Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk ding Pam!

De freule weet dat ze een fiets krijgt? Of weet je gewoon dat ze niet van mandjes houdt?

Kinderen zijn naar de speeltuin verderop, Moppie slaapt. Stttt, wat een rust in huis...
Zo, net weer terug van Sien ophalen en naar Ganztagschule brengen. Maby heeft het helemaal gehad vandaag. Elke keer is ze ergens, is ze net lekker aan het spelen en dan moeten we weer weg. Arm kind.

Oudergesprek Ot was goed. Hij kan wat hij moet kunnen. Wel kreeg ik de welgemeende vraag of ik hem niet wat meer eten mee kan geven. Wat hij kijkt altijd zo zielig en heeft altijd zo'n honger. Nou ja, dan geven we maar een extra boterham mee (ik weet ook niet waar dat jong al dat eten laat, het is net een hol vat).
Leuke fiets hoor!
Grappig, Bel heeft dezelfde. Alleen omgekeerd, roze fiets met witte bloemen. Vind ze erg leuk, die cruisermodellen. Hij is voor Bel alleen nog wel een bietje groot. Ze kan er wel goed op fietsen maar ze kan neit goed op en afstappen.
Het is geen cruisermodel, het is een omafiets. En ze weet dat ze een fiets krijgt. Ze heeft alleen een andere uitgezocht maar die vonden wij saaaaaaaaai (helemaal oudroze). Aan opa en oma heb ik een kinderfietstas gevraagd, kan ze toch wat kwijt.

Mini had vanmorgen haar skinny aangedaan, ik zie haar lopen en zie ook dat ze 'ineens' behoorlijk hoog water heeft. Nee maar, ze groeit Een paar maanden gelegen heb ik een omafiets met haar 'gepast' en toen was 'ie nog een stukje te groot. Maar haar 16" wordt echt te klein.

Arme Ot die geen eten krijgt En die van hot naar her-rendagen zijn ook niet leuk. Toen Mannie nog niet op school zat ging hij regelmatig met de hakken in het zand omdat hij niet wééér weg wilde.

Ik ben nog wel een beetje nuttig geweest vandaag maar het wordt nu zo warm hier dat ik het liefst een dutje zou willen doen. Baas is te krenterig om een airco aan te schaffen dus eigen schuld.
Hier is het lekker koel. Desalniettemin ga ik het zo een dag noemen.
ik mag over 10 minuten weg. (eerder heeft toch geen zin, ben beneiuwd hoe ik vandaag terug kom. en óf ik terug kom. Hup Holland Hup)

ik heb vandaag bijna 2 uur gedaan over het opstellen van een mail; nu is het ook wel een precaire discussie, waarbij ik goed op mijn woorden moet letten, maar het tekent wel mijn activiteitsniveau. kan niet tippen aan dat van Anky vorige week zat ik meer met mijn hoofd bij de verjaardag van Poek en nu bij de vakantie
Ik heb het vandaag ook wel redelijk gehad. Ik was qua eten wat optimistisch vrees ik: ik heb niet echt veel gegeten, maar het voelt alsof ik een 7-gangen-diner heb genuttigd.

Maar A-man is weer thuis en leest nu de kinderen voor. Ik ga snel nog even naar de supermarkt voor afscheidstraktatie Maby. Ik wou cakejes bakken, maar gezien temperaturen hier (nog steeds tropisch) ga ik maar voor fruit. Aardbeien, druiven en meloen en deel daarvan met chocoladelaagje er omheen. Geen idee of dat lekker is, maar als ik dan alles mooi op een schaal deponeer ziet het er vast indrukwekkend uit .
FIjn Anky, dat ie er weer is.

Ben je nog een beetje thuisgekomen Sok? of zit je nog vast in de massa?

Het ging vandaag al beter dan gisteren, op de nieuwe locatie, maar ik heb echt medelijden met de mensen die er examen moeten doen, we hebben geen zonwering, en we zitten echt hutjemutje, je kunt niet fatsoenlijk je examenboekje en je woordenboeken neerleggen, want daarvoor zijn de plaatsen te klein, sommige mensen zitten in een hoekje weggefrot en er staan kartonnen geknutselde schotten tussen de pc's. Het is echt totaal onprofessioneel.

Was in ieder geval eerder thuis dan gisteren en de kinderen waren ook wat beter te hebben gelukkig.

Mooi fietske Pammie! Ik hoop dat ze er blij mee is.
Lekkere werkomgeving Citro. Fijn dat je daar niet altijd zit!

Hahaha die Ot en zijn eten.

Eten jullie kinderen (behalve Ot dan ) ook zo slecht warm op het moment? Ik heb zelf met die extreme hitte ook minder trek, maar die kinderen eten echt amper op het moment. Ontbijt en lunch gaan nog wel, maar warm gaat er niet in. Fruit/yoghurt als toetje gaan goed/aardig. Liever fruit dan yoghurt, prima dus.
Ik dacht trouwens al toen Es schreef over die fiets "Oh heet dat nu een cruiser, 'vroeger' noemden we dat omafiets"
Hier eten ze altijd goed en hebben ze altijd honger. Alleen Maby is wat lastig de laatste tijd, maar dat heeft meer met grenzen testen te maken. Madam is nog in de veronderstelling dat HEEL HARD NEE ROEPEN helpt. Dream on, kleine meid...

Nieuwe werklokatie klinkt niet fijn Citronella. Arme examinanten.
Heb je al vakantie Remma?
Een cruiser is ook echt een ander model, zoek de verschillen

Klinkt leuk hoor Ank, fruit met chocolade. Kun je er niet gewoon een snoepje tussen prikken, hoef je ook niet te klooien met gesmolten chocolade.

Ik ben vanavond heel boos geweest op Pamman die doodleuk zegt dat hij niets in huis wil doen. Stomme vent. Uiteindelijk na veel gemor heeft hij gezogen, ik gedweild en (een deel van) de strijk. Morgen wordt het ook weer bloedheet en mag ik ook al de klas van Mannie poetsen.

Moest net zo lachen. Ik zat de inhuldiging van het NL elftal te kijken, staat er iemand in het publiek met een bord 'Kut Inktvis'
Jaaaa, Remma heeft vakantie!!!!

Vandaag niet naar A'dam geweest, tssssk, alleen als ze winnen, juich ik ze toe hoor. Wel met de hele familie naar Hellendoorn geweest. Je mot wat als je kortingskaarten hebt Maar het was erg leuk, vooral in de achtbanen
Ik vind die cruisers voor kinderen echt superleuk. Ietsje minder kauiwgumroze mag wel trouwens.

Fijn dat Aman weer thuis is Anky
Lekker Remma!
Ik vind een cruiser ook leuker maar de freule heeft een vrij duidelijke smaak
O, prima toch. 't Is haar fiets immers.
ach ja: ik geloof niet dat ik, zo op het oog, verschil zag en ben te lui om terug te kijken. Maar een mooi fietsie issut!

ben gelukkig zonder al te veel moeite teruggekomen, zag vooral veel ortnaje mensen terugstromen en ik heb 'de boot' gezien (en een foto gemaakt, zo ben ik dan ook wel weer), dat was wel weer genoeg huldiging.

Leuk, man, Hellendoorn! ben er nog nooit geweest, maar gleuf dat dat nog wel een park is waar ik heen zou willen. Wassut erg druk?

en Es: hoe had Paul het gehad met het spul bij de dolfijnen?

had net zusnietlief (veel te lang) aan de telefoon, was net terug van weekje spanje. Vond dat zuslief haar wel op kon halen van Schiphol, átn es-man had hen immers ook zo vaak naar Schiphol gebracht'. Ex-man, ja, niet jij! Maar dat besef dringt niet tot de garnalenhersentjes van zusnietlief door, want het was de 2e keer dat ze me het vertelde. zucht. maar verder was het telefoongesprek niet ongezellig.
Mini mag een kauwgomballenfiets hoor als ze dat wil. Heb ik net met Esman afgesproken haha. Ze krijgt een hoop doorgeschoven van haar broer natuurlijk. Dus op dingen die echt voor haar zijn, mag ze los .

Ik vind dat bord wel om te lachen. Je haalt er iig het nieuws mee haha.

Was het niet heel warm in Hellendoorn Remma? Of heb je de waterbaan extra vaak genomen Heeft Remman ook al vakantie?
Es, hoe is het eigenlijk met Paul's been? Zit het er nog aan?

Had zuslief dat ook gedaan Sok?
Mannie heeft ook de eerste fiets van Mini gekregen (een gele hoor) dus de volgende wordt een echt stoere jongensfiets.
Zuslief had dat niet gedaan, want kon niet. Maar had zich ook stevig over het verzoek (met de bijbehorende context) verbaasd

(heb ernstig getwijfeld of laatste woord met een 't' of een 'd' moest zijn, maar het kofschip bracht uitkomst)
Het was niet superwarm in Hellendoorn, eigenlijk prima te doen. Ik vind het een gezellig park, Sokje. Slagharen bijvoorbeeld vind ik zoo kil en troosteloos, maar Hellendoorn heeft voor elk wat wils, is mooi groen ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven