Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Wauw Toadette wat een verrassing!!!! Echt super! Misschien ben je wel al wat verder heen? Ik ga keihard duimen dat het dit keer helemaal goed komt! Wel gezellig, ineens een paar zwangeren er bij!

Ik zag het trouwens ook aan mijn tieten, die werden dikker, tepels groter, haha. En ik heb al zulke enorme joekels.

Trouwens vanmorgen weer getest en nu is de streep donkerder als controlestreep. Nu dus 5 weekjes prezwanger. Kan het nog niet geloven hoor.
Toaaaaaaaaaaa, wat een goed nieuws!!!!!! Moet goed gaan nu! x
Goodmorningggggggg

zo ik ga vandaag een luierdag houden, stapel tijdschriften voor mij, stapel dvd's voor J en buitenspelen...ik ga vandaag niets doen denk ik
Dank jullie wel allemaal :-)

Heb vannacht geen oog dicht gedaan! Spannend zeg.

Toos, fijn zo'n knalstreep! Bij mij kwam de teststreep ook meteen van t stripje afspetteren. Hoop dat dat n goed teken is.

Nut, klinkt als een heerlijke dag. Hoe is t met de ontsluiting?

Cake, die foto
Stay with me, let\'s just breathe.
@toad..gefeliciteerd!! super zeg..
Toa, je hebt de foto nu wel gezien? Hij is nl verwijderd haha.. zo erg was hij nou ook niet..

Toos, fijn van die knaltest!

M vraagt al een paar dagen of we een stukkie gaan fietsen, dus ik moet er maar aan geloven
Net even de dokter gebeld, J heeft rare uitslag op zn kin...heeft ie krentenbaard haha zo jong en nu al een baardje

Eind van de middag zalfje halen en dan ook maar direct even een bakkie doen bij schoonzusje.

Cake fietsze, staat er bij jullie geen harde wind?
MOehahahaa plakkie zit op BB!

Heel leuk kamertje!! Leuke kleuren, tenminste niet doorsnee.Wij gaan dit weekend ook eens de 2 halve kamertjes onder handen nemen. Het wiegje hangt al aan het plafond naast ons bed. De commode staat ook in onze slaapkamer. Ik ben nog op zoek naar een leuk kastje voor erboven. Het bedje en een ikeakast komt in de studeerkamer. Beetje half om half dus.
Fijn Nut! Krentebaard :s

Hier waait het gemiddeld
Oh wat een doos ben ik, TOA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Dat is het beste nieuws dat ik sinds tijden heb gehoord, hoera voor de uitpuilende borsten joehoeeeeeeee. Oh ik ben zo blij voor me, jij jij vruchtbaar type!! Hahha

*blij*
Hier een linkje naar mijn 28 weken buik, in mijn nieuwe jurkje gekocht in Berlijn! http://bit.ly/c5GNzL
Veertje klinkt leuk je baan!! En wat fijn dat het op fietsafstand is. Ik heb een superleuke baan (mag op werkbezoek naar Dance Valley) maar ik vind het jammer dat ik drie dagen in de week 2,5 aan het reizen ben (A'dan -Utrecht deur tot deur).
Mooi buikje Loesz! Leuke jurk ook.
Mooi buikje Loesz! Leuke jurk ook.
Plakkie ik realiseer me nu dat ik 2 weken voorloop op jou...En bi ons is het verre van babyklaar. Damn ik moet voortmaken met het kamertje.... *paniek*
Nee joh!

Ik was zo vroeg omdat we vakantie hadden. Je hebt tijd zat, echt.

Het enige dat ze echt nodig heeft is toch iets om in te slapen? De rest is omdat je het zelf zo leuk vind, toch? (oké, die commode en kast zijn ook handig om te hebben, badje ook, maar die kun je altijd nog halen)

Geen nood aan de man
Oooooh pfieuw! Ja wiegje hangt en commode/kast zijn er ook! Ja wij gingen natuurlijk nog 3 weken op vakantie en daarna ging ik nog naar Berlijn. Dit is het 1e weekend dat ik lekker thuis kan aanrommelen.
Toadette! Wat een werelds nieuws! Gefeliciteerd! Laat die pamela´s maar groeien!

Zo ik heb vanochtend nog maar 2 keer gespuugd. Was wel op het werk maar goed. Nu weer lekker thuis. Ga zo even een slapie doen en dan kijken hoe ik me voel.

X
Oh en over mannen die het niet begrijpen kan ik ook wel een boek schrijven.

's Avonds voel ik me vaak wel weer redelijk. Tja en dan komt J. thuis. Dus hij snapt niet dat ik nu op een 50 procent basis werk. Hij ziet gewoon niet dat ik zo moe en misselijk ben. Ondertussen zegt hij dat dit onze eigen keuze was en dat ik maar even door moet bijten. DAT DOE IK TOCH??? Of moet ik op mijn werk de hele boel blijven onderspugen en met half dichte ogen op de fiets zitten en mensen lijkbleek aanspreken om me vervolgens even te excuseren omdat ik even de inhoud van mijn maag naast mijn fiets ga gooien... Ik heb een publieke functie. Lief snapt het echt niet.... En dan kan ik hem wel vermoorden...
De uitslag van de zaadanalyse van S is goed. Nu zou ik blij moeten zijn, maar ik kan wel janken. Ik voel me echt een beetje minderwaardig. Alles ligt gewoon steeds aan mij. Men, wat klinkt dit zielig en dat is helemaal mijn bedoeling niet. Maar waarom kan ik niet gewoon normaal zwanger worden/blijven? Waarom al die complicaties (asherman en nu dat schildklier gezeik)? Ik leef zo gezond mogelijk, eet gezond, drink alleen in het weekend een borreltje en rook niet, sport veel. Ben evengoed alleen maar moe en lusteloos. Wil er aan een kant helemaal voor gaan de komende maand, maar ben ook bang dat ik die laatste wachtweek weer zo gestresst ben dat dat invloed heeft op m'n nieuwe baan. Wat moet ik nou doen? Wel een rustmaand? Kan me daar heus wel bij neerleggen als we dat besluiten, maar dat WIL ik helemaal niet. Ik wil gewoon zwanger zijn! Zin om een potje te janken.
veer.. herken je gevoel hierin zeker..

zou er toch voor kiezen ervoor te gaan.. het onzekere en wachten blijft toch, of je er nu voor gaat of over een maand..
Veer ook van mij een dikke knuffel. Wat heb ik mij soms ook waardeloos als vrouw gevoeld. Niet eens in staat om een normale ovulatie zelf op gang te brengen. Over nog een maandje rust nemen kan ik je niet adviseren. Daar moet je echt je eigen gevoel in laten leiden. Ik zou het niet kunnen. Stel nou dat dat net de maand is waarin het misschien wel goed gaat. Want tja, eens moet het toch goed gaan?

Hoe sta jij in het hele verhaal om misschien wat drastischere stappen te nemen in het kinderen krijgen. Dus misschien met een beetje hulp? Het heeft mij echt ontzettend veel rust gegeven. (na de eisprong natuurlijk niet meer, die wachtweken zijn gewoon om 10 jaar ouder van te worden)

Het komt echt goed dat beloof ik je! Ik heb het Toadette ook beloofd en kijk eens waar zij (weer) staat!

Lieve Veer ik denk aan je!

En over janken... Ik heb net in de auto onbedaarlijk zitten huilen. Ik mis mijn vader opeens zo godvergeten veel. Ik zou zo graag zijn armen nog eens om me heen voelen en zijn stem tegen mij horen zeggen dat alles goed komt.... En daar zijn de dikke waterlanders weer. Man, pfffffft....
wow loes, wat ben je mooi! (niet alleen je buik!)

zie dat veer een opkikkertje nodig heeft arme meis. kan me je gevoel wel voorstellen hoor!

verder niet bijgelezen. heb het razend druk met zo'n klein ventje. morgen laatste dag kraamhulp. Met bezoek valt het nog mee (gelukkig). Mannetje is nog steeds heel lief en tevreden. hij wil alleen nog niet echt lekker groeien, vandaag 3e dag op rij 3400 gram. Hij vindt het veel te lekker om bij me te liggen, en gaat dan koesen ipv eten... ja, dat schiet niet op. Dus nu moet ik mannetje tijdens het eten pesten *moederhart breekt. hopelijk laat ie morgen wat groei zien, dan mag ik tenminste even lekker naar buiten met hem. heb ik wel behoefte aan inmiddels. Mijn herstel gaat goed, hechtingen vandaag er uit gehaald, lekker hoor. ben ook wat doeneriger, ook al ben ik nog wel snel moe. maar gewoon beetje aanrommelen, wasje opvouwen, dat soort dingen. lekker hoor!

kus voor allemaal!
foek, mis ik even supernieuws zeg!!!

TOAD! jippiejijeee!! gewoon zwangert op vakantie!!! wat een heerlijkheid!!!
Veer ik kan me zo goed voorstellen dat je je zo te kort voelt schieten, echt niet leuk. En of je een maand moet overslaan. Ja dat is echt heel persoonlijk. Ik was er in ieder geval veel te ongeduldig voor destijds. Ook mijn leeftijd speelde wel mee. Ik denk dat ik dus toch niet een maand zou overslaan. Wachten moet je toch en persoonlijk heb ik liever hoop dan rust. Maar je moet doen wat je hart je ingeeft. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je nu met je nieuwe baan al genoeg stress hebt en dat weer een maand overslaan wel lekker rust geeft. Ik zou me gelijk vergrijpen aan de rosé

Sterkte met je beslissing

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven