Wordt er zo simpel van!
donderdag 15 juli 2010 om 20:44
Krijgen we een sms van de zwager van me vriend,
Is het goed als we langs komen,...
Wij kijken elkaar aan na dat sms en ons kop staat er niet naar.
Bespreken ff wat we terug gaan sturen, gaan ze bellen, hij dan zij..
We zaten nog in dubio hoe dit te zeggen..
Sturen we een sms terug nee het komt niet zo goed uit ander xtje?
Geen reactie meer niks...zoooo kinderachtig.
Dat drammen gelijk..sms sturen en 10 seconden erna bellen..
Tieft op geef me de tijd om terug te smsen...djeezzzzz
Zo moest t ff kwijt
Is het goed als we langs komen,...
Wij kijken elkaar aan na dat sms en ons kop staat er niet naar.
Bespreken ff wat we terug gaan sturen, gaan ze bellen, hij dan zij..
We zaten nog in dubio hoe dit te zeggen..
Sturen we een sms terug nee het komt niet zo goed uit ander xtje?
Geen reactie meer niks...zoooo kinderachtig.
Dat drammen gelijk..sms sturen en 10 seconden erna bellen..
Tieft op geef me de tijd om terug te smsen...djeezzzzz
Zo moest t ff kwijt
vrijdag 16 juli 2010 om 10:56
Het gaat erom dat er gesmst wordt, en gelijk als ik een smsje terug wil sturen binnen 10seconden er gelijk opdringerig gebeld wordt door beide...beetje overdreven.
Ik bedoel met als je dan een sms terug stuurt, van nee komt ff niet uit ander keertje? Dat je dan gelijk geen reactie meer krijgt van ok is goed laat maar weten ofzo...gelijk zo gepikeerd zijn ze dan, en dan stoort me gewoon.
Ik bedoel met als je dan een sms terug stuurt, van nee komt ff niet uit ander keertje? Dat je dan gelijk geen reactie meer krijgt van ok is goed laat maar weten ofzo...gelijk zo gepikeerd zijn ze dan, en dan stoort me gewoon.
vrijdag 16 juli 2010 om 11:05
En wat heb jij gedaan dan? Uit je tekst begrijp ik dat je terugge-sms-t hebt uiteindelijk. Heb je de telefoon dan niet aangenomen? Heb je ze eerst weggedrukt en toen je sms alsnog verzonden dan? Dat kunnen zij ook minimaal erg bijzonder vinden natuurlijk. Dan zou ik ook niet meer reageren als ik hen was.....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
vrijdag 16 juli 2010 om 11:13
quote:midnight01 schreef op 16 juli 2010 @ 10:56:
Het gaat erom dat er gesmst wordt, en gelijk als ik een smsje terug wil sturen binnen 10seconden er gelijk opdringerig gebeld wordt door beide...beetje overdreven.
Pfoe, waar je je al niet druk over kan maken zeg!
Dus jij bepaalt nu dat zij gepikeerd zijn? Jij bepaalt wat hoort en wat niet hoort wat betreft smsen?
Ik heb ook wel eens dat ik een sms stuur en bedenk: bellen is misschien toch handiger. Ik zou het erg vinden als de ontvanger me dan als opdringerig ziet....
Pfoe, waar je je al niet druk over kan maken zeg!
Dus jij bepaalt nu dat zij gepikeerd zijn? Jij bepaalt wat hoort en wat niet hoort wat betreft smsen?
Ik heb ook wel eens dat ik een sms stuur en bedenk: bellen is misschien toch handiger. Ik zou het erg vinden als de ontvanger me dan als opdringerig ziet....
vrijdag 16 juli 2010 om 11:14
quote:Ayla520 schreef op 16 juli 2010 @ 11:05:
En wat heb jij gedaan dan? Uit je tekst begrijp ik dat je terugge-sms-t hebt uiteindelijk. Heb je de telefoon dan niet aangenomen? Heb je ze eerst weggedrukt en toen je sms alsnog verzonden dan? Dat kunnen zij ook minimaal erg bijzonder vinden natuurlijk. Dan zou ik ook niet meer reageren als ik hen was.....Ja of gewoon uit hebben laten bellen, niet opnemen en dan meteen smsje versturen. Ik zou daar ook van staan te kijken.
En wat heb jij gedaan dan? Uit je tekst begrijp ik dat je terugge-sms-t hebt uiteindelijk. Heb je de telefoon dan niet aangenomen? Heb je ze eerst weggedrukt en toen je sms alsnog verzonden dan? Dat kunnen zij ook minimaal erg bijzonder vinden natuurlijk. Dan zou ik ook niet meer reageren als ik hen was.....Ja of gewoon uit hebben laten bellen, niet opnemen en dan meteen smsje versturen. Ik zou daar ook van staan te kijken.