussie, spannend voor jou meid, dat het nu zo goed gaat en het heerlijk bij jou zit!! Is toch geweldig!

Felice, goede reis!! Ik ga zo ook even weg, even wat boodschapjes doen, cadeautjes enzo. Vriend wilde eerste weggaan zonder een auto hier achter te laten....Grrrr. Dus de auto van zijn moeder gehaald die twee weken op vakantie is en kan ik toch op pad. T ging niet van harte, jammer dan!!!

Mango, gaat dochter nog logeren deze week? Dochter is erg lief op dit moment, dus houd ik haar thuis, anders had ik haar ook even weggebracht, al was het maar voor even...

Vlinder en Daduja, sterkte met geduld hebben!!!

Keye!! Spannend hoor,al twee cm ontsluiting en deze week halen, fijn!! Ik vond inleiden heel pittig!! Heb je dat bij de andere twee ook gehad?

Ik ga nu even op pad, anders kak ik zo in!!
Yeah Allis! Eindelijk ook voor jou! Van harte gefeliciteerd!

@Keye, spannend! Dus vanavond of spontaan en anders morgen met nog wat hulp? Succes! En geniet nog even van de rust.

@Vlinder, ben nu 41+2. Strippen van gisteren voel ik helemaal niet na, geen last van wat voor afscheiding dan ook, ook geen andere pijntjes. Had wel 1,5 cm ontsluiting, maar vk zei wel dat het deze eerste keer waarschijnlijk niets zou uithalen omdat het "tuutje" nog te lang was? Morgen weer een poging. En vrijdag weer ECG. Zie toch wel op tegen inleiden, laat liever de natuur zijn werk doen. Maar heb toch besloten denk ik om na vrijdagochtend concreet afspraken te maken wanneer met inleiden wordt begonnen (en hoop intussen van harte dat dat niet nodig zal zijn).

Felice, veel plezier.

Fussie, is dat een gevoel geweest dat de kleine grandioos te laat zal komen?
Wat een gestrip hier he?

Daduja, vond jij het pijnlijk? Als je baarmoedermond nog niet rijp genoeg is, zal het idd nog niet zoveel doen. Maar vrijdag dus meer nieuws. Inleiden lijkt mij eerlijk gezegd ook niet zo'n pretje hoor. Maar het hebben van een datum geeft wel rust.

Ik vond het toucheren vanmorgen trouwens erg pijnlijk, juist omdat Skippy nog zo hoog ligt.

Zusje, fijn dat je iig weer een auto hebt nu. Dat is toch wel gemakkelijk. Alhoewel ik nog prima alles op de fiets kan doen hoor. Alleen de grote boodschappen halen we in het weekend me de auto, verder fiets ik alles.

Felice, veel plezier

Mango, fijn dat het kaartje af is. Wij hebben er nog maar wat extra besteld

Voel me trouwens helemaal niet zo rustig als dat ik overkom hoor. Heb vanmorgen al even flink zitten brullen (nou ja, Zoon was thuis, dus echt brullen ging niet) over hoe het in het ziekenhuis ging. Het inleiden enzo vind ik nog niet eens zo'n probleem, dat ze er meteen vanuit ging dat het waarschijnlijk wel een keizersnede wordt vond ik wel heel erg. En de stomme manier waarop ze ons hielp. Echt horkerig. Maar ik zou het heel erg jammer vinden als het weer een keizersnede wordt.
Meiden, heeft Nut zich hier vandaag al gemeld? Ze is spoorloos!
nope! Zou ze aan het bevallen zijn? Of al bevallen?
Bij de andere twee ben ik alleen gestript en daarna begon het vanzelf. Bij dochterlief om 11.00 gestript, 16.00 eerste wee, om 17.00 5 cm en vliezen gebroken door de vk, een flinke weeenstorm gehad en om 20.55 was ze er.

Bij zoonlief om 14.00 gestript en om 20.00 eerste wee. Om 01.25 is hij geboren. Ik weet dus totaal niet wat me te wachten staat wb inleiden. Ik weet dat het dmv een soort veter kan en pillen en gel. Ik hoop dat ze met gel beginnen....Als het uberhaupt nodig is Ik verwacht nu nog niets, ik heb wel last van mijn bovenbenen en mijn rug, maar dat is alles.

Fussie, dat kan ik me voorstellen. Je wilt het toch zelf proberen en dat er dan maar klakkeloos van een keizersnee wordt uitgegaan door z'on hork. Bah.

Ik ben erg benieuwd wanneer jullie kleine zich aan gaat dienen
En waar is annickaatje? Ligt ze in het ziekenhuis?
ok Nut, kom je d'r ook even in?!

Had ze zich vanmorgen eigenlijk wel gemeld?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Nee, ik heb net wat teruggelezen en ze heeft zich niet gemeld.

Zou ze dan toch??
Het zal toch niet... wat stiekem zeg... Nou, de harde kern van zwangeren zwangert gewoon wel door hoor, met dikke enkels en al. Wij hoeven gelukkig voorlopig nog niet aan de champagne ofzo, het zal je gebeuren zeg

(ooooow Nut, als je al bevallen bent... ik ben jaloers op je meid)
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
ben net weer gestript tijdens de controle en ik had al 1 cm ontsluiting. Morgen nog een strippoging #3. Heb wel buikpijn. Vrijdag om 11 uur afspraak bij de gyn. Echo en scan.

Zit nu bij me opa en oma. Auw echt een buikpijn! Succes aan de rest van de meiden.
It\'s meant to be just believe....
@daduja ik ben vandaag ook 41+2 dagen! Zondag 4-7 was ik uitgerekend. Hopelijk bevallen we snel.
It\'s meant to be just believe....
Allis, proficiat!! Is de naam ook bekend??

En as we speak nog meer bevallingen (nut, annickaatje)?? Spannend hoor!

Zelf vanochtend bij de vk geweest en alles ok. Baby ligt heel diep en goed vast met z'n kop. Dat ie er maar uitkomt, ik heb het zo gehad....

Ik slaap heel slecht de laatste dagen en ben zooo moe. En toch kan ik niet slapen, behoorlijk frustrerend... De dagen en nachten duren zo lang nu, en ik verveel me kapot.

Hopelijk halen de strippogingen iets uit voor iedereen die gestript is!
Oei oei die Nut!! Als ze zich ook al niet bij de Liefuh meiduh gemeld heeft......

En Annicka zal ook wel aan het bevallen zijn. Anders was ze hier al wel weer geweest. Daar rommelde het gister toch al aardig?

Fussie: Heel begrijpelijk dat je hebt lopen brullen. Die ks is nog weer een hele stap verder. Eerst deze week nog maar even afwachten en dan gaan ze toch eerst inleiden en zo. Er is dus nog alle kans dat er nog van alles gaat gebeuren!

Zusje: Dochter gaat volgende week uit logeren. Ze is nu ook weer een stuk liever hoor.Ze had gewoon last van slaapgebrek denk ik. (En ik ook ) Fijn dat jouw draakje ook weer wat liever is!

Daduja en Vlinder; Jullie zijn nu toch echt wel aan de beurt! Ik gooi er even een cheer in voor jullie:
Wow 2 babies geboren! Woehoeoeoe!

Gefeliciteerd Kena en Kenaman, mooie naam, Lieke!

Allis en Brit, ook gefeliciteerd met jullie dochter!

hopelijk gaat alles goed, ook met Nut en Annickaatje!
Pffff, ben zo ontzettend boos nog op de gyn van vanmorgen. En ik weet wel dat het niets helpt om hier thuis boos te zijn maar het verpest zo heel het goede gevoel en het vertrouwen dat ik in deze zwangerschap had
Fussie: Kun je morgen niet nog even bellen? Want dit is ook niet leuk!
Fussie, ik zou gewoon even bellen en uitleggen dat je een rotgevoel aan het bezoekje hebt overgehouden. Dit werkt natuurlijk ook niet en is niet prettig aan het einde van je zwangerschap...
He meiden,

mn ouders zijn een paar daagjes over, even de laatste klusjes doen voor de baby wordt geboren.

Niets aan de hand, baby nog mooi op zn plekje hoor.

Kom later nog even buurten en anders morgenochtend als ik met mn haren in de verf zit bij de kapper

Zag wel dat er weer wat meisjes zijn geboren! Kena en Allis van harte met jullie ongetwijfeld prachtige meisjes! Geniet van elkaar en hopenlijk gaat alles voorspoedig
Mevr. S, Kena en Allis!!!!! Gefeliciteerd met jullie baby's!!

Ik ben even een tijdje uit de lucht geweest, ik ben nog steeds erg moe en de gebroken nachten breken me een beetje op.

Daarbij komt dat Robin ook overdag wat onrustiger is en vaak wil drinken, waardoor ik niet zoveel tijd over heb op het moment.

Gisteren is er iemand van het CB langs geweest, Robin is gewogen en hij weegt nu 3420! Dus hij is goed gegroeit en dat doet me goed. Hopelijk van de week wat meer tijd voor andere dingen dan voeden, verschonen, eten koken en zorgen voor onze oudste natuurlijk. Pfoei, op zoek naar ritme dus.

zwaai naar de andere dames!
Kena en Allis, proficiat!

Man loopt hier nu rond met een baby met krampjes. Zo sneu dat ze met van die onaffe darmpjes geboren worden.

Fussie, wat jammer dat je zo'n rotgevoel hebt overgehouden aan het consult. Was er een reden waarom ze meteen uitging van een ks?
Ach gossie, ik zie je man helemaal voor me Miffy met zo'n klein hummeltje op zijn arm. Zal wel warm zijn, zo'n klein lijfje tegen je aan. Gaat het op de krampjes na wel goed?

Nut, grapjas Heel het forum in rep en roer brengen

Inniemama, ik dacht al dat je het druk zou hebben. Geeft niets toch dat je niet zoveel tijd hebt, komt vanzelf wel weer. Fijn dat hij het zo goed doet!

Ubertroela-gyn ging uit van een sectio ivm dat Skippy nog gewoon skyhigh ligt in mijn buik. En inleiden zag ze niet zoveel heil in omdat de boel nog neit volledig verweekt was.

En morgen terug bellen, tja, ik hoef haar nooit meer te spreken. Dus dan wordt het toch al een andere arts. Denk dat ik morgen even langs een bevriende VK hier in de wijk langs fiets. Kijken wat haar mening is. En dan bel ik daarna met mijn vragen nog wel weer naar het ziekenhuis.
He Fus, sterkte meid!!! Wat akelig, dat gevoel!! Voor mij gold het wel de vorige keer.... Ik had 1cm ontsluitng met 39 weken, werd ingeleid met infuus, maar14 uur weeen en1 uur persen kwam er geen kindje........ voor mijn gevoel omdat ik er ' van onderen' gewoon nog neit klaar voor was..Nu is t kindje weer net zo groot verwachten ze en als ik dat zou wachten tot 42 weken, dan past het kindje er noooit uit.. dus als het goed is heb ik over een weekje mn kindje in mn armen. Net als Hezter!!

(ik sms je straks nog even, heb je ook gelijk mijn nummer Hezter!)

Enne fussie, fietsen vind ik ooki heerlijk, maar weet je, de dichtsbijzijnde winkel is 6.5 km verder op, dat zie ik (al een tijdje!!) niet meer zitten.

Vanmiddag weer in een paar gewone winkels gekeken, is haast vreemd . Had geen idee wat de gewone collectie is...

Ben aant snaaien, net liuk ijsje gehad en zit nu pakje tucjes weg te eten..Nou ja, laatste dagje snaaien voor mij, ging laatste weken heel goed. en op is op en dan alleen nog maar gezond spul in huis,want moet wel weer beetje op gewicht komen!!!

Nut, fijn dat je je hebt gemeld!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven