juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
Oh, ze is echt wel rustiger, ze beweegt nog wel maar met meer pauzes en het is meer duwen nu dan schoppen. Hoop dat ze zich klaarmaakt om zich aan papa en mama te laten zien

Ik klaag ook niet meer dat het warm is... of dat mijn voeten pijn doen....of dat je mijn benen gewoon kunt induwen... of dat ik te veel bruin zonder zon bodylotion heb opgesmeerd en nu dus een uur in de wind meur!

Denk dat ik zo naar een tuincentrum rij ofzo, lekker beetje rondkijken.

Trouwens..... ik vertelde vriend gisteren dat ik een fles champagne heb gekocht voor als ze er is... de schat heeft dit weekend ook een doos champagne gekocht en dat vond ik toch wel heel erg lief!!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Hey Pezuls! Wat fijn om te horen dta je alweer zo goed op de been bent! Is man weer ana het kuren deze week?

Annicka: Al zoveel cm ontsluiting?? Jeetje, dan zou je toch zeggen dat ze snel moet komen! Spannend hoor!

Mijn buik hangt ook laag en het kindje is ook al goed ingedaald. Terwijl ze zeggen dat het bij een tweede pas vlak voor of tijdens de bevalling gebeurd. Zegt bij mij dus niks.

19juni: Jammer da thet niet doorzette! Ik moest wel een beetje lachen om je bevallingssetje! Wat heb je aan dan? Zodra je een beetje opgang bent/vliezen gebroken zijn, blijft je onderbroek vaak al uit. Ik droeg de eerste keer ook geen bh. Alleen een t-shirt van man. En daarnaast zal het je een reet roesten hoe je er uit ziet tijdens de bevalling. Je wordt bevoelt, vocht loopt aan alle kanten uit je, dus veel romantiek is er niet bij. (Of donder ik je nu heel hard van je roze wolk? )

Het regent hier nu ook lekker. Heb alle ramen tegen elkaar open gezet en hoop dat het wat afkoelt. Hier in de slaapkamer is het nog heul warm.
Tssss, wie heeft dat bedacht dat bevallen niet mooi kan zijn? Je hoort toch strak in de lak te bevallen?

Hier zit een oud tshirt in de tas voor als het plaats gaat vinden. Geloof niet dat ik me er dan nog druk om maak hoe ik eruit zie. Loop vandaag zelfs op crocs dus vandaag maakt het al niet meer uit

Pezuls, wat klink je toch goed. Zo fijn! Zijn je kinderen alweer helemaal opgeknapt van de pokkels? En succes deze week met je man. Lijkt Marijn trouwens op je andere kinderen?

Hier hangt de buik vandaag ook weer lager. Ligt gewoon aan het lagedrukgebied buiten denk ik Ik pakte trouwens net een andere fiets dan die van mezelf, maar dat laat ik voorlopig wel. Au au au, dat awas echt niet fijn.

Mango, leuke foto trouwens op het strand als gestrande flipper

Felice, ik ben blij dat jullie samen toch een fijn weekend hebben gehad.

Annickaatje, wat goed zeg al 3 tot 4 cm. Lekker hoor. Ben ook benieuwd hoe het morgen hier is. Beviel je nou in B of in BZ?

Is het bij jullie ook zo dat iedereen belt, smst of op een andere manier contact opneemt? Zo lief dat iedereen zo meeleeft
Allis, niet zo leuk. Hoop zo voor je dat het snel doorzet..

Annickaatje, 3 a 4 cm betekend dat je begonnen bent!

Gister hier een klein feestje gehad, we zijn 4 jaar getrouwd.

Ik slaap trouwens erg slecht, ook dankzij het weer. Zodra ik op bed ga liggen krijg ik buikpijn en krampen. Zo nu en dan fijn afegwisseld met een pijnlijke harde buik. Niet zo fijn slapen dus.

Morgen nmaar de vk, en dan word ik weer gestript.

Ik ga aangeven dat als het nu niet doorzet dat ik dan vrijdag naar het ziekenhuis wil om ingeleid te worden.

Ben er helemaal klaar mee. Ik kan niet veel meer en dat vind ik zo oneerlijk naar de andere kinderen toe.Mijn humeur heeft er ook flink onder te lijden, ik grauw en snauw wat af.

Goh, ik klink echt als een zonnetje nu he? ;)

Ik ga mijn dikke logge lijf even richting bibliotheek bewegen, en daarna door naar de bso. Kinderen hebben hier nog tot vrijdag school...
Voel momenteel wel wat meer druk, krampjes etc...

ben nog nooit spontaan begonnen dus erg spannend allemaal.

Naar mijn idee werkt het wel, maar wie zal het zeggen...

Mss dat ze er vanavond al wel is ??

De hulptroepen zijn iig op de hoogte gebracht, je moet het toch regelen vooral mocht het vanavond doorzetten dan ga ik niet 2 kids uit bed halen.

De Gyn wilde kijken omdat ik met de zwangerschapsuiker zit, nou ja geen probleem toch....ben 38weken 5 dagen.

Ik ga in boz bevallen Fussie, moest alleen naar b voor de 20 weken echo.

@Keye: Dat herken ik ook heel erg, vooral de oudste zal wel vinden dat ik soms erg streng en onredelijk ben de laatste tijd.

Gefeliciteerd met jullie trouwdag.

Zo, nog even een wasje en dan relaxen,

oh ja en een boodschappenlijstje voor manlief maken !

Grtz M
Spannend hoor!!

@ Mango: nou ik had nou ook weer niet m'n mooist nachtpon aan hoor, maar wel een hempje dat tot bijna onder m'n buik komt en alvast een voedingsbeha en een rielekste pyamabroek. De meeste shirtjes die ik heb komen tot onder m'n borsten (die schuiven weer omhoog over m'n buik), en zonder beha liggen/lopen/zitten kan ik echt niet, dat vind ik verschrikkelijk!

Het zal me tegen die tijd waarschijnlijk niets uitmaken hoe ik erbij lig, maar ja, als ik de kans heb wil ik wel een beetje m'n best doen hoor. M'n moeder vertelde dat ze bij de eerste weeeen van mij haar haren nog in de krullers had gezet. Ik heb het dus niet van een vreemde

De regen is hier al weer weggetrokken, en tegelijk loopt de temperatuur in huis (en buiten waarschijnlijk nog veel meer) ook weer op. Bah bah bah, ik heb het helemaal gehad met dat zweterige kleffe weer...

@ Felice, een doos champage nog wel, toe maar!! m'n moeder komt hier naar toe als ik ga bevallen en neemt ook champagne mee. Ik kijk er nu al naar uit!!
hihihi, ik dacht er net aan hoe het zou zijn als ik mijn moeder bel als ze geboren is.. werd nu al labiel!

Het is hier nu klef warm, beetje Baligevoel, maar dan zonder wierook

Ik heb een pyamahempje om in te bevallen, was afgeprijst bij Hunkemoller, grijs met een kantje.. hoef niet helemaal in de make up maar een leuk hempje leek me wel wat, je bevalt natuurlijk niet iedere dag hè, gelukkig!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ik had voor de zekerheid ook een oranje shirtje in mn tas gedaan, voor het geval dat...

Ik ga zo even langs de kraamafdeling, omdat ik al de hele middag op en af krampen heb, nog niet lang genoeg voor een wee, maar met die cm ontsluiting wilden ze het toch even controleren. Heb net even gebeld en mocht langskomen.

En het is kindje nr 3 dus dan kan het wat sneller gaan natuurlijk.

(Voor de zekerheid de tas maar mee )

Dus, mss tot strax en anders tot ??

Suc6 allemaal !
Jij ook succes, spannend hoor!!!
Succes Annickaatje!

Ik Ben Het Beu.

Mijn benen hojuden zoveel vocht vast dat ik ze bijna niet meer kan buigen. Mijn vingers slapen al dagen. Ik zit alleen nog maar (nou ben i kwel een lui ding dus dat is wel fijn op zich, dat zitten) en ik heb even nergens meer zin in.

Zometeen mijn zomeruggs weer laten aanmeten bij de fysio. Hopelijk blijven ze langer zitten deze keer.

Zo, uitgemopperd...
Succes Annickaatje!!

Ach Fussie, het is ook hoog tijd om te bevallen hè!!! Vandaag lijkt trouwens ook wel een extreem "vochtige" dag te zijn... ik heb ook varkenspootjes en zelfs mijn gezicht is iets dikker.

Mag het in godsnaam een beetje afkoelen!!!!

En mopperen mag, vooral hier
Vervelend fussie, die dikke pootjes!! Ik had dat vorige week ook heel erg, en kon nauwelijks meer lopen, zeker als ik even had gezeten.

Nu heb ik er nauwelijks last van (ja wel wat dikker, maar niet meer worsterig als vorige week), maar ik zweet me nu echt het apelazerus. Echt ik lijk wel een gieter, niet normaal....

Heb vrouwemantelthee gehaald, dit (waarschijnlijk ook een bakerpraatje) zou ook de bevalling in gang kunnen zetten. En geinspireerd door felice heb ik een lekker pittige nasi gemaakt. Nu kan ik altijd al erg goed tegen pittig eten, dus of het helpt..?

Nou ja, als jullie niets meer van me horen --> vrouwemantelthee moet je halen!!!
Waar haal je die thee 19juni? Wat heerlijk dat je al veel vocht kwijt bent!

Godver, de mussen vallen van het dak en wie krijgt het hier op haar heupen en moet perse nog een paar lakentjes strijken... ja juist, Felice! Nou, daar gaan we anders geen rust, pfff!
Bij de tuinen, in zo'n groen zakkie. Het is alleen niet echt lekker, maar je moet er wat voor over hebben he?

Zat ook nog aan wonderolie te denken, maar als ik daar wat over zoek lees ik vooral dat je de hele dag op de plee zit met gigantische darmkrampen, da's nu ook weer niet de bedoeling.
Ben je wel gelijk lekker leeg
Ja dat wel, maar als het niet helpt zit je de volgende dag ook zo weer vol. Nou, en als je dat een week of langer vol moet houden, lijkt me ook vermoeiend hoor!
Haha, die thee is dus niet te zuipen. Toen ik van de week een annanas schoon maakte heb ik voor de zekerheid een hapje van het hart genomen. Getverderrie zeg!! Dan maar niet bevallen!

Annicka: Succes meid!!

Felice: Een vol gezicht is wel een goed teken hoor! Dus wie weet!

19juni: Ik zie je moeder al weeën wegpuffend in de weer met krulspelden!

Fussie: Man: Zullen we zwemmen?" Ik: "Ja is goed" dus ik hijs mezelf overeind. Maakt hij walvis geluiden.... "Zal ik je naar het water rollen??" Zo gezegd zo gedaan. En een stel oude besjes achter ons: "Is ze gevallen??"

En een dikke voor je! Wat een ellende met al dat vocht!! Hoop dat jullie baby er ook snel is!!

De regen heeft hier totaal geen verkoeling gebracht!!

Kraambed staat in de kamer. Daar is het over het algemeen wat koeler dan boven. Dus nu kan ik kiezen waar ik ga slapen.
Zweet me trouwens ook de rambam hier. Getver. Hoef niks te doen en het regent me bij alles neer.
Klopt, zo'n ananaskern is ook niet te vreten. Ik gooi hem wel eens in de blender en dan is het goed te doen hoor (zie mijn ananas-bitter lemon shake van van de week ). Maar ja, het helpt toch allemaal geen drol blijkt wel weer...

Zijn leuke foto's op hyves!!

Hier ook totaal geen verkoeling hoor. Wel fijn dat je beneden wat koeler kan slapen!

Het is hier verder wel rustig nu, dus hopelijk liggen er een aantal te bevallen!!
Hier even een updateje na een zeer vermoeiende middag in het ziekenhuis. Aan de monitor gelegen (alles was prima) en daarna wachten op een arts die de uitslag zou bespreken. Meteen echo gekregen, flink tegen mijn buik geduwd, nog steeds geen indaler, dus lekker voelen hoe hoog hij dan wel ligt. Daarna vk gebeld met de uitslag, kon langskomen en heb meteen mijn eerste stripbeurt gehad. Viel eigenlijk reuze mee, maar mentaal wel uitputtend. Woensdag waarschijnlijk weer en vrijdag weer naar het zh. Dan komen de 42 weken al behoorlijk dichtbij en hoop ik van harte dat alle stripbeurten zijn werk inmiddels hebben gedaan.... *keeps fingers crossed*.

Annickaatje succes! Het wordt weer tijd voor een babietje erbij. Allis, ook balen voor jou, weet hoe je je voelt.

Fussie, succes met je Uggs.
Annicka, succes! Allis, hoe is het bij jou? Spannend!

Hier pet. Ik word echt gek van dit weer. Wel de hele middag geregend, maar nu alweer 27gr. Ik ben ook een worst. Ik pas geen enkele schoen meer en zelfs mijn badslippers maat xl knellen. En dan zeggen ze dat het wat gaat afkoelen morgen, nou ik heb er geen vertrouwen meer in. Wat ik wel erg vind, is dat ik het af reageer op de kinderen. Kan niks van ze hebben en reageer dan te fel. Zit hier nu dus lekker met een schuldgevoel. O ja belt man ook nog 2 uur vordat ie thuis zou komen (en wat tel ikop het moment de uren af) dat het even wat later wordt. Nou ja 3 uur later dus! Eten, op bed brengen, kon ik mooi allemaal zelf doen. Waarom zegt ie nou niet tegen zijn baas, sorry maar ik heb een hoogzwangere vrouw thuis, ik kan niet langer blijven. En ook niet met mij overleggen. Nee hoor gewoon meedelen.

Zo dat was wel een klaagverhaal. Sorry, maar ben blij dat ik het hier even kwijt mag.

Zusje, moet jij dan ook nog de 20ste eerst prikken? Ik dus wel, gek zeg.

Mango, ik moest wel lachen om de free willy foto! En wat je net schrijft over die oudjes, dat ze dachten dat je gevallen was, haha!
Felice, een doos champagne, so he, dat wordt een feest!

Mango, man is weer aan t kuren, hij is er nu al goed ziek van en het is pas maandag, jammer hoor, ik heb zo'n medelijden met hem.

Fussie, die stomme pokkels zijn helemaal over, stomme dingen.

Marijn lijkt op allebei, ik zal eens kijken of ik wat babyfoto's van de anderen op hyves kan plempen.

Volgende week maandag ga ik met Marijn naar de klas van mijn oudste zoontje, beschuit uitdelen en Marijn showen, hij had flink verteld over zijn nieuwe broertje en nu zijn de kindjes allemaal erg benieuwd naar hem.

Keye, gefeliciteerd met jullie jubileum! Die laatste loodjes he, ik hoop voor je dat het gaat doorzetten.

Annickaatje, veel succes, ik hoop dat je vannacht bevalt, of vanavond.

19juni, ik heb met bevallen uiteindelijk alles uitgegooid, ik moest niks om mijn lijf hebben, heel charmant..not.

Daduja, ik hoop voor jou dat het ook gaat doorzetten, wat een gedoe allemaal he.

Hezter, zwaar he, als je het allemaal alleen moet doen op het einde, ik was op het einde ook wat snauweriger tegen de andere kinderen, zo zielig, ik hoop dat ik het nu weer goed gemaakt heb met ze. Hier mag je inderdaad lekker klagen!

Zo, morgen komen mijn 3 beste vriendinnen alvast mijn verjaardag vieren, ben 17 juli jarig, maar ik ga t niet vieren, ben niet in een verjaardagsstemming. Pezulman komt die dag terug uit t ziekenhuis en weet je wat die vrekkeling zegt tegen mijn schoonmoeder toen ze vroeg aan hem of hij al een cadeau voor me had: " ik kom er speciaal voor terug uit mijn kuuroord, dat is toch al verwennerij genoeg" Daar moet ik het nou van hebben
hahaha, moet wel om je mail lachen hoor Pezuls!!! Die vrekkeling ;-)! Wat ontzettend akelig dat je man zich alweer zo ziek is!! En wat leuk, volgende week babyshowen op school!! Gaat je meisje ook al naar school of naar de peuterspeelzaal?

Heb alles bijgelezen, maar heb bezoek (en ondertussen lezen, schaam schaam...). Bezoek helpt met het maken van de adreslabels voor geboortekaartjes. Wordt nu tijd he!!

Box is schoongemaakt, staat in de keuken (hebben leefkeuken), staat alweer zo echt!! Verder speelgoed van dochter uitgezocht, lekker rigoreus! (Container nog niet niet vol, haha, gelukkig was dochter bij een vriendje aant spelen)

Hezter, dat kun je nu niet hebben he, zo'n reactie van je man!! Die van mij gaat ook altijd gelijk na t eten weg laatste tijd, dat ik denk : kun je niet even helpen met opruimen, en dochter douchen oid..... Maar goed, vanavond heb ik hem teruggeroepen en hoefde ik alleen naaar boven (pufpuf) voor een kus!

Allis en Anicaatje bezig???? Zou spannend zijn!! Ben benieuwd hoe het ze afgaat!!

En Daduja.. ook spannend meid, al 7 dagen overtijd.. is niet ongewoon, maar toch.. Heb je het nog druk? Of alle klusjes al gedaan? Hebben jullie de box ook al staan?

Iemand ervaring met draagzakken/doeken? WIl er wel een aanschaffen, maar welke.... Dat is de vraag he! Heb wel mn nieuwe babyfoon binnen, hoera!! Met twee units, voor dochter en babydochter (smelt smelt)

Oh ja, moet donderdag naar anethesist, verpleegkundige en nog een controle (omdat ik er toch ben.. , dus groeiecho en bloeddruk). Dan maandag bloedprikken (jammer, want moet er toch hafl uur voor rijden en dan parkeren, helemaal naar de ingang enzo lopen, is best een gedoe, meot het maar even combineren met iets leuks, met dochter naar de MAC ofzo). En dan dinsdag is D-day!! Op hyves even mobiele nummers uitwisselen? Sms ik je! (Als je wilt natuurlijk!)

Enne vocht.. zo gek. Vier jaar geleden was ik echt een monster, met 20 kg vocht erbij in een paar weken en daarom eerder gehaald (dochter dan he), en nu gewoon geen last van vocht, wel beetje in mijn vingers (voel het als ik ze buig) en 's nachts voel ik kussentjes onder mijn voeten, maar kan mn slippers nog aan, wat een wonder!

Wel zweet ik peentjes, bah! Echt neits aan..

Nou, ga bezoek even helpen met labels, moet wel sociaal doen he!
Hallo meiden,

En ben ik de afgelopen 2 dagen gemist???

Nou bij deze meld ik mij weer, met een baby!!!!

Gistermiddag ben ik om 15.00 uur bevallen van een gezonde dochter. Ze heet Lieke en weegt 7 pond!

Zaterdagavond zijn tijdens het onweer mijn vliezen gebroken. Na een kwartier kwamen de weeen opgang.

Om 6.30 uur ben ik naar het ziekenhusi vervoerd door de verloskundige en om 15.00 uur is Lieke uiteindelijk geboren!

Om 19.00 uur was ik weer thuis en onze eerste nacht met zijn 3tjes zit erop!

Lieke krijgt borstvoeding en dit begint al aardig goed te gaan!

Verder doet ze alles volgens het boekje en zijn we volop aan het genieten!

Alle meiden die bezig zijn/ gaan heel veel succes en ik hoop dat jullie ook van die prachtige kinderen krijgen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven