Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
Wat een mooie kat was dat Bieb.

Teun is nu weer foetsie. Ik hou het wel goed in de gaten, maar het is natuurlijk wel een kerel he? Kan zich dus ook wel een beetje aanstellen.
En hier was Joppe nog maar een half jaar....zo'n scheetje.

Samen met Mickey

(beiden half Pers maar toch zooo anders)

*smelt* Wat een heerlijke foto's van prachtige katten Bieb!!
Iets anders
Wat is dit nou? Gaan we ineens over dieren tetteren?

Ik kreeg een telefoontje van een andere vacature... (zelfde werk maar niet via uitzendbureau) dus ga daar nu heen ipv naar die ander. Kan als het goed is maandag al beginnen.

Salaris op maximaal aantal uren zal iets van 900 euro bruto zijn maar het is beter dan niets.
Hebben jullie dat ook? Dat je je erg slecht voelt, omdat je streng wilt zijn in de opvoeding en dat er dan iets anders aan de hand is.

Saar heeft heel lang gejankt vannacht. Ik streng, ze moest maar aan de bench wennen. Manlief kon het niet meer aanhoren en heeft haar eruit gehaald en toen moest ze erg nodig poepen. En niet zo'n kleintje ook. Ik denk dat het komt omdat ze aan het voer van Sedi had gezeten. Ze is echt al zindelijk.

Nu gaat het gelukkig beter. Ze is ontdeugend en zit veel achter Sedi aan terwijl ze Siep straal negeert.

Deze foto is van vanmorgen. Het gaat weer goed met haar.

alle foto's van dieren die langsgekomen zijn.

Babs: heb je al op zooplus gekeken voor de krabpaal? Als je je inschrijft voor die nieuwsbrief krijg je de volgende dag een mailtje voor 10% korting bladiebla.

Misschien zo een leuke krabpaal kopen?
Ach Zoebie, dat kan gebeuren, toch? Daarom fijn dat jullie de opvoeding met zijn tweeen doen, of nou ja, met zijn drieen met Sedi

Wel knap van kleine Saar dat ze al zo zindelijk is. En het blijft toch een knuffepuffeltje
Slofje, hopelijk valt het mee met Teun! Forest heeft ook wel eens even mank gelopen nadat ie van ons balkon was gesprongen (1 verdieping). Dat was even teveel voor zijn pootjes, maar ook snel weer over.

En Bieb, superleuke foto's hoor, wat een prachtige katten

Babs, wij hebben een zelfgemaakte (copyright TH-vader) van een krappe 2 meter hoog. Met beton onderin dus omvallen zal niet snel gebeuren. Hij staat in de bijkeuken en als ze op plankjes zitten kunnen de katten lekker naar buiten kijken.

Slof, ik realiseer me dat belletjes geen garantie zijn maar misschien scheelt het zo af en toe een vogel. En het grootste voordeel is natuurlijk dat we ze dan kunnen horen .
Inderdaad, je kunt ze heel goed horen en dat vind ik een groot voordeel. En ik hoop ook altijd dat het sommige vogels het leven red
wat een lieve foto's weer

ik ga zo maar eens aan het werk, tot ergens na het weekend
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Babs, wij hebben deze klimpaal dus, gekocht bij Zooplus:

Slof, wat maf van Teun. Maar goed, als hij nu weer de hort op is dan zal het hopelijk wel meevallen.

Klets, goed van werk! Ok, het is geen vetpot maar beter dan niks en wie weet wat er verder nog op je pad komt! Voor hoeveel uur is dit?
Olijf, naar die heb ik net ook zitten lonken!!

Maar man vond ook weer een prachtig, geweldig, te gek gaaf tuig voor Bunker dus wordt 't een iets goedkopere krabpaal (al is die van Olijf ook helemaal niet duur vind ik):

En dan maakt man de bodemplaten van deze krabpaal en die we al hebben aan elkaar vast en heeft Zoë een grote speeltuin!!

Klets: deze baan is gewoon het begin van een flitsende carriere!!!

Zoebie, ik denk dat iedereen wel eens zo'n moment meemaakt toch? Met alle nieuwe dieren opnieuw. Maar wat is ze prachtig zeg!!!
Iets anders
Klets, had even een berichtje gemist, lees nu dat je straks/nu daarheen bent.

Zoebie, ik kan me voorstellen dat het even rot voelt maar alles is weer goed toch?! En Saar wordt er geen grammetje minder schattig door .

Wij gaan zo naar de DA, de hechtingen van Olivier mogen eruit en er wordt bloed afgenomen om zijn schildklierwaardes te meten. Ik ben naar beide wel erg benieuwd, hoewel het resultaat van bloedonderzoek mogelijk pas maandag bekend is (wordt op een andere locatie onderzocht).
Succes bij de DA TH!
Iets anders
Babs, die ziet er ook erg leuk uit! En heeft man eigenlijk wel handen
*zucht*

We zoeken nog verder naar een krabpaal want deze kiept om volgens man.... Ja duh, dat dacht ik ook maar 10 minuten geleden was dat nog niet zo en nu ineens wel

Ik lobby stevig voor de Atlas van Olijf, maar man klikt driftig verder...
Iets anders
quote:Talkinghead schreef op 16 juli 2010 @ 14:26:

Babs, die ziet er ook erg leuk uit! En heeft man eigenlijk wel handen Nee, alleen nog maar randjes
Iets anders
Ohoh, dat wordt een lange middag denk ik...en hopelijk blijven die randjes nog even intact .

Tot later maisjes! Misschien wel in een nieuw topic?
Babs, die Atlas staat als een huis, er vliegt hier regelmatig zo'n 12 kilo kat in maar dat ding geeft geen krimp. Hij heeft een brede vloerplaat en 4 palen onder waardoor 'ie heel stevig is!
Succes met Olivier TH!
Ik heb deze al 7 jaar

En deze:

Succes TH

Wij gaan vanavond ook even met Ramses
Thks Olijf en Pilous en succes met Rames vanavond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven