Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
@Siena09 Huh Crunch bij jullie??? Hoe kan dat? Welke pomp is het dan, wij hebben hier Esso en Shell, hier heb ik ze nog nooit gezien!! Welke plaats? Hihi, misschien kom ik deze zomer nog wel in de buurt.......Heb er ineens nog meer zin in!!!
Hm de q8 volgens mij. En de groothandel was een Macro.

Vroeger had je ze ook op het station in de automaat en in de bios, maar daar zie ik ze nooit meer...
Nou bij de Q8 kan ik wel en keer stoppen. Voor de Macro moet je volgens mij een pasje hebben, maar geloof dat een vriendin van mij die heeft, ga direct ff vragen!! Bedankt voor je tips, ik ga op zoek!!
Ik ben zo bang dat de Excellent koffie-ijs uit het assortiment is gehaald . Ik zie hem nergens meer, alleen die twee andere smaken. En die koffievariant is juist zo heerlijk.
Ik vind hier dingen van.
Vroeger hadden ze altijd blikken soep met witte bonen. Ik dacht altijd dat het 'Bretonse bonensoep' was, maar volgens mijn moeder heette het 'Servische bonensoep'. Heerlijk was dat met witte bonen en veel groenten!
Ik las iets over tjolk? Staat bij ons in de jumbo gewoon bij de yoki drink!
De Boursin met peper stond bij de Jumbo in t schap, heb ik direct gekocht, mm
Vandaag voor de zoveelste keer in een andere Xenos gekeken maar volgens mij is het er echt uit. Potje Rode pesto met truffel. Die was daar zo lekker, klein potje, relatief wel prijzig maar oh zo lekker. Ik kan het nergens meer vinden. Jammer hoor, pesto kan ik wel maken maar het gaat mij te ver om truffel te kopen.

Maar mocht iemand het vinden, dan is het echt een aanrader een keer te nemen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Sunsip. En dan vooral: Sunsip mandarijn. Leek op wat nu Diksap heet, maar was veeeeel lekkerder!
quote:supersas09 schreef op 14 juli 2010 @ 17:07:

Ik las iets over tjolk? Staat bij ons in de jumbo gewoon bij de yoki drink!

tjolk is na 25 jaar idd weer terug in de winkel.

zit nu alleen niet meer in de kleine pakjes maar in pakken van 1 liter en de pakken zien er anders uit dan vroeger.

op dit moment alleen nog te krijgen bij jan linders en jumbo supermarkten.

http://tjolk.nl/
kijk op tjolk.nl
De Bolzano pizza van AH exellent uit het diepvriesvak, met geitenkaas. Sinds kort niet meer te krijgen, maar wat waren een vriendin en ik hier gek op!! Ik eet sindsdien bijna geen pizza's meer...
Vroeger had ik altijd van die Donald Duck kauwgom en daar zat dan een ministrip omheen. Zo lekker vond ik die toen. Ik kan serieus de smaak nog proeven. Weet iemand welke kauwgom ik bedoel?
Ja, ikke!

Ik kreeg die kauwgom altijd van mijn oma, hele grote bellen kon ik daarvan blazen.

Wat was die altijd lekker...nooit meer iets vergelijkbaars gevonden.
quote:Pollewopper schreef op 18 juli 2010 @ 12:35:

De Bolzano pizza van AH exellent uit het diepvriesvak, met geitenkaas. Sinds kort niet meer te krijgen, maar wat waren een vriendin en ik hier gek op!! Ik eet sindsdien bijna geen pizza's meer...Ik heb hem 2 weken geleden nog bij de AH XL gezien! Misschien daar eens proberen...
Bij AH hadden ze in het vriesvak een tijdje een pak met vier kleine gevulde koeken om zelf af te bakken. Picolientjes heten ze, ze verkopen ze ook gewoon kant en klaar, dus al afgebakken.

Maar dat zelf bakken was zó heerlijk! M'n hele huis rook naar een banketbakkerij, en dan zo'n warm Picolientje bij de koffie...... zaaaaaaaaaalig.

Maar helaas, ze hebben ze niet meer. Nog wel appelflappen, maar da's toch niet hetzelfde
Bij de AH XL hebben ze die nog wel Lotte.

Ik mis de kleine chocoladereepjes butterscotch en puur van het Albert Heijn merk.
Vegavingers. Die waren zó lekker. Dan had je vijf van die 'sticks' en die waren heel lekker scherp. Met chilisaus. En goddelijk bij boerenkool (mijn lievelingseten). En toen waren ze weg...
van die koala koekjes met chocola erin.

ben ze een paar jaar terug nog tegengekomen bij een indische toko maar ze waren binnen een minuut op
quote:Hermes schreef op 18 juli 2010 @ 21:17:

Bij de AH XL hebben ze die nog wel Lotte.

Echt waar?! Dan rijd ik daar een keer naartoe, is hier niet eens zo ver vandaan.

Bedankt!
Je kunt ook je plaatselijke AH vragen of ze het nog kunnen bestellen. En dat lijkt me wel als de Xl het nog heeft.

Als je dan een doosje wilt afnemen willen ze dat best bestellen voor je.
Oh misschicken, dat is niet eens bij me opgekomen. Het proberen waard, dank je!
Kent iemand toevallig de space dog nog ????

Een jaartje of 15 terug verkrijgbaar in de snackbar mjam
quote:Leaf schreef op 18 juli 2010 @ 12:53:

Vroeger had ik altijd van die Donald Duck kauwgom en daar zat dan een ministrip omheen. Zo lekker vond ik die toen. Ik kan serieus de smaak nog proeven. Weet iemand welke kauwgom ik bedoel?Ja zeker...smaakte een beetje "vettig zoet" hmmmm heerlijk met een leuk stripje erbij die ik dan in een speciaal doosje stopte (doosje vol)
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:Leaf schreef op 18 juli 2010 @ 12:53:

Vroeger had ik altijd van die Donald Duck kauwgom en daar zat dan een ministrip omheen. Zo lekker vond ik die toen. Ik kan serieus de smaak nog proeven. Weet iemand welke kauwgom ik bedoel?Ja zeker...smaakte een beetje "vettig zoet" hmmmm heerlijk met een leuk stripje erbij die ik dan in een speciaal doosje stopte (doosje vol)
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven