Mode & Beauty alle pijlers

Lekker bruin?

29-03-2010 13:23 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Begin juni ga ik lekker een weekje naar de zon. Nu heb ik van nature een hele lichte huid (lees:wit) en ik zou zo graag een keertje eens een lekker bruin kleurtje willen zodat ik niet als melkfles in mijn bikini hoef . De zonnebank schiet voor geen meter op. Wie weet een goede zelfbruiner (heb al eens die geprobeerd in de combinatie bodymilk / zelfbruiner maar dit was helaas geen succes).
@Ddi: ik ben bang dat St Tropez net even TE is als je een erg lichte huid hebt, je wordt er nl behoorlijk bruin van.

@Superhuisvrouw: is te koop bij www.hqhair.com, www.feelunique.com, en www.lookfantastic.com

Allemaal engelse webshops, en volgens mij kan je bij allen met Paypal betalen.
Dank je snoopy ik zal eens op die sites gaan kijken.
Ik heb goeie ervaringen gelezen over St Moriz. Lijkt op St Tropez, maar dan vele malen goedkoper. Ik heb hier een mousse van besteld via internet.. Ik weet niet of het in NL te koop is namelijk.
Ik lees ergens dat juist het bruiningsingredient zo stinkt. Dat ver moeden had ik al

Heb wel één spul van Nivea dat erger stinkt dan de rest. Volgens mij hebben ze geprobeerd de vieze geur te overstemmen met wat anders en dat is m.i. niet helemaal succesvol.

Die van kruidvat stinkt minder, maar bruint ook iets minder snel. Voor mij genoeg: het gaat me er vooral om dat ik de eerste zomerdag niet spierwit ten tonele verschijn. En als ik een beetje bruin ben vind ik t wel eens leuk mezelf wat bruiner te smeren :p

t Spul geeft trouwens wel af... vorig jaar zat er op mijn lakens van mijn bed een gele waas. s Nachts tijdens het transpireren transpireerde ik mijn kleurtje eraf, denk ik. (Ik was me wel enzo hoor, dat is t niet )
quote:Mac123 schreef op 03 april 2010 @ 22:46:

Als je echt heel wit bent is een zelfbruiner niet echt heel erg mooi. Er zit dus niets anders op dan wit in je bikini en dan een aftersun met zelfbruiner te gebruiken. Veeeeeeeeel mooier resultaatneeheeee, hoe goed ook bedoelt... dat kan echt niet hoor bij mij!! geen porum!! ik smeer mijn hele lijf in met bruiningsspul, geef anders echt licht!
Hier nog zo'n wit "probleemgeval". Wij gaan altijd begin mei een weekje naar de zon en dan begint voor mij de "bruiningsstress" weer.

Neem me ieder jaar voor om mijn witte huidje gewoon eens voor lief te nemen, maar op een of andere manier lukt me dat gewoon niet.

Dus dan ga ik weer richting drogist en probeer weer het een en ander uit. Op zich heb ik wel een paar redelijke smeersels gevonden. Blijft heel persoonlijk, maar zelf ben ik redelijk tevreden over Kruidvat eigen merk en de Hema. Ik vertik het nl. om een vermogen uit te geven. Ik smeer per voorjaar/zomer heel wat weg en dat gaat anders aardig in de papieren lopen.

Wat ik een heel groot nadeel vind is dat je je na iedere douchebeurt weer moet insmeren, want mijn witte handdoeken worden na één keer al lichtbeige van het afgeven.

Verder krijg je hoe dan ook op den duur vlekken, dus dan laat ik het af en toe er even helemaal van afslijten om vervolgens het hele ritueel weer opnieuw te beginnen. Vermoeiend!!

Kortom, het zou voor mij zo fijn zijn als ik mijn witte huidje gewoon mooi kon vinden, maar ik vind een rokje zo veel leuker staan met een beetje bruine benen (want dan vallen de adertjes en putjes ook wat minder op....) zucht.....

Lang leven de herfst/winter, dan kunnen de leggings weer aan!!
Heel herkenbaar hoor Eeefje (an anderen),

Als de eerste zon gaat schijnen heb ik zin in leuke jurkjes, etc... maar die huid!!! :( Ben verder super-tevreden over mn lijf... ). andere mensen zeggen ook tegen mij dat het mooi is en dat het echt bij me past. Heb nog nooit te horen gekregen dat het niet mooi is. Zeker mannen vinden het toch wel aantrekkelijk (vreemd hoor haha). Krijg wel reacties als 'wat ben jij wiiiiiiit!' (altijd leuk, grrrrr)... en dan zeggen dat je met je benen in de zon moet, zodat ze een kleurtje krijgen... nou, ze krijgen GEEN kleurtje hoor!!! Blijven melkflessen! Hoe vaak andere mensen ook kunnen zeggen dat het mooi is, dat het bij je past etc... het voelt gewoon niet zo van binnen!
.
anoniem_29452 wijzigde dit bericht op 24-05-2010 21:35
Reden: reclame
% gewijzigd
Weet ik niet Pling...

Ik heb nu Garnier Ambre Solair light geprobeerd (spuitbus) en het resultaat vind ik best mooi (het wordt nooit 1000% top). Mooie lichte kleur, niet te... precies goed.

Heb trouwens weer complimenten gekregen over mn prachtige huid en dat ik zo'n mooie vrouw ben etc (leuk om te horen toch) en die huid zo mooi bij me past. En dat van echt hele leuke mannen. Ik heb besloten dat ik minder spastisch met het witte omga deze zomer, dat ik nou voor eens en altijd maar moet aannemen dat het me mooi staat... toch vreemd dat ik die bevestiging op mijn leeftijd blijkbaar nog nodig heb.
quote:Ddi schreef op 07 april 2010 @ 12:23:

Krijg wel reacties als 'wat ben jij wiiiiiiit!' (altijd leuk, grrrrr)... en dan zeggen dat je met je benen in de zon moet, zodat ze een kleurtje krijgen... nou, ze krijgen GEEN kleurtje hoor!!! Blijven melkflessen!

Ik vind het altijd zo flauw als mensen dat zeggen. Echt, ik heb het wel geprobeerd, hoor. Regelmatig onder de zonnebank en in de zomer zonnen, maar dan wordt mijn huid misschien een beetje gebroken wit en dat is het dan...dat zij nou na een uurtje zwartgeblakerd van hun balkon af rollen...

Deze zomer ga ik het gewoon niet eens meer proberen...
[quote]RosieQ schreef op 24 mei 2010 @ 16:16:

[...]

Ik vind het altijd zo flauw als mensen dat zeggen. Echt, ik heb het wel geprobeerd, hoor. Regelmatig onder de zonnebank en in de zomer zonnen, maar dan wordt mijn huid misschien een beetje gebroken wit en dat is het dan...dat zij nou na een uurtje zwartgeblakerd van hun balkon af rollen...

Deze zomer ga ik het gewoon niet eens meer proberen...[/quote]

Vervelend he... ik ga het deze zomer ook heel rustig aan doen met de sprays! Knap van je dat je het helemaal niet gaat doen!!
Haaaaaaaaaaaat aan mensen die zeggen "wat ben jij wit!!" alsof je daar zelf voor kiest ofzo! Ik zeg toch ook niet: "Wat heb jij een ongelooflijke flaporen zeg? Ongelooflijk! Zo groot heb ik ze nog NOOIT gezien!!!!".... :D Is voor mij precies hetzelfde aanpakken van een observatie...
Ja, dat is ook zo Meiske. Alleen staan sommige mensen er niet bij stil dat je an wit zijn niks kunt doen, omdat je gewoon niet bruin wordt.

Ik zei wel heel stoer dat ik deze zomer wit zou blijven, maar ben ondertussen al weer erg vaak met allerlei bruingssprays in de weer geweest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven