Eindelijk uit elkaar
vrijdag 16 juli 2010 om 22:47
Ja, inpakken is inderdaad vet klote. Zeker als je weet dat je vent een feestje aan het vieren is. Zondag wil hij een gesprek met mij want hij weet natuurlijk ook wel dat hij nooit meer zo'n geweldig wijf krijgt als mij. Dus hij wil latten. Laat hem maar even kruipen, heb gezegd dat ik hier beter en sterker uitkom dan wie dan ook.
En dat ik verder niemand de schuld geef, dat ik mijn eigen verantwoordelijkheid pak en als ik dan weer opsta het nog maar de vraag is of ik hem nog wil. Voelde goed, maar van binnen is het nog een zooitje
En dat ik verder niemand de schuld geef, dat ik mijn eigen verantwoordelijkheid pak en als ik dan weer opsta het nog maar de vraag is of ik hem nog wil. Voelde goed, maar van binnen is het nog een zooitje
zondag 18 juli 2010 om 23:07
Prada, als meelezer onderschrijf ik de woorden van Juf volledig. Maak je los van die graftak, hier komt werkelijk niets goeds uit. Hou voor ogen wat ie jou allemaal geflikt heeft ( zijn losse handjes!), laat staan wat ie over je zoon zegt. Deze gast is bad news en daarnaast een meester manipulator. Ga onder geen beding nog een gesprek met hem aan over een mogelijke latrelatie. Trap niet in de valkuil dat een latrelatie wel gaat werken. Hij is niet veranderd en gaat niet veranderen. Never nooit niet.
maandag 19 juli 2010 om 16:28
Ohhh wat geweldig, gefeliciteerd. Wat een heerlijk gevoel. Nog even en van hem af.
Had je mijn mail nog ontvangen of heb je inmiddels een ander emailadres? Over die spullen die helemaal nieuw zijn die mijn vriendin kwijt wilt.
Had je mijn mail nog ontvangen of heb je inmiddels een ander emailadres? Over die spullen die helemaal nieuw zijn die mijn vriendin kwijt wilt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 19 juli 2010 om 16:32
quote:misschicken schreef op 19 juli 2010 @ 09:16:
Prada, even een tip...ook al zul je het waarschijnlijk wel weten. Geef hem NOOIT een sleutel! Ook niet om je te helpen met verhuizen, om je planten water te geven, of om wat voor reden dan ook. Geef hem NOOIT je sleutel!En neem, als het budget het maar even toelaat, gecertificeerde sleutels die zonder het certificaat niet na te maken zijn. Reuze rustgevend dat je je sleutel wel uit kunt lenen en hem ook echt terug hebt zonder dat hij nagemaakt kan zijn.
Prada, even een tip...ook al zul je het waarschijnlijk wel weten. Geef hem NOOIT een sleutel! Ook niet om je te helpen met verhuizen, om je planten water te geven, of om wat voor reden dan ook. Geef hem NOOIT je sleutel!En neem, als het budget het maar even toelaat, gecertificeerde sleutels die zonder het certificaat niet na te maken zijn. Reuze rustgevend dat je je sleutel wel uit kunt lenen en hem ook echt terug hebt zonder dat hij nagemaakt kan zijn.
maandag 19 juli 2010 om 16:40
MV, nog bedankt voor je mail, maar ik schaf alles in één keer aan bij dezelfde zaak.
En nee, sleutels uitlenen doen we niet meer.
Ik ben zo happy depeppy
Gesprek zondag is ook goed verlopen, lijkt alsof bij beiden de ballast weggevallen is.
Ik was verloren in de drank onderhand en hij in zijn feesten.
Alleen stak het hem volgens mij wel dat ik al binnen twee weken een baan heb en er zo stralend bij loop en ik weer zo sterk aan het worden ben.
En nee, sleutels uitlenen doen we niet meer.
Ik ben zo happy depeppy
Gesprek zondag is ook goed verlopen, lijkt alsof bij beiden de ballast weggevallen is.
Ik was verloren in de drank onderhand en hij in zijn feesten.
Alleen stak het hem volgens mij wel dat ik al binnen twee weken een baan heb en er zo stralend bij loop en ik weer zo sterk aan het worden ben.
maandag 19 juli 2010 om 16:43
Zie Praatje, je komt er wel. Nu al zeker een opluchting? Je hikt er tegenaan, het is ook niet makkelijk je leven op te geven, zeker niet als er kinderen bij betrokken zijn. Maar die zijn ook wat ouder en nou MAG je ook aan jezelf denken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 20 juli 2010 om 12:59
donderdag 22 juli 2010 om 19:49
Vandaag een goede dag gehad.
Allemaal nieuwe meubels wezen kopen, kasten, huishoudelijke spulletjes en een auto'tje. En oh ja, arbeidscontract getekend.
Maandagavond krijg ik de sleutel.
Man zou graag latten, ik bekijk het nog even. Gezegd dat als het mij niet bevalt ik hem buitentrap. Sta er nog een beetje dubbel in.
Bedankt voor de veren, voel me steeds sterker worden. (Met af en toe nog steeds zwakke momenten)
Allemaal nieuwe meubels wezen kopen, kasten, huishoudelijke spulletjes en een auto'tje. En oh ja, arbeidscontract getekend.
Maandagavond krijg ik de sleutel.
Man zou graag latten, ik bekijk het nog even. Gezegd dat als het mij niet bevalt ik hem buitentrap. Sta er nog een beetje dubbel in.
Bedankt voor de veren, voel me steeds sterker worden. (Met af en toe nog steeds zwakke momenten)
donderdag 22 juli 2010 om 21:03
donderdag 22 juli 2010 om 21:05
vrijdag 23 juli 2010 om 00:59
Lieverd, ik begrijp je heel goed.
Het is zo moeilijk het ' vertrouwde' los te laten.
Maar alles overwegend, is het gewoon niets.
* doet bekentenis*
(heb vannacht met mijn stomme bezopen k***e harses ex gebeld.)
Koning alcohol deed het woord.
Hoe stom kun je zijn! (ikke dus).
Terug verlangen naar iets wat niet bestaan heeft.
Vanochtend trok de mist op, en ik wilde dat ik..........................
Had zelfs afspraak gemaakt.!
Nou die klok heb ik even terug gedraaid vandaag.
Meneer is nog steeds gek van mij,( zegttie)
Ja , dat snap ik heel goed, want zo'n goed, dom, sukkelig , totaal geen golddigger, lief, wijf vind hij nooit meer.
(geen kapsones hoor!)
Heb vanavond, nuchter gesprek gevoerd, ik zei", joh jij moet gewoon nergens meer aan beginnen, je bent zwaar tippelant op een zelfstandige onafhankelijke sterke vrouw.
Die moeten jou gewoon niet, kijk maar naar mij.!
In de zin, van niet moeten, die laten zich niet dag en nacht de wet voorschrijven, door hèm, in het kader van, 'mijn wil is wet' :puke:
Hij "ja ik kan toch niet "slagen".
Ik" nee, dat klopt, want je bent gewoon een héle vervelende, narcistische, nare man, een machtswellusteling, èn een alcoholist!".
En zonder iemand te beledigen.........................
Ik zei" ik geef je nog 1 kans"
"Haal iets op van de Fillipijnen, het liefst niet nederlands sprekend, dan boek je misschien nog een succesje. ".
Die kun je misschien nog imponeren met je pracht en praal.
En neemt waarschijnlijk daardoor je vet verotte karakter op de koop toe.
Maar voor de rest zie ik het somber voor je in.
Een ècht sterk wijf, moet jou niet.
En je bent een te oude hond, om je ziekelijke gedrag nog af te leren.
Ik kreeg nog gelijk ook van meneer.
Wat wil ik nu zeggen met deze posting.
Ik weet het niet, ik ben tipsy.
Trusten lieve Prada.
Het is zo moeilijk het ' vertrouwde' los te laten.
Maar alles overwegend, is het gewoon niets.
* doet bekentenis*
(heb vannacht met mijn stomme bezopen k***e harses ex gebeld.)
Koning alcohol deed het woord.
Hoe stom kun je zijn! (ikke dus).
Terug verlangen naar iets wat niet bestaan heeft.
Vanochtend trok de mist op, en ik wilde dat ik..........................
Had zelfs afspraak gemaakt.!
Nou die klok heb ik even terug gedraaid vandaag.
Meneer is nog steeds gek van mij,( zegttie)
Ja , dat snap ik heel goed, want zo'n goed, dom, sukkelig , totaal geen golddigger, lief, wijf vind hij nooit meer.
(geen kapsones hoor!)
Heb vanavond, nuchter gesprek gevoerd, ik zei", joh jij moet gewoon nergens meer aan beginnen, je bent zwaar tippelant op een zelfstandige onafhankelijke sterke vrouw.
Die moeten jou gewoon niet, kijk maar naar mij.!
In de zin, van niet moeten, die laten zich niet dag en nacht de wet voorschrijven, door hèm, in het kader van, 'mijn wil is wet' :puke:
Hij "ja ik kan toch niet "slagen".
Ik" nee, dat klopt, want je bent gewoon een héle vervelende, narcistische, nare man, een machtswellusteling, èn een alcoholist!".
En zonder iemand te beledigen.........................
Ik zei" ik geef je nog 1 kans"
"Haal iets op van de Fillipijnen, het liefst niet nederlands sprekend, dan boek je misschien nog een succesje. ".
Die kun je misschien nog imponeren met je pracht en praal.
En neemt waarschijnlijk daardoor je vet verotte karakter op de koop toe.
Maar voor de rest zie ik het somber voor je in.
Een ècht sterk wijf, moet jou niet.
En je bent een te oude hond, om je ziekelijke gedrag nog af te leren.
Ik kreeg nog gelijk ook van meneer.
Wat wil ik nu zeggen met deze posting.
Ik weet het niet, ik ben tipsy.
Trusten lieve Prada.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
vrijdag 23 juli 2010 om 01:08