Mode & Beauty alle pijlers

Vlekken van haarverf?

20-07-2010 13:28 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had al even gezocht en zag wel tips vóór dat je je haar ging verven (wax op je gezicht, vaseline etc.) maar dat las ik te laat

Heb net mijn haar geverfd en nu heb ik wat bruine vlekken in mijn gezicht. Hoe kan ik dit het beste eraf krijgen?

Wat helpt tegen vlekken?

Totaal aantal stemmen: 11

Je hoofd eraf halen (36%)
Schuren met een schuurspons (18%)
Zeep Geen stemmen
Scrubben (18%)
Iets anders, namelijk.. (27%)
Ik doe wat zeep op een wattenschijfje en wrijf daarmee. Bij mij werkt dat.
Pure zeep? Niet eerst het wattenschijfje natgemaakt?
Zeep, make-up remover, lotion, dat soort spul even proberen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik doe altijd wat anti-roosshampoo op een schuursponsje (de zachte kant! ), maak dat nat met warm water en wrijf daarmee over de vlekken. Helemaal weg gaan ze niet, maar in ieder geval vallen ze totaal niet meer op.
ik doe altijd een wattenschijfje nat maken en dan wat as erop. heel ranzig maar dat werkt echt prima.
As schijnt inderdaad te werken.

Ik neem altijd een make-up remover met olie, werkt prima.

Geen schuurmiddel gebruiken.
quote:Vishnu schreef op 20 juli 2010 @ 13:39:

Zeep, make-up remover, lotion, dat soort spul even proberen.Wat voor lotion bedoel je? Gewoon voor je gezicht?
tja, slijt er wel af na een dag of 2
quote:AgoErgoSum schreef op 20 juli 2010 @ 13:41:

ik doe altijd een wattenschijfje nat maken en dan wat as erop. heel ranzig maar dat werkt echt prima.Hmm maar dan moet ik gewoon even een papiertje verbranden ofzo? (heeft geen idee hoe ze anders aan as moet komen)
quote:gernie schreef op 20 juli 2010 @ 13:48:

tja, slijt er wel af na een dag of 2Haha ja maar ik moet vanavond nog feesten en het is best zichtbaar, dus ik wil het er graag nú af
gewoon gezichtsscrub
quote:Stephanietje schreef op 20 juli 2010 @ 13:49:

[...]

Hmm maar dan moet ik gewoon even een papiertje verbranden ofzo? (heeft geen idee hoe ze anders aan as moet komen)Goede reden om met roken te beginnen.
Ik had gisteren mn gezicht onder de bruine vlekken

Eerst flink gescrubd en daarna met make-up remover en toen was het weg.

Mag ik hier ook even vragen of iemand enig idee heeft hoe je haarverfvlekken uit tapijt krijgt?
quote:Loreyi schreef op 20 juli 2010 @ 13:51:

Mag ik hier ook even vragen of iemand enig idee heeft hoe je haarverfvlekken uit tapijt krijgt? Niet, helaas. Verf = verf.
Oh dat gaat mijn huurbaas vast niet leuk vinden
quote:Wintermuts schreef op 20 juli 2010 @ 13:49:

gewoon gezichtsscrubOke.. die hoef ik niet in de winkel te halen dus die ga ik als eerste proberen en daarna de zeep denk ik.. Ik heb van Freeman ananas-scrub voor je gezicht, die zal wel goed zijn denk ik?
quote:delphicat schreef op 20 juli 2010 @ 13:51:

[...]

Goede reden om met roken te beginnen.Hmmm ik ben er net een paar jaar van af.. Waarom heb ik dit toen niet voorzien?
Nagellakremover. (niet goed voor je huid, dat niet. Maar de verf is weg.)
quote:Loreyi schreef op 20 juli 2010 @ 13:51:

Ik had gisteren mn gezicht onder de bruine vlekken

Eerst flink gescrubd en daarna met make-up remover en toen was het weg.

Mag ik hier ook even vragen of iemand enig idee heeft hoe je haarverfvlekken uit tapijt krijgt? Is het wel mooi geworden?

Dat scrubben ga ik nu idd even doen. Wat een gedoe zeg, ik ben al vanaf tien uur met mijn haar bezig.. (naar de kapper, naar de winkel, naar de andere winkel, haren wassen, haren verven, haren weer wassen etc.)
quote:absoluteEinstein schreef op 20 juli 2010 @ 13:55:

Nagellakremover. (niet goed voor je huid, dat niet. Maar de verf is weg.)Ja die durfde ik dus idd eigenlijk niet te vragen.. maar als dat andere niet helpt ga ik dit toch maar even proberen denk ik.
Tip voor volgende keer is dat je je haarverf het beste van je huid krijgt door...haarverf.

Klinkt vreemd maar volgende keer een klein beetje water opje hoofd doen zodat het wat beter te verdelen is dat over de plek wrijven waar de haarverf op je huid zat en dan gewoon uitspoelen en wassen met shampoo.

Je zult zien dat het echt werkt.

Scrubben zal nu het beste werken denk ik.
quote:Stephanietje schreef op 20 juli 2010 @ 13:55:

[...]

Hmmm ik ben er net een paar jaar van af.. Waarom heb ik dit toen niet voorzien?Ja, dan had je nog even een volle asbak bewaard.
en volgende keer de stap haar wassen voordat je je haar gaat verven weglaten trouwens. Verf pakt beter op niet gewassen haar.

( bovendien moet verf in droog haar aangebracht worden. Of had je een spoeling?)
En als je jezelf ook niet zo goed gewassen hebt voor het verven, valt er meer te scrubben aan dode cellen, en verdwijnen de vlekken makkelijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven