NB'ers deel 6!
maandag 19 juli 2010 om 23:53
quote:Lovestar schreef op 19 juli 2010 @ 23:52:
[...]
Dit was overigens een late reactie van jou....
Ik denk eerlijk gezegd dat zoals ik mezelf presenteer vrijwel gelijk staat aan de werkelijkheid. Alleen is dit internet en ik denk dat veel mensen bepaalde eigenschappen uitvergroot dan dan het die werkelijk zijn. Dus als het eigenlijk op neerkomt (in real life bv) dan vlakken mensen het af (ze gaan terug naar hun werkelijk zelf o.a) of krabbelen ze terug.
Ik niet
Denk dat dat het verschil is.
Het heeft in mijn ogen geen zin om mezelf anders/beter voor te doen dan ik het werkelijk ben. Veels te vermoeiend ook
Ik hoop dat anderen dit ook nastreven Dat zeg je heel mooi, Love!
[...]
Dit was overigens een late reactie van jou....
Ik denk eerlijk gezegd dat zoals ik mezelf presenteer vrijwel gelijk staat aan de werkelijkheid. Alleen is dit internet en ik denk dat veel mensen bepaalde eigenschappen uitvergroot dan dan het die werkelijk zijn. Dus als het eigenlijk op neerkomt (in real life bv) dan vlakken mensen het af (ze gaan terug naar hun werkelijk zelf o.a) of krabbelen ze terug.
Ik niet
Denk dat dat het verschil is.
Het heeft in mijn ogen geen zin om mezelf anders/beter voor te doen dan ik het werkelijk ben. Veels te vermoeiend ook
Ik hoop dat anderen dit ook nastreven Dat zeg je heel mooi, Love!
maandag 19 juli 2010 om 23:54
quote:Zwup schreef op 19 juli 2010 @ 23:53:
Love en ik hebben al heel lang geleden afgesproken een keer een hele dag onze favo series te gaan kijken. Daar mailden we even over
Niks bijzonders Zon.
Zijn dat series waar ik ook een hele dag naar kan kijken?
* niet dat het uitmaakt, als ik maar tussen jullie in mag zitten *
Love en ik hebben al heel lang geleden afgesproken een keer een hele dag onze favo series te gaan kijken. Daar mailden we even over
Niks bijzonders Zon.
Zijn dat series waar ik ook een hele dag naar kan kijken?
* niet dat het uitmaakt, als ik maar tussen jullie in mag zitten *
maandag 19 juli 2010 om 23:56
Niks bijzonders Zon.
Ohhhhhh...ik was even nieuwsgierig... Iedereen wisselt hier "nummers" uit.
En ik wil dat Note hier blijft.. *gaat in staking*
Niks bijzonders Zon.
Ohhhhhh...ik was even nieuwsgierig... Iedereen wisselt hier "nummers" uit.
En ik wil dat Note hier blijft.. *gaat in staking*
dinsdag 20 juli 2010 om 00:02
Niks bijzonders Zon.
Dat is indertussen heul lang geleden!!!! We kwamen elkaar tegen op het topic van "welk nummer moet ik echt horen" Toen werd er veel oude lullen-muziek gedraaid (sorry Boog en mama...) en Zwup en ik hebben dezelfde smaak
Zal wel aan de leeftijd liggen
Niks bijzonders Zon.
Dat is indertussen heul lang geleden!!!! We kwamen elkaar tegen op het topic van "welk nummer moet ik echt horen" Toen werd er veel oude lullen-muziek gedraaid (sorry Boog en mama...) en Zwup en ik hebben dezelfde smaak
Zal wel aan de leeftijd liggen