NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
quote:EarthlyMatters schreef op 19 juli 2010 @ 23:00:

[...]

Ooh Love! Ik weet dat jij heel graag terugleest en wij dat ook meer moeten doen, maar zonder aanknopingspunt beginnen er geen gesprekken! Jullie lezen toch wel IETS terug??
quote:Naomii schreef op 19 juli 2010 @ 23:02:

Love, Boog doelt erop dat hij ons wel wil vermaken in Utrecht waarop ik aangaf dat als jij okee bent we een date hebben

Ah! Daar heb ik al antwoord op gegeven.

Lijkt me gezellig!! Lekker ergens eten, op een terras zitten en dan naar een leuke tent/kroeg

Count me in!
Tuurlijk lezen wij terug! Ik zoveel mogelijk. Maar mag ik niet direct mijn interesse tonen zonder terug te moeten verwijzen ... als ik alles al lijk te weten, heeft vragen aan je geen zin. En ik vraag nu juist heel graag aan jou!
quote:boogje schreef op 19 juli 2010 @ 23:02:

[...]

jij????... daar kan ik me nou heeeeeeeeeeeeeelemaal niks bij voorstellen.. Dat bedoel ik, het ligt echt niet aan jou maar aan het hele concept.
Heb je het al via de mail bevestigd Naomii?? De vriendschap?
quote:Lovestar schreef op 19 juli 2010 @ 23:05:

[...]

Jullie lezen toch wel IETS terug??

Nee joh, wij negeren jou (en de rest) gewoon

Al moet ik wel zeggen dat ik niet deel 5 geheel gelezen heb ....en de vorige delen dus al helemaal niet
quote:EarthlyMatters schreef op 19 juli 2010 @ 23:07:

Tuurlijk lezen wij terug! Ik zoveel mogelijk. Maar mag ik niet direct mijn interesse tonen zonder terug te moeten verwijzen ... als ik alles al lijk te weten, heeft vragen aan je geen zin. En ik vraag nu juist heel graag aan jou!
quote:Lovestar schreef op 19 juli 2010 @ 23:10:

Heb je het al via de mail bevestigd Naomii?? De vriendschap?Ik had op de verkeerde link geklinkt in t mailtje ... er zat er nog eentje onder. Ik ben zoooo handig met computers
Zon, ben je er nog?
quote:Naomii schreef op 19 juli 2010 @ 23:09:

[...]

Dat bedoel ik, het ligt echt niet aan jou maar aan het hele concept.En het ligt ook niet persé aan die vrouwen, zo word je daar vanzelf (daarom ben ik daar afgehaakt)
Goh, Marcmeteenachternaam heeft een ban van 2 maanden aan zijn broek. I wonder why.
Wat heeft Marc nu weer gedaan?
quote:Notebook schreef op 19 juli 2010 @ 23:17:

Goh, Marcmeteenachternaam heeft een ban van 2 maanden aan zijn broek. I wonder why.

Dat is wel erg lang!
Ik zie het net ook staan.

Die is volgens mij 9 van de 10 dagen geband, gemiddeld gezien. Steeds als ie ff terug is krijgt ie weer een nieuwe ban.
quote:Notebook schreef op 19 juli 2010 @ 23:17:

Goh, Marcmeteenachternaam heeft een ban van 2 maanden aan zijn broek. I wonder why. Het is überhaupt verwonderlijk dat ie nog geen permaban heeft....
Ja, heeeeeeel verrassend Note

Ik ben weer een nieuwe aflevering nip/tuck aan het kijken en een nieuwe arts die neukt gewoon een bank!
Huh?
quote:Zwup schreef op 19 juli 2010 @ 23:22:

Ik ben weer een nieuwe aflevering nip/tuck aan het kijken en een nieuwe arts die neukt gewoon een bank! Een bank met een gat?
quote:EarthlyMatters schreef op 19 juli 2010 @ 23:24:

[...]

Een bank met een gat? Nee, een gewone bank
Ik heb trouwens nog steeds geen waarschuwing te pakken, al had ik die eigenlijk wel verwacht.
O Love en Boog, ik heb jullie een berichtje gestuurd met mijn mailadres ... heb volgens mij alleen per ongelijk .com gezet terwijl t toch echt .nl is ..... zucht, geen wodka meer voor mij vanavond
Ja Note, ik ben er nog...
Note, blijf eens hier...
quote:Zwup schreef op 19 juli 2010 @ 23:26:

Ik heb trouwens nog steeds geen waarschuwing te pakken, al had ik die eigenlijk wel verwacht.Komt door dat schattige hondje in je avatar. Daardoor neemt men aan dat je eigenlijk gewoon heul liehief bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven