Geld & Recht alle pijlers

vraag over loten.

14-07-2010 12:09 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik koop al een tijdje loten, gewone lossezoals krasgeld, geldkraan e.d.

nu heb ik een krasgeld met onder alle 3 de rijen prijs. maar als je de achterkant goed leest staat er onder rij 1,2 OF 3. maar ik heb altijd wel gewoon de prijs van bijv. gratis lot gehad. klopt het dat je inderdaad gewoon alle 3 moet openen? of moet je kiezen welke rij je krast?

even benieuwd. dacht altijd alles, tenzij het er nadrukkelijk bijstaat.

alvast bedankt!
Nou, er staat toch 1,2 OF 3? Lijkt me duidelijk
Ik verkoop deze en andere krasloten in de supermarkt waar ik werk. Je kunt ze gewoon allemaal open krassen want of je prijs hebt of niet staat ingegeven via een barcode op de achterkant in combinatie met een pincode die ergens op het lot staat. In principe zouden die 2 dingen genoeg zijn om te winnen, hoef je niets open te krassen maar dat is natuurlijk nou net het spel ;)
ow ok dankjewel!!
@bootjuh: En als je nou een dusdanig hoge prijs wint dat je contact moet opnemen met de nationale sporttotalisator te Rijswijk en/of dat je je lot aangetekend moet opsturen?

Kan me voorstellen dat men daar een reden in ziet om niet te hoeven uit te keren, als je teveel hebt opengekrast.

Ik heb dus helaas geen ervaring hiermee, want ik win toch zelden wat en als ik al wat win is het een gratis lot of 1,50euro.
Ik ben bootjuh niet maar weet 't antwoord wel, dus ik kom me er even mee bemoeien. Krasloten van de Lotto/sporttotalisator kun je zonder problemen helemaal openkrassen. Ik verkoop ze ook en er zijn geen loten van hen in omloop waar je maar een deel van het lot mag openkrassen.
Er staat ook maar één 'pincode' onder de kraslaag, die geldt voor heel het lot. Er is dus óf prijs, óf geen prijs. Want die code weet niet welke hokjes je hebt opengekrast of niet natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven