Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Meiden, bedankt voor jullie lieve woorden. Ook al is het op afstand, maar de knuffels zijn aangekomen. Ben blij met jullie

Gister weer een goed gesprek gehad met S, de lieverd. We nemen nog 1 rustmaand, zodat ik mij helemaal in mijn nieuwe functie kan bijten en dat lekker loopt. Daarna gaan we er weer voor. De gyn beredeneerd zo, afgelopen maart was ik litteken-vrij dus dan gewoon weer een jaar zelf proberen. Tot die tijd geen hulpmiddeltjes vanuit het zkh. Zaad is goed, baarmoeder schoon, ben 2x zwanger geweest dus er zou niks in weg moeten staan. Geduld is een schone zaak zeggen ze he..

Lieve Mariel, extra knuffel voor jou. Juist nu mis je je vader extra. Je had dit graag met hem willen delen. Misschien zeg ik nu iets waar jij helemaal niet in geloofd, maar hij is vast apetrots op je. Ik geloof nl niet dat weg weg is.

En nu.. shoppen met m'n moeder. Geld uitgeven is het beste medicijn (tis alleen op.. haha..)
Ha nou daar geloofde mijn vader zelf nooit in. Weg is weg zei hij altijd...

Nog een jaar zelf proberen. Zo heftig! Het komt echt allemaal goed. Sommige dingen weet ik nou eenmaal!

J. ligt nog steeds op zijn bed te knorren. Ik heb het werkelijk nog nooit meegemaakt dat ik mocht uitslapen en hij er met Lien uitging. Eigenlijk is ie geen kinderen waard haha!

Ik moet boodschappen doen, maar heb geen zin. Als ik nou om kwart over elf ga, dan kan ik in de winkel Lien een croissant toestoppen en dan kan ze als we thuiskomen meteen naar bed. Heb ik rustig de tijd om alles op te ruimen.
Toa: net nog een konijn gehaakt voor een babyborrel binnen 2 weken en wat ik nu ga haken weet ik nog niet :-) Moet nog even zien, heb veel patronen gekocht/gekregen en moet even iets uitzoeken. Wss een aap of auto voor mijn broer, die wilt het ook al lang genoeg :-)
quote:Marielle1410 schreef op 17 juli 2010 @ 10:49:

Ha nou daar geloofde mijn vader zelf nooit in. Weg is weg zei hij altijd...

Nog een jaar zelf proberen. Zo heftig! Het komt echt allemaal goed. Sommige dingen weet ik nou eenmaal!

J. ligt nog steeds op zijn bed te knorren. Ik heb het werkelijk nog nooit meegemaakt dat ik mocht uitslapen en hij er met Lien uitging. Eigenlijk is ie geen kinderen waard haha!

Ik moet boodschappen doen, maar heb geen zin. Als ik nou om kwart over elf ga, dan kan ik in de winkel Lien een croissant toestoppen en dan kan ze als we thuiskomen meteen naar bed. Heb ik rustig de tijd om alles op te ruimen. zo plan ik het ook vaak, dikke fles melk erachteraan en hop direct door naar bed.
He meiden,

Mariel, knuffel voor jou, kan me voorstellen dat je je vader mist op zulke momenten.

Vera, jeetje dus je moet gewoon weer een jaar proberen. Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Vriendin van mij zou ook gaan voor IUI, maar werd toen toch na 2 jaar ineens vanzelf zwanger. Helaas werd dit een miskraam en nu mag ze ook de IUI niet in. Die zit er ook helemaal doorheen, denkt dat het weer 2 jaar gaat duren voor het weer raak is.

Vriendlief hier begint me een beetje te begrijpen. Later op e avond was hij begripvoller en weer lief naar mij toe. Net was hij al bezorgt met het boodschappen doen, mocht niet meer zwaar tillen.

Gisteravond samen nog even in een boek zitten kijken naar kinderwagens, kamertjes enz. Eindelijk even samen genieten van de leuke dingetjes. Daarna lekker naar bed en nog even samen het hartje geluisterd. Toen kwam hij op het idee om zondag naar een babywinkel te gaan....helaas zit alles dicht volgens mij dus helaas.
Toa:: Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd meid! Dan ben je ergens in maart 2011 uitgerekend?

Ik ga héél hard voor je duimen!!

Veer: Dikke knuffel van mij! Het zit je ook niet echt mee...Ik weet niet wat ik moet zeggen maar vind het rot voor je maar wel hier gewoon blijven schrijven, er zit op dit topic een positieve zwanger worden en blijven vibe!

Marielle: Een van je ouders verliezen blijft pijn doen, wat voor mens was je vader?

Loeszie: Je bent prachtig zwanger! Ik krijg 20 augustus een fotoshoot, nu al zin in!

Ik ben gisteren bij de VK geweest, alles was goed. Urine was goed, ze hebben me een buisje bloed afgenomen ditt ging minder goed omdat mijn bloed niet zo goed stroomde dus hopelijk is het betje wat ze hebben goed. Weer 2 kg erbij in gewicht pfff ik durf bijna niet meer op de weegschaal! Bloeddruk was 130/70 en ze hebben me een prik gezet in mijn bil. Auw i.v.m. met mijn rhesus negatieve factor.

Kindje beweegt erg goed de laatste paar dagen en ligt nu met haar hoofdje tegen mijn ribben.
Fijn Mel dat alles weer goed was bij de vk.

Weten jullie al meer wbt stiefdochter?

Veer een jaar proberen....

Ik begrijp soms echt niets van de mm/ziekenhuis.

Net kon J. niet slapen dus even met hem op ons bed gelegen, met die mollige armpjes om mijn nek even lekker gekroeld. Ik fluisteren dat ie misschien volgende week al grote broer is en bla bla bla. Hij heel schattig terugfluisteren en toen vond ik het weer zo gek dat ik misschien volgende week wel 2 van die aapjes op mn bed heb liggen...word er bijna een beetje emo-incontinent van
Oh ja even vertellen wat voor man mijn vader was... Dat vind ik leuk!

Mijn vader stond altijd voor iedereen klaar. Hij was ook heel handig! Kon huizen bouwen, maar had ook veel verstand van de tuin. Hij was sowieso een intelligente man! Mijn vader was heel grappig en dan vooral op een heerlijke sarcatische manier. Lekkere zwarte humor. Hij kon ook bokchagerijnig zijn. Dan had hij een hele dikke rimpel boven zijn neus. En hij was trots op al zijn kinderen. Het mooiste wat hem ooit was overkomen. De relatie tussen mijn vader en moeder was als kat en hond. Die twee konden niet met en niet zonder elkaar. Mijn moeder is geen makkelijke vrouw om een relatie mee te hebben en mijn vader wist heel goed hoe hij dat nog erger kon maken. Ik vond mijn vader een hele knappe man. Er staat trouwens een foto op mijn hyves maar die hebben jullie vast wel eens gezien. Oooh wat was ie gek met Lien. Hij heeft Lien maar 11 maanden zien worden.

Mijn vader en ik waren/zijn hetzelfde, precies hetzelfde... Dezelfde humor en dezelfde kijk op het leven. Mijn vader was gek met me en wat ben ik blij dat ik dat allemaal weet!

Ik mis hem godvergeten erg. Nog nooit heeft het zo aan me gevreten. Alsof ik er iemand mij van binnen opeet. Ik denk dat het moment van rouwen eindelijk is gekomen. Dat zou toch potdorie ook eens tijd worden.

Het is zo oneerlijk dat hij Lien niet kan zien opgroeien. Dat hij mijn zusjes 20e verjaardag niet mee heeft gemaakt. Dat hij zoveel mensen die zoveel van hem houden en hielden zo in onmacht achterliet, maar voor mijn vader was het leven geen leven meer. Hij was zo bang om dood te gaan. Gelukkig waren we er allemaal bij. Als ik toch nog maar een kwartiertje met hem had....

(Hormonen jongens hormonen pffffffft )
Nut: We hebben stief binnenkort 3 weken voor de zomervakantie en dan gaan we eerst eens kijken wat stief wil.

Volgens haar moeder wil ze 1 week bij papa zijn en 1 week bij mama maar dat wil mijn vriend niet omdat de afstand (25 km ) te groot is. Dit kan alleen als ze korter bij zou wonen en met de fiets naar ons kan komen.

De moeder heeft als voorstel om haar in de weekenden dat ze bij ons is, deze weekenden alvast in te laten gaan op donderdag en dan tot maandagochtend laten duren.

Maar het is zo vervelend dat ze 25 km verderop woont, want als ze nu dichterbij zou wonen kon dit wel want dan kon ze zelf met de fiets naar school, nu zou een van ons haar moeten brengen en weer ophalen.

Ze wordt in november 12 dus we hebben nog even....

Maar ik heb wel zoiets van dan laat haar maar fulltime bij ons wonen, dit heeft de vader ook. Omdat we haar dan ook op sportclubjes e.d. kunnen doen. Ze bij ons vriendinnen kan maken en bij ons naar school gaat.
Mar: Klinkt als een super vader! Als je kindje in je buik een jongetje is ga je hem dan naar je vader vernoemen?
Je vader vernoemen kan ook bij meisjes trouwens...
quote:Melodie74 schreef op 17 juli 2010 @ 21:37:

Je vader vernoemen kan ook bij meisjes trouwens...

Ga ik doen trouwens, of tenminste 2de naam zal vernoemd worden naar mijn pa..

Mar, je hoeft daarvoor niet zwanger te zijn ofzo, ik heb nog steeds van die momenten en het is al 12 jaar geleden.. Altijd zijn er wel moeilijke momenten en die zullen blijven, geloof me.. Hou je vast aan de mooie momenten met hem, ikzelf herinner mij er minder en minder van (was ook maar 13) maar de momenten die ik mij herinner blijven me echt voor altijd bij..
Bij een jongen gaan we wel vernoemen (in de doopnaam)... En bij een meisje wil ik dat ook wel, maar is niet zo mooi denk ik.

Mijn vader heette Hans. Hansje kan wel voor een meisje, maar past niet zo mooi bij de andere namen....

Ja Stefanie, ik ben me er terdege van bewust dat ik tenminste nog heel veel herinneringen heb aan mijn vader. Ik weet ook nog hoe zijn stem klinkt enzo. Denk niet dat ik dat geluid ooit kwijt ga raken.. Ik hoop van niet. Jij ook een dikke knuffel!
Wat mooi hoe je je vader omschrijft Mar. Als je al je herinneringen blijft delen met je kinderen leren ze hem toch een beetje kennen

Wat lief dat J fluistert naar z'n kleine broertje Nut.

Filmavondje gehad met S en lekker sushi gezeten. Nu maar naar bed. Trusten allemaal.
Mariëlle, je omschrijft je vader heel mooi ...

Ik kom verder alleen nog even weltrusten wensen.
Meld.

ben de hele dag weg, nm nichtje wordt 3, dus ik hijs mezelf zo in de auto met J. want gofferdegoffer S. kan niet mee, en rijd naar de andere kant van t land.

Iedereen een fijne zondag!
Marielle wat een prachtige omschrijving van je pap Zit hier gewoon te janken om je verhaal. Zo herkenbaar je emoties. Mijn pap is al weer 5 jaar weg, maar de herinneringen en het gemis blijft. Dikke knuffel!

Nut, jammer dat S niet mee kan. Moet je ver weg naar je nichtje?

Maliboo fijn dat alles goed was.

Stefanie, haak je alleen knuffels?

Melody, lastige situatie. Waarom wil ze nu liever bij jullie wonen?

Vera lekker avondje!

Ik mocht uitslapen vandaag. Vanaf 6 uur al om het half uur naar de wc, dus echt uitSLAPEN zat er niet in. Ben nog zo duf als wat.

Nog 2 weekjes, wat duurt dat lang zeg!

Trouwens toen wij wel de eerste keer zwanger werden en het mis ging hebben we meteen gezegd dat we niet weer een jaar gaan proberen. Heb gezegd dat ik na een half jaar weer in de mmm wilde. Dat kon ook. Toen weer spontaan zwanger en daarna dus niet en toch de iui gehad. Als het nu ook weer mis zal gaan laat ik me niet afschepen met een jaar proberen. In de mmm moet je echt op je strepen gaan staan. Had ik dat niet gedaan dan hadden we L niet gehad. L is van een behandeling die ze wilden afbreken, kansloos, te kleine eitjes. Heb dit niet geaccepteerd en mocht toen toch doorgaan, al zou het zinloos zijn. Nou mooi werd ik zwanger en bleef ik zwanger. Dus dames die in de mm zitten of gaan, stel je grenzen en geef duidelijk aan wat je wel en niet wilt.
quote:Miffy schreef op 16 juli 2010 @ 22:45:

[...]

Ik kwam hier eigenlijk kijken hoe het gaat met Toadette, die op een ander topic op mij gereageerd had, en zag toen dit. Momo, jouw zoon is denk ik 1 dag jonger dan de mijne (die is van 9 juli), en die van mij doet net zoiets: hij is eerste vier dagen rond zijn minimale gewicht blijven hangen, toen in 1 dag 100 gram aangekomen en nu zit hij alweer drie dagen op datzelfde gewicht. De dochter van een collega die op 10 juli is geboren, komt ook al traag aan. Ik denk dat het er wel eens mee te maken zou kunnen hebben dat de BV door de warmte wat wateriger is: die iniminibabymaagjes zijn nog niet groot genoeg om er genoeg water en genoeg calorieen in te stoppen als het 30 graden is - maar geen idee of dat klopt. Ik ga maandag toch maar even naar het weeguurtje op het CB.

hi miff! dank voor je lieve berichtje! allereerst feli met jouw zoontje!

gisteren nog een heel drama gehad met meneer zijn gewicht. de kraamhulp had gezegd dat ik hem echt om de 3 a 4 uur wakker moest maken om te voeden, omdat hij dus bleef steken op gewicht. Dus ik om half 12 kind wakker gemaakt. Helemaal over zijn toeren, want hij lag zo lekker te slapen... heb anderhalf uur met een hysterisch kind gezeten. Dan komt er van drinken ook niet veel meer (sterker nog, meneers frustratie is behoorlijk gebotviert op mijn tepels. AU!) En dat dan in combinatie met die heerlijke kraamtranen en horrormonen... Gisteren was ook de laatste dag van de kraamhulp, dus de laatste dag wegen thuis. Nou, meneer was nog steeds maar 3400 gram. We snapten er niets van. Uiteindelijk zelfs gaan twijfelen aan de weegschaal van de kraamhulp (een outfitje, pamper en romper was bijv maar 20 gram), nóg een keer uitkleden en wegen. Ondertussen stond ik er natuurlijk jankend naast.. Nou, vooruit, laatste meting (tussen twee borsten door) hebben we 3460 er van gemaakt. wel advies van zowel kraamhulp als verloskundige om een weegschaal te huren. Vent naar thuiszorg gereden, maar kon zijn auto er niet kwijt, kwam dus onverrichter zaken terug.

Ondertussen maak ik me er iets minder druk om. Ik weet dat ik genoeg melk heb (mss zelfs wel beetje te veel voor hem, zeker als ie net aanhapt zie je dat hij het moeilijk wegkrijgt allemaal), hij drinkt lang genoeg, hij komt regelmatig (7 a 8 keer per dag), hij plast, poept (eergisteren trouwens wel heel veel, volgens mij heeft dat ook invloed gehad op de meterstanden). hij is blij en tevreden. Mss dat ik van de week nog even naar het weeguurtje bij de VK ga (is op woensdag) of tussendoor op het CB. in ieder geval wordt hij vrijdag weer gewogen geloof ik, want dan komt het CB op huisbezoek.

Hoop dat het met jouw zoontje ook beter gaat!
(en sorry leifuh meiduh voor de enorme egopost, maar heb het dus een beetje druk gehad met meneer, voeden, en janken)
Toosje het is de bedoeling dat ik ooit een tas maak en ook dekentjes. Maar momenteel ben k nog zoet met knuffels maken op bestelling

Momo

edit: 2de konijn

Ben terug van vakantie en ik lees: Toa zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een geweldig nieuws, ik zit helemaal te stralen achter de laptop, hahahahaha!!!!

Verder heb ik nog helemaal niets gelezen. Ga ik morgen doen, want zometeen gaan we even naar mijn ouders. Mijn vader is jarig geweest en we hebben een hammetje voor hem meegenomen uit de Ardennen. België is trouwens super!! Maar Steef wist dit natuurlijk al

Tot morgen lieve meiden!!!!!
@toad, yes!! Wat een geweldig nieuws lees ik hier!!!! GEFELICITEERD!! Kom je nog een keertje langs wippen bij ons om te vertellen?

xxxx
Toa, wat een geweldig nieuws!!! Zo snel al weer!

Helemaal super, lekker genieten met een dikke streep en je lolo's op vakantie. Worden vast geweldige vakantiekiekjes
Lieve Toa.

Wat een fantastisch nieuws! Echt zo ontzettend gaaf voor jullie! Maar ook zo ontzettend spannend! Heel veel sterkte en ik duim voor een fantastische zwangerschap met een prachtig mooi kindje! Ik ben echt zooo blij voor je!

En even een compliment voor de geweldige openingspost!!
Gefeliciteerd Toa!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven