Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders

dinsdag 20 juli 2010 om 13:17
Ik moet toch echt smakelijk lachen om de keukenrol- en protestpoepverhalen. Ik zie het zo voor me.
Babs, mocht er iets met je vader gebeuren dan weet hij dat zelf toch ook wel en handelt daar dan naar. Toch? Zo verstandig komt hij wel over uit je verhaal. Maar de zorgen, ik kan het me voorstellen. Mijn moeder belde gisteren om K te feliciteren. Ik heb toen maar tegen dr gezegd dat ze niet moet komen met de trein. Niet verstandig. Gelukkig vond ze dat zelf ook wel.
Male, dat late tetteren haal ik ook niet hoor. Dan lig ik allang op een oor. Ben je nog je prik wezen halen?
Biebs, veel plezier met boerin spelen! En de Nietjes met hun picknick/uitje. Klinkt leuk!
Ik werd zonet bij thuis komst allerhartelijkst begroet door Medusa die voor de kamerdeur zat te wachten tot ik binnen kwam
Babs, mocht er iets met je vader gebeuren dan weet hij dat zelf toch ook wel en handelt daar dan naar. Toch? Zo verstandig komt hij wel over uit je verhaal. Maar de zorgen, ik kan het me voorstellen. Mijn moeder belde gisteren om K te feliciteren. Ik heb toen maar tegen dr gezegd dat ze niet moet komen met de trein. Niet verstandig. Gelukkig vond ze dat zelf ook wel.
Male, dat late tetteren haal ik ook niet hoor. Dan lig ik allang op een oor. Ben je nog je prik wezen halen?
Biebs, veel plezier met boerin spelen! En de Nietjes met hun picknick/uitje. Klinkt leuk!
Ik werd zonet bij thuis komst allerhartelijkst begroet door Medusa die voor de kamerdeur zat te wachten tot ik binnen kwam
dinsdag 20 juli 2010 om 14:30
Hallo Tetteretes,
In een vlaag van paniekaanval heb ik zojuist dit topic geopend over mijn 'nieuwe' 8 weken oude kitten. Direct werd ik getipt over jullie bestaan op het viva-forum, dus kom ik meteen maar even buurten.
Ook zou ik graag meteen een vraag in de groep gooien, want sinds gisteren ben ik (onverwacht en geschokt) eigenaar van een 8 weken oude kitten. Graag zou ik tips willen hoe ik haar het beste kan opvoeden, welk voer ik voor haar moet halen en wat ik nog meer allemaal moet doen. Als dank zal ik morgen een foto van haar posten, ze is namelijk heeeeeeeeeel lief, klein en schattig!
In een vlaag van paniekaanval heb ik zojuist dit topic geopend over mijn 'nieuwe' 8 weken oude kitten. Direct werd ik getipt over jullie bestaan op het viva-forum, dus kom ik meteen maar even buurten.
Ook zou ik graag meteen een vraag in de groep gooien, want sinds gisteren ben ik (onverwacht en geschokt) eigenaar van een 8 weken oude kitten. Graag zou ik tips willen hoe ik haar het beste kan opvoeden, welk voer ik voor haar moet halen en wat ik nog meer allemaal moet doen. Als dank zal ik morgen een foto van haar posten, ze is namelijk heeeeeeeeeel lief, klein en schattig!

dinsdag 20 juli 2010 om 14:58
Hoi Hanneke,
Wat belachelijk vind ik dat toch: mensen een dier cadeau te geven, terwijl je helemaal niet weet of dat wel gewenst is .
Hoe kwam die kennis eigenlijk aan dat kitten? Je zegt dat zij geen mogelijkheid heeft om katten/kittens te houden. Heeft ze haar dan zelf ook "cadeau" gekregen??
Fijn dat je wel de mogelijkheid hebt om haar te houden!
Zo te zien zijn er er al genoeg tips op jouw topic binnengekomen. Het is verstandig om naar de DA te gaan voor algehele check up, maar ik las dat je dat ook gaat doen.
Kittenvoer is voldoende. Met 8 weken eten ze al zelfstandig en in een goed kittenvoer zit alles wat ze nodig hebben. Wat ik zelf wel altijd deed was ze dagelijks een bakje Brinta geven. Vonden ze altijd ontzettend lekker. Maar dit is helemaal niet nodig hoor.
Wat ik nog wel zou doen is checken hoe kittenproof jouw huis is, zodat er geen nare ongelukken kunnen gebeuren. Ze zijn dan nog zo klein en snel. Deuren, ramen, trappen enzo. Ik heb ook de nodige kittens gehad en hield ze de eerste maand of 2 altijd in een apart kamertje als ik ging werken, gewoon voor zekerheid, wetende dat ze dan veilig zouden zijn.
Wat belachelijk vind ik dat toch: mensen een dier cadeau te geven, terwijl je helemaal niet weet of dat wel gewenst is .
Hoe kwam die kennis eigenlijk aan dat kitten? Je zegt dat zij geen mogelijkheid heeft om katten/kittens te houden. Heeft ze haar dan zelf ook "cadeau" gekregen??
Fijn dat je wel de mogelijkheid hebt om haar te houden!
Zo te zien zijn er er al genoeg tips op jouw topic binnengekomen. Het is verstandig om naar de DA te gaan voor algehele check up, maar ik las dat je dat ook gaat doen.
Kittenvoer is voldoende. Met 8 weken eten ze al zelfstandig en in een goed kittenvoer zit alles wat ze nodig hebben. Wat ik zelf wel altijd deed was ze dagelijks een bakje Brinta geven. Vonden ze altijd ontzettend lekker. Maar dit is helemaal niet nodig hoor.
Wat ik nog wel zou doen is checken hoe kittenproof jouw huis is, zodat er geen nare ongelukken kunnen gebeuren. Ze zijn dan nog zo klein en snel. Deuren, ramen, trappen enzo. Ik heb ook de nodige kittens gehad en hield ze de eerste maand of 2 altijd in een apart kamertje als ik ging werken, gewoon voor zekerheid, wetende dat ze dan veilig zouden zijn.
anoniem_6534096ea70fa wijzigde dit bericht op 20-07-2010 15:22
Reden: Brinta ipv Bambix
Reden: Brinta ipv Bambix
% gewijzigd

dinsdag 20 juli 2010 om 16:12
dinsdag 20 juli 2010 om 16:22
quote:Maleficent schreef op 20 juli 2010 @ 15:08:
[afbeelding]
hahaha
De mevrouw had een nestje gehad, en ik vermoed dat dit voor haar wel een makkelijke manier was om ze kwijt te raken. Strikje erom, aanbellen, 'hoohooooi! Ik heb een cadeautje voor je!', ik ben er nog boos om... Maar dan zie ik die grote blauwe ogen en opeens is alles minder erg
En naar de dierenarts gaan we natuurlijk, dat lijkt me stap een. (sowieso om haar "echte leeftijd" vast te stellen, ik wil toch verdorie wel zeker weten dat het hummeltje 8 weken is, en niet 6 ofzo)
[afbeelding]
hahaha
De mevrouw had een nestje gehad, en ik vermoed dat dit voor haar wel een makkelijke manier was om ze kwijt te raken. Strikje erom, aanbellen, 'hoohooooi! Ik heb een cadeautje voor je!', ik ben er nog boos om... Maar dan zie ik die grote blauwe ogen en opeens is alles minder erg
En naar de dierenarts gaan we natuurlijk, dat lijkt me stap een. (sowieso om haar "echte leeftijd" vast te stellen, ik wil toch verdorie wel zeker weten dat het hummeltje 8 weken is, en niet 6 ofzo)
dinsdag 20 juli 2010 om 16:31
Hoi Hanneke, ik heb net ook even je andere topic gelezen. Idd, erg sneaky van 'kennis' maar fijn dat je het katje iig wel kunt houden. En 8 weken is wat jong maar ook weer niet problematisch. Je hebt gelukkig al heel wat tips gekregen en ben blij dat je er goed voor wilt zorgen. Wel lief hè, zo'n kleintje maar ik kan me goed voorstellen dat je even flink met je handen in het haar zat/zit.
Nou, je weet de weg naar hier te vinden dus als je vragen/foto's (graag!!)/leuke verhalen (graag!!) hebt: ga je gang
Nou, je weet de weg naar hier te vinden dus als je vragen/foto's (graag!!)/leuke verhalen (graag!!) hebt: ga je gang
Ik ben mijn eigen bananenschil
dinsdag 20 juli 2010 om 20:13
dinsdag 20 juli 2010 om 20:57
Ik vind de naam van mijn poes zo leuk. Maar ik ken geen andere katten die zo heten dus als ik die noem ben ik zo herkenbaar. Maar het past precies bij haar vind ik.
Mijn kater dacht iedereen dat het een poes was (tot er wat aan kwam groeien ), dus die heeft een beetje een wijvennaam die op zich wel kan voor een mannetje. Hij miauwt toch als een watje dus het maakt niet zoveel uit
Mijn kater dacht iedereen dat het een poes was (tot er wat aan kwam groeien ), dus die heeft een beetje een wijvennaam die op zich wel kan voor een mannetje. Hij miauwt toch als een watje dus het maakt niet zoveel uit
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 20 juli 2010 om 21:10
Over de naam zijn we inmiddels al uit, maar ik ken nog geen andere poes (of dier) dat zo heet, dus ik laat het even in het midden. (herkaarbaarheid enzo) Het is niks standaards in elk geval
Inmiddels ook een leuke foto gemaakt, maar ik heb morgen pas kans om die op de computer te zetten (kabeltje ligt ergens anders) Speeltjes, goede voeding, kattebak zijn inmiddels in huis. Nu nog op zoek naar een leuk mandje (ik wil er zo een voor aan de verwarming)
Inmiddels ook een leuke foto gemaakt, maar ik heb morgen pas kans om die op de computer te zetten (kabeltje ligt ergens anders) Speeltjes, goede voeding, kattebak zijn inmiddels in huis. Nu nog op zoek naar een leuk mandje (ik wil er zo een voor aan de verwarming)
dinsdag 20 juli 2010 om 21:37
Fijn dat jullie een beetje braaf rustig geweest zijn vandaag, dan hoef ik niet zoveel bij te lezen.
Ik kom maar eventjes snel binnenvallen, ben zo weer weg. Vreselijk druk op het werk, dus ik was pas om 8 uur thuis en ga zo maar weer verder werken. Grrr. Morgen weer zo'n volle dag en dan.... 4 dagen Gent! Joepie.
Delphi, hoe is het, zijn de loodjes een beetje licht geworden inmiddels? Fijn dat de prof schappelijk was.
Hanneke, jeetje, wel een dubieus ´kado´ zeg. Te lief om weer weg te doen, maar ze zadelt je wel met iets op zeg. Tss, dat kan toch niet.
Ben wel erg benieuwd naar je foto!
Babs, een voor je zorgen om je vader! Je schrijft heel liefdevol over hem. Jammer genoeg herken ik de toenemende zorgen... En het gekloot met mobieltjes ook.
Heb je al iets van hem gehoord inmiddels?
Slof, voor jou een voor Streepy. Hopelijk trekt ze snel weer bij!
En verder hoera voor de grote Zoë en voor OIivier. Haha, TH, je hebt duidelijk het onderspit gedolven met de bak. Zit O. niet heel tevreden te kijken nu?
Biebs, boer ze vanavond!
Klets, Olijfje, zwaaaaai!
En Nietjes, hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad!
*zoeft weer weg*
dinsdag 20 juli 2010 om 22:00
dag dames
ik was weer thuis en het was erg gezellig. Roest en Janus zijn echte lieverds (maar dat wist ik stiekem al )
splinter veel plezier in Gent
Welkom Hanneke, wat een leuk kadootje. Alleen niet zo netjes van je vriendin
babs, die vader van jouw. Heb je al wat van hem gehoord
Male, dat plaatje geweldig
ik was weer thuis en het was erg gezellig. Roest en Janus zijn echte lieverds (maar dat wist ik stiekem al )
splinter veel plezier in Gent
Welkom Hanneke, wat een leuk kadootje. Alleen niet zo netjes van je vriendin
babs, die vader van jouw. Heb je al wat van hem gehoord
Male, dat plaatje geweldig
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 20 juli 2010 om 22:08
Papa is veilig gefinished vandaag! 2 kleine blaartjes, maar morgen met frisse moed weer verder wandelen! Pak van m'n hart, morgen wordt het een stuk minder heet iig.. Hij was om 1 uur al binnen, maar ja... eer hij dan z'n biertje op heeft, m'n tante gevonden, trein terug naar huis, naar de masseur, eten, douchen, en oh ja... ook dochter nog even bellen
Ratteke, je hebt gelijk hoor, papa weet wel hoe te handelen. Was gewoon meer m'n eigen zenuwen. Verstandig idd van je moeder om maar niet te komen met dit weer! (Gemist dat K jarig was? Gefeliciteerd nog!!! )
Hanneke, welkom welkom welkom!
Male, die is gaaaaaaaf!!! How to tell if...
Splinter, pas je wel een beetje op jezelf? Dat je niet op apegapen ligt in Gent?
En tja... ik heb nou eenmaal de liefste ouders van de wereld... volgens de boekjes is er misschien best wel wat op aan te merken geweest (volgens 'n psych waar ik ooit liep wel iig) maar ik heb d'r zelf iig geen last van gehad en altijd als een warm en liefdevol nest ervaren. Dan is 't ook niet moeilijk denk ik om liefdevol te schrijven over ze
Its, leuk te lezen dat het gezellig was!!!
M'n schrijfcursus is binnen trouwens... Nou moet ik echt aan de bak he? Man wilde al weten welke avonden ik ging zitten zwoegen... Nou, avonden... Ben hele dagen thuis, dus was niet van plan 't op de avonduren aan te laten komen eigenlijk. Maar goed, eerst alles maar eens helemaal uitpakken en in de mappen doen. Wat ik tot nog toe gelezen/gezien heb valt 't niet tegen iig.
Zoë krijgt sinds vandaag wat visolie door d'r eten. Was gelijk aanvallen geblazen, dat ging er goed in! Hoop dat 't goed blijft gaan...
Ratteke, je hebt gelijk hoor, papa weet wel hoe te handelen. Was gewoon meer m'n eigen zenuwen. Verstandig idd van je moeder om maar niet te komen met dit weer! (Gemist dat K jarig was? Gefeliciteerd nog!!! )
Hanneke, welkom welkom welkom!
Male, die is gaaaaaaaf!!! How to tell if...
Splinter, pas je wel een beetje op jezelf? Dat je niet op apegapen ligt in Gent?
En tja... ik heb nou eenmaal de liefste ouders van de wereld... volgens de boekjes is er misschien best wel wat op aan te merken geweest (volgens 'n psych waar ik ooit liep wel iig) maar ik heb d'r zelf iig geen last van gehad en altijd als een warm en liefdevol nest ervaren. Dan is 't ook niet moeilijk denk ik om liefdevol te schrijven over ze
Its, leuk te lezen dat het gezellig was!!!
M'n schrijfcursus is binnen trouwens... Nou moet ik echt aan de bak he? Man wilde al weten welke avonden ik ging zitten zwoegen... Nou, avonden... Ben hele dagen thuis, dus was niet van plan 't op de avonduren aan te laten komen eigenlijk. Maar goed, eerst alles maar eens helemaal uitpakken en in de mappen doen. Wat ik tot nog toe gelezen/gezien heb valt 't niet tegen iig.
Zoë krijgt sinds vandaag wat visolie door d'r eten. Was gelijk aanvallen geblazen, dat ging er goed in! Hoop dat 't goed blijft gaan...
Iets anders

dinsdag 20 juli 2010 om 22:09
dinsdag 20 juli 2010 om 22:36
quote:boogje schreef op 20 juli 2010 @ 22:09:
kom even binnenvallen..
http://www.dumpert.nl/med ... 502d5f74/trololo_kat.html Hij's leuk!!!!!
kom even binnenvallen..
http://www.dumpert.nl/med ... 502d5f74/trololo_kat.html Hij's leuk!!!!!
Iets anders
dinsdag 20 juli 2010 om 22:46
Was idd errug gezellig bij Bor met Its
Bor, de kattensnoepjes zijn zeer succesvol. Ze staan nu te bedelen om meer.
Babs, ik snap de zorgen om je vader. Ik vind mijn ouders en schoonouders ook 'oud' worden en maak me ook zorgen om ze als ze weer 'gekke' dingen gaan doen. Wel fijn dat hij de eerste dag heeft gehaald Volgendjaar wil Vriend hier ook mee gaan doen (heeft 2006 meegedaan, die ene dag)
Wat gaaf dat je cursus al binnen is, ben benieuwd hoe je het vindt, weer studeren.
@Olijf, is jouw cursus al binnen?
@Hanneke: Wat leuk, een kitten, jammer dat je eigenlijk geen keus had.... Ik ga zo even je topic lezen.
Male, hoe is het met zoon?
Bieb, moet jij niet knus doen met MO?

dinsdag 20 juli 2010 om 22:48
He Boogje, kom je weer ff buurten? Gezellig hoor. Leuk filmpje. Ik mag ook nooit stoppen met aaien van Medusa. Van Tara ook niet.
Ik ben vanavond in slaap gevallen. Baal ik van, werd om 8 uur wakker. K. ff gebeld. Het is hartstikke warm in huis.
Babs, je zei dat het morgen minder warm zou worden maar weet je dat zeker? Ik dacht dat het juist warmer dan vandaag zou worden. K. was gisteren idd jarig. Donderdag is zoon jarig en zaterdag ik. Goed uitgekiend of niet? Binnen één week 3 verjaardagen.
Poezen zijn nog steeds buiten, af en toe naar binnen, happie eten en weer weg!
Verder heb ik niet zo veel te melden. Maar ja, dat is ook niet zo raar als je in slaap valt. Dan beleef je ook niks
Ik ben vanavond in slaap gevallen. Baal ik van, werd om 8 uur wakker. K. ff gebeld. Het is hartstikke warm in huis.
Babs, je zei dat het morgen minder warm zou worden maar weet je dat zeker? Ik dacht dat het juist warmer dan vandaag zou worden. K. was gisteren idd jarig. Donderdag is zoon jarig en zaterdag ik. Goed uitgekiend of niet? Binnen één week 3 verjaardagen.
Poezen zijn nog steeds buiten, af en toe naar binnen, happie eten en weer weg!
Verder heb ik niet zo veel te melden. Maar ja, dat is ook niet zo raar als je in slaap valt. Dan beleef je ook niks
dinsdag 20 juli 2010 om 22:52
Ah,daar is us Fraaanske weer Wat zijn dat voor magische kattesnoepjes? Zoë mag ze niet, maar Meneer was helemaal wild van de kaassmaaksnoepjes van de trimsalon...
Ratteke, morgen start de vierdaagse weer op de gewone tijd (voor mij nog steeds midden in de nacht, maar goed) en ze adviseren zelfs om poncho's tegen de regen mee te nemen... Maar hier krijgen we morgen iig zeewind en iets koeler als vandaag.
Lekkere verjaarsweek idd!! Goed uitgekiend, dan heb je 't maar gehad
En dat slapen, dan zul je 't wel nodig gehad hebben meis. Geeft toch niks?
Ratteke, morgen start de vierdaagse weer op de gewone tijd (voor mij nog steeds midden in de nacht, maar goed) en ze adviseren zelfs om poncho's tegen de regen mee te nemen... Maar hier krijgen we morgen iig zeewind en iets koeler als vandaag.
Lekkere verjaarsweek idd!! Goed uitgekiend, dan heb je 't maar gehad
En dat slapen, dan zul je 't wel nodig gehad hebben meis. Geeft toch niks?
Iets anders
dinsdag 20 juli 2010 om 22:53
Zo, net ff vanaf het balkon prachtig vuurwerk in Nijmegen gezien (echt knaloranje vuurwerk zat er tussen, nog nooit gezien), heb ook ff naar je vader gezwaaid Babs
Ratje, nog gefeliciteerd met K.!! Volgens mij vermaak je je best wel hè, zo ff in je uppie? Morgen wordt het op zich niet warmer, wel vochtiger dus voelt het zwaarder aan. Bllll, ik vind warmte prima maar niet dat vieze plakweer.
Its, Bor en Cis (ik zoek ook nog steeds naar een goeie afkorting), leuk dat het vandaag zo gezellig was!!
Bieb, veel plezier met/van MO vanavond!
Nee, cursus is nog niet binnen, ik laat 'm vanaf half aug. ingaan. Heb wel de bevestiging binnen.
Ratje, nog gefeliciteerd met K.!! Volgens mij vermaak je je best wel hè, zo ff in je uppie? Morgen wordt het op zich niet warmer, wel vochtiger dus voelt het zwaarder aan. Bllll, ik vind warmte prima maar niet dat vieze plakweer.
Its, Bor en Cis (ik zoek ook nog steeds naar een goeie afkorting), leuk dat het vandaag zo gezellig was!!
Bieb, veel plezier met/van MO vanavond!
Nee, cursus is nog niet binnen, ik laat 'm vanaf half aug. ingaan. Heb wel de bevestiging binnen.
Ik ben mijn eigen bananenschil