Las Barettas Naranjas!
dinsdag 13 juli 2010 om 22:34
Slagharen heb ik meer mensen over gehoord dat ze dat zo ongezellig vonden.
Mini heeft nu unisex fietsje dat ik van iemand kon overnemen. Prima hoor voor nu. Maar zodra ze een roze ziet, begint ze bijna te kwijlen
Zusnietlief heeft toch een apart manier van communiceren (en denken haha).
Ik ga slapen mutsjes. Weltrusten voor straks.
(wat lelijk bed googelen toch weer brengt...)
Mini heeft nu unisex fietsje dat ik van iemand kon overnemen. Prima hoor voor nu. Maar zodra ze een roze ziet, begint ze bijna te kwijlen
Zusnietlief heeft toch een apart manier van communiceren (en denken haha).
Ik ga slapen mutsjes. Weltrusten voor straks.
(wat lelijk bed googelen toch weer brengt...)
woensdag 14 juli 2010 om 09:07
Oh in de bedjes van Remma en Sokje wil ik graag een nachtje (of meer) slapen!
Hier al wat aanvaringen achter de rug vanochtend, dus ik ben benieuwd wat de dag gaat brengen. Mini is in de ik-schreeuw-gil-of-krijs-heel-hard-als-ik-het-er-niet-mee-eens-ben-fase. Laat het een korte fase zijn!
We hebben 12 inch fietsjes unisex idd. De volgende mag op geslacht afgestemd. Maar in het tempo dat Mini groeit, duurt dat waarschijnlijk nog even haha.
Hier al wat aanvaringen achter de rug vanochtend, dus ik ben benieuwd wat de dag gaat brengen. Mini is in de ik-schreeuw-gil-of-krijs-heel-hard-als-ik-het-er-niet-mee-eens-ben-fase. Laat het een korte fase zijn!
We hebben 12 inch fietsjes unisex idd. De volgende mag op geslacht afgestemd. Maar in het tempo dat Mini groeit, duurt dat waarschijnlijk nog even haha.
woensdag 14 juli 2010 om 10:41
Dat ziet er goed uit, dat bed! Lekker...
Moest erg lachen om dat bord 'Kut inktvis', hahaha. Paul had het erg leuk gehad, het Tuig was erg onder de indruk van de show en de dolfijnen. Kortom, geslaagd dagje. Zijn been zit er trouwens nog aan, de ontsteking is over. Bloedtest wees uit vit. B. tekort en te hoog cholestrol, daarvoor is hij naar dietiste geweest (voor iemand die denkt dat kibbeling gezond is omdat het 'vette' vis is, geen overbodige luxe) dus nu is hij op dieet.
Hij is idd toch wel anders, die fiets. Wij hebben een cruiser voor Bel.
Fijn dat vent er weer is Ank, jammer dat je meteen in de aanvaringen zat. En Remma, heerlijk dat je vakantie hebt, je was er aan toe zo te lezen
Hier aan 't werk, moet ff wat gaan doen. Kindjes gaan logeren, vind ik niet leuk. Ik vind ze zo gezellig thuis. Maar ja. Dan ga ik maar noodgedwongen uiteten vanavond.
Moest erg lachen om dat bord 'Kut inktvis', hahaha. Paul had het erg leuk gehad, het Tuig was erg onder de indruk van de show en de dolfijnen. Kortom, geslaagd dagje. Zijn been zit er trouwens nog aan, de ontsteking is over. Bloedtest wees uit vit. B. tekort en te hoog cholestrol, daarvoor is hij naar dietiste geweest (voor iemand die denkt dat kibbeling gezond is omdat het 'vette' vis is, geen overbodige luxe) dus nu is hij op dieet.
Hij is idd toch wel anders, die fiets. Wij hebben een cruiser voor Bel.
Fijn dat vent er weer is Ank, jammer dat je meteen in de aanvaringen zat. En Remma, heerlijk dat je vakantie hebt, je was er aan toe zo te lezen
Hier aan 't werk, moet ff wat gaan doen. Kindjes gaan logeren, vind ik niet leuk. Ik vind ze zo gezellig thuis. Maar ja. Dan ga ik maar noodgedwongen uiteten vanavond.
woensdag 14 juli 2010 om 11:14
Ik heb net de klas gepoetst en kan nu thuis nog aan de gang. En snel de gordijnen uit de klas wassen dan kunnen ze zo mee terug. Jezus wat een stofnest is die klas zeg. We waren ook maar met z'n 3-en want 5 (!) kwamen er niet opdagen ondanks dat ze zich opgegeven hadden. Moesten we nog echt doorwerken ook Eigenlijk zielig dat die kinderen maar 1 keer per jaar een echt schone klas hebben. Maar goed, ik heb mijn bijdrage weer geleverd. Aanstaande dinsdag mag ik ook nog in Mini's klas aan de slag. Daarna nog even snel langs bakker en postkantoor.
En wat ik net al zei, nu mijn eigen huis nog. Pfff.
En wat ik net al zei, nu mijn eigen huis nog. Pfff.
woensdag 14 juli 2010 om 12:59
Pfff. Boven twee verdiepingen gezogen en gedweild en de badkamer gepoetst. De gordijnen zijn weer schoon in de klas afgeleverd. Mannie is uit spelen een straat verderop en Mini heeft een vriendinnetje mee. Wij gaan nu lekker lunchen en dan gaan de dames zwemmen, badje loopt nu vol. Mini is de ochtend ternauwernood doorgekomen vertelde de juf, ze voelde zich niet lekker. En ondanks dat ze beweert nu nog steeds enorme hoofdpijn en buikpijn te hebben, merk ik er weinig van
woensdag 14 juli 2010 om 14:25
Heel goed Mif, dat mag als kraamvrouw. Buit het uit
De meisjes zitten op de bank met een ijsje. Spelen lukte niet zo goed en nu kijken ze Barbie. Ik laat ze maar lekker. Ik zit ook even met ijsje, had ik wel verdiend. Net weer een nieuwe was erin en de hele keuken opgeruimd. Straks quiche maken, bladerdeeg en spinazie zijn aan het ontdooien. Ik ben net ongesteld geworden en kak nu volledig in elkaar. Is ook geen combi met dit weer.
Ik vind 'noodgedwongen uiteten' toch niet heel verkeerd klinken Es Hoe lang zijn de kletsen weg?
De meisjes zitten op de bank met een ijsje. Spelen lukte niet zo goed en nu kijken ze Barbie. Ik laat ze maar lekker. Ik zit ook even met ijsje, had ik wel verdiend. Net weer een nieuwe was erin en de hele keuken opgeruimd. Straks quiche maken, bladerdeeg en spinazie zijn aan het ontdooien. Ik ben net ongesteld geworden en kak nu volledig in elkaar. Is ook geen combi met dit weer.
Ik vind 'noodgedwongen uiteten' toch niet heel verkeerd klinken Es Hoe lang zijn de kletsen weg?
woensdag 14 juli 2010 om 15:09
Hier steken de hoofd- en buikpijn altijd weer de kop op bij het avondeten. Dan zeg ik altijd dat zieke kindjes in bed horen. Niet dat dat echt helpt trouwens.
Moest erg lachen om Paul en zijn veronderstellingen over de kibbeling. De wens is duidelijk de vader van de gedachte
Ik zou vanavond hardlopen, hoop dat dan niet net het noodweer toeslaat hier. Zien jullie al iets komen?
Moest erg lachen om Paul en zijn veronderstellingen over de kibbeling. De wens is duidelijk de vader van de gedachte
Ik zou vanavond hardlopen, hoop dat dan niet net het noodweer toeslaat hier. Zien jullie al iets komen?