Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
vrijdag 16 juli 2010 om 23:43
Jawel maar als ik iets stuur en hij reageert niet dan is het klaar toch? Dan ga ik hem niet ineens bellen of zo.
Ik kan er niet mee zitten hoor verder.
T was leuk op msn en verder is het prima zo.
Eigenlijk wel willen, maar toch niet durven vind ik nog wel de slechtste optie. Op zo'n type zit ik eigenlijk helemaaaal niet te wachten. Dat stadium ben ik wel voorbij hoor.
Ik kan er niet mee zitten hoor verder.
T was leuk op msn en verder is het prima zo.
Eigenlijk wel willen, maar toch niet durven vind ik nog wel de slechtste optie. Op zo'n type zit ik eigenlijk helemaaaal niet te wachten. Dat stadium ben ik wel voorbij hoor.
vrijdag 16 juli 2010 om 23:46
vrijdag 16 juli 2010 om 23:48

vrijdag 16 juli 2010 om 23:50
quote:Splinter02 schreef op 16 juli 2010 @ 23:49:
Ah Rat, nieuw plaatje!
Boehoe, hier ook geen kans om te komen. We zitten in Gent dan, ook feest te vieren. Ik drink wel een kriekenjenever op je, in een dreupelkot .
Jammer zeg, loop ik eerst te roepen dat we wel gezellig komen... Aaaah boehoehoe. Maar wel heel veel plezier gewenst hoor!
Ah Rat, nieuw plaatje!
Boehoe, hier ook geen kans om te komen. We zitten in Gent dan, ook feest te vieren. Ik drink wel een kriekenjenever op je, in een dreupelkot .
Jammer zeg, loop ik eerst te roepen dat we wel gezellig komen... Aaaah boehoehoe. Maar wel heel veel plezier gewenst hoor!

vrijdag 16 juli 2010 om 23:52
quote:Babsjuh schreef op 16 juli 2010 @ 23:50:
Leuk plaatje Ratteke!!
Enige wat ik eigenlijk nog vind ontbreken is de onsterfelijke frase:"Ik vertel niet wat we gaan doen. Maar je moet je zwembroek/badpak meenemen!"
En je wordt thuisgebracht. Stond er ook altijd op. Maar dat gaat mij niet lukken, pffff half Nederland doorcrossen met de trein, bus, metro en tram. Auto heb ik niet. Rijbewijs ook niet trouwens....
Leuk plaatje Ratteke!!
Enige wat ik eigenlijk nog vind ontbreken is de onsterfelijke frase:"Ik vertel niet wat we gaan doen. Maar je moet je zwembroek/badpak meenemen!"
En je wordt thuisgebracht. Stond er ook altijd op. Maar dat gaat mij niet lukken, pffff half Nederland doorcrossen met de trein, bus, metro en tram. Auto heb ik niet. Rijbewijs ook niet trouwens....
vrijdag 16 juli 2010 om 23:53
quote:Babsjuh schreef op 16 juli 2010 @ 23:50:
Leuk plaatje Ratteke!!
Enige wat ik eigenlijk nog vind ontbreken is de onsterfelijke frase:"Ik vertel niet wat we gaan doen. Maar je moet je zwembroek/badpak meenemen!"" en je wordt thuisgebracht "
(ook zo´n gouwe ouwe)
(met snoepzak natuurlijk)
Leuk plaatje Ratteke!!
Enige wat ik eigenlijk nog vind ontbreken is de onsterfelijke frase:"Ik vertel niet wat we gaan doen. Maar je moet je zwembroek/badpak meenemen!"" en je wordt thuisgebracht "
(ook zo´n gouwe ouwe)
(met snoepzak natuurlijk)
anoniem_60835 wijzigde dit bericht op 16-07-2010 23:54
Reden: Sjongejongejonge,wie heeft de bitterballen?
Reden: Sjongejongejonge,wie heeft de bitterballen?
% gewijzigd