Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
Ik ben juist blij met leggings; kan ik ook es iets anders aan dan een spijkerbroek

Maleficient, gewoon halen die prik, kun je er weer 10 jaar tegen!

Dat topic op fok is wel hilarisch haha
Wat dragen jullie dan voor korte rokjes? Ik heb altijd rokken op knielengte... dus geen legging nodig. Denk ik?

En voor schaafplekken event. een korte broek met pijpjes eronder?
Ik heb idd rokken op knielengte. Op het werk draag ik wel panty's, want ik heb hele lelijke benen. Maar thuis redelijk 'schijt' aan. Kijken ze maar een andere kant uit.

In de tuin draag ik heule korte rokjes/jurken. Ik moet toch bruin worden
Ik zit netwerk te kijken

pedofielen die gewoon kinderen kopen/adopteren

vent is verliefd, kan haar niet missen en het kind is 4.
Ik had vandaag zo'n soort zaak op mijn werk. Er zat een verslag van de zitting bij... ik ben na 2 blokjes gestopt met lezen. Gelukkig gaat deze vent weg en mag er nooit meer in. Bah, misselijkmakend om te lezen.En ik zie er dan ook nog een gezicht bij.
Ik heb nu de aarbeienmargaritha geprobeerd. Lekker. Als ik deze op heb ga ik aan de mojito. Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Eens kijken waar iedereen zo gek op is.

En ik zit lekker te snoepen. Stokbroodjes met aioli. Zooooo lekker.
Ik hier ook Ratteke

aioli en stokbrood dus. Geen drank... Hmm... wel een goed idee eigenlijk
Ja toch. Ik vind het af en toe zo lekker. Ik had mijn eten om half 6 al op. Had honger.Het is witlof geworden. Morgen spinazie of een dagje wat ongezonders.
Nou, er staat zaterdag een fles mojitococktail voor jullie klaar. Getverdemme wat zuur. Niks voor mij. En die aardbeienzooi is na een paar slokken ook niet meer lekker. Ze staan voor jullie klaar!
Lekker Rat, speciaal voor ons uitgezocht
die voorgemixte meuk zou ik denk ik ook niet blieven...

..maar een verse mojito zou ik wel lusten,yumyum.

Ben even lekker in bad geweest
Hm, ik zit braaf op m´n Sonja-dieet. Dus geen broodjes aioli, mojito´s of margaritha´s helaas. Eerst even die vakantiekilootjes weer kwijt raken. Maar eigenlijk heeft dat nu geen zin omdat we donderdag weer weggaan. Kijken of ik de Ouso kan weerstaan straks!

Nou zeg, dat verhaal op Fok, wat een aanstelster! Dat is dagelijkse praktijk hier hoor, als Sil een beetje vechtzin heeft. Heeft ie nu niet, want het is te warm. Heb ik eindelijk weer eens ongeschonden armen.

Maar Male, in jouw geval toch wel handig om een te bellen morgen.

Slofje, hoe is het met de schreeuwerd?

Ik lach me suf trouwens, om al die geromperde katten hier. Echt geweldig!

Oh, ik heb m´n operatieoproep gekregen: vrijdag 6 augustus gaan ze m´n vleesboom omhakken. Bwaah.
shit moet ik mijn legging morgen dus maar uitlaten

Op het werk heb ik onder jurkjes, rokjes en aanverwante dingen altijd een legging aan

Thuis eigenlijk nooit, daar mag iedereen mijn lelijke benen zien

Ik heb zin in morgen Borrie en Cis

Male, ik weet niet hoe diep de wond is die je hebt. Maar ik moest naar een lichte rattenbeet ook een tetanusprik
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Bieb, alles weer in orde met de wasjmasjien? Leuk dat je 't zo naar je zin hebt op de boerderie!

Male, wat vervelend dat je zoontje weer een aanval had vannacht! Lijkt me ook lastig met dat in de groei zijn en medicatie aanpassen steeds. Logisch wel, maar ik vond het al zo'n gedoe om als volwassene goed ingesteld te raken... En dan heb ik natuurlijk nog lang zo'n hevige epilepsie niet als jouw zoontje.

Maar dan zijn die belafspraken wel fijn denk ik, kun je op kortere termijn overleggen.

Ratteke, volgens mij geniet je er momenteel best van, alleen thuis zijn

Ik kom trouwens ook zaterdag, maar kan je niet van de mojito afhelpen want ik moet nog trug naar Rotjeknor natuurlijk

Delphi, nog eventjes en dan is 't achter de rug!

Borrie ook al het rijk alleen thuis.... *jaloers is*

Slofje, die dramaqueen van je

Maar, alle gekheid op een slofje stokje, ik hoop wel dat 't beter gaat met Streepy!

Missphoebe, na het lezen van jouw verhaal zag ik mijn poezel op het zeembalkonnetje verlangend naar de dakrand kijken... Ze zat duidelijk te proberen een inschatting te maken of ze dat kon halen ja of nee... Voorlopig is het antwoord nee volgens mij, maar ze wordt nog groter dus ik vrees dat er vroeg of laat een ja volgt.... Kan ik m'n kat ophalen bij eender welke buren ook de balkondeur open hebben staan natuurlijk

Splinter, kun je 't weekend uitzieken denk ik? Of doen ze dat niet met een dagopname, die vleesboom? Wel rot zo in de zomer, maar als je d'r last van hebt kan 'ie maar beter weg natuurlijk.
Iets anders
Bedankt trouwens voor jullie meningen over 't hondenmeneerophetstrandverhaal!

Is natuurlijk lastig inschatten zo, snap ik. Ach, ik ga er maar van uit dat A) ik mijn hond het beste ken, B) zijn honden er minder problemen mee hadden dan hijzelf, C) ik iedere situatie opnieuw bekijk en sowieso m'n hond altijd goed observeer en D) het nu gewoon goed is gegaan. Volgende keer zie ik wel weer verder
Iets anders
Nou meiden, ik haal ons weer even naar boven hoor. We zakken helemaal weg!

Dus kom ik eventjes gedag zwaaien en truste wensen.

Slaap lekker!

Oh Babs, het is inderdaad een dagopname. En daarna een paar dagen rustig aan doen. Ik ben heel benieuwd.....
Truste
Beetje laat, maar slaap lekker Splinter!
Iets anders
&

(heb ff niet zoveel te tetteren vandaag - maak ik morgen goed ok? )
Ik ben mijn eigen bananenschil
En hier nog een late tetter die welterusten wil zeggen maar gelet op het tijdstip vermoedelijk beter kan kiezen voor goedemorgen aan de vroege tetters .

Ik ga in sneltreinvaart nog even door alle verhalen van vanavond heen:

Over leggings bijvoorbeeld . Ik vind ze zelf heel fijn want: geen plakpoten meer tijdens het lopen (ben als van kindsafaan begenadigd met (ahum) stevige bovenbenen) en het voelt iets veiliger op de fiets en/of tijdens werkzaamheden. Heb overigens geen witte. En het zit prettiger dan de afgeknipte panty die ik voorheen met hetzelfde doel nog wel eens droeg .

Male, verstandig om die tetanusprik te gaan halen: ik heb zelfs van kleine krasjes altijd al enome jeuk en uitslag, katten hebben de meest vreselijke dingen onder hun scherpe nagels .

Borrie, ik hoop dat het met Roest steeds beter gaat en dat ze snel een beetje stevig gaat poepen.

Slepen met rare spullen valt hier wel mee eigenlijk, ik kan me geen genante momenten voor de geest halen. Helaas sleept Forest op het moment wel erg regelmatig met op sterven na dood zijnde muizen. Vanavond meende ik zelfs te zien dat hij er ook echt van zat te eten

Verder heb ik me vanavond bezondigd aan chips met een zelfgemaakt dippie, ik kreeg al trek toen ik over stokbroodjes met aïoli las, terwijl ik op dat moment nog aan de koffie zat. Ik begrijp dat we voor het kinderfeestje van Ratteke geen prefabcocktails mee hoeven nemen .

Bieb, sterkte met die wasmasjien, ik dacht vanavond nog even dat je er een topic over geopend had (Help, mijn wasmachine stinkt, zoiets). Maar dat bleek iets anders te zijn, met vliegen enzo.

Voordat ik het vergeet: Borrie, Francis en Its, veel plezier morgen!

En Klets, heb je die stoel gekozen voor bij je behang? Ik vind m leuk! Maar man heeft een ban uitgesproken over alles met tierelantijnen . Huis moet strak en liefst zo leeg mogelijk. Which reminds me, ik zal eens proberen een paar foto's te maken.

Babs, ik had geloof ik ook nog niet gereageerd op jouw hond wel of niet aan de lijn vraag, maar ik vind dat jij het bij het rechte eind hebt! Als hij bang was dat zijn honden vervelend gingen goen moet hij ze aanlijnen. Simpel toch .

En dan mijn slotakkoord van deze lange post, met een . Omdat Olivier geen kap meer om hoeft (en o ja, vandaag belde de DA dat zijn schildklierwaarde binnen de referentiewaardes zit dus pil helpt goed, moet ie wel blijven slikken) ging ik vandaag lekker de bijkeuken schoonmaken want de kap kon weer op de bak. Na enige inspanning zag de bijkeuken er inderdaad weer spic en span uit en ik verheugde mij al op niet meer dagelijks stofzuigen omdat het grootste deel van de korrels nu weer in de bak zou blijven na een sanitaire stop. Echter, sinds het eind van de middag liep Olivier vreselijk te zeuren en peeuwen en niets hielp (ik was in gedachten meteen bij Slofje). Zelfs de vis die ik voor hem had gekookt leidde niet tot enige rust. Hij ging zo af en toe wel een poosje liggen maar bij elke beweging onzerzijds vloog hij weer naar de bijkeuken, waar ik dan maar weer eens in zijn voer roerde of vers water in zijn kommetje deed. Ongeveer een uur geleden haalde man de kap van de bak om de klonten te verwijderen en onmiddellijk dook Olivier op de bak om zo'n 5 minuten aaneengesloten te plassen en even later ook nog te poepen. En dat heeft ie dus al die tijd maar op lopen houden omdat ie niet op die bak durfde (NB: de andere 2 bakken staan voor hem buiten bereik en hebben ook een kap). Ik voelde me wel even een boeman want had O vanavond al een keer streng toegesproken dat ie nu echt eens even op moest houden met die aanstelleritus . Het wekt geen verwondering dat hij inmiddels heerlijk rustig op zijn stoeltje ligt te slapen. En dat de kap van de bak blijft...en dat ik de stofzuiger maar niet meer in de kast zet .

Ik ga zo ook mijn bed eens opzoeken!

Postscriptum voor Delphi: succes met de allerlaatste loodjes morgen...vandaag!
Hmm, ik zie dat ik het begrip sneltreinvaart meer het karakter van een boemeltje heb gegeven .
Olijf, slaap lekker en tot morgen!
Haha, nou, ik heb het wel in sneltreinvaart gelezen hoor.

Prof vond het gelukkig prima, een dag uitstel. Ik had ook niet anders verwacht, maar probeerde het voor mezelf te voorkomen.

Nou ja, nu moet ik nog steeds een paar paragraafjes en de conclusie... Maar telkens weer wat dingetjes van de todo lijst af.

Arme Olivier, die durfde niet meer te plassen met de kap.... En jij maar streng doen. Tja dat gebeurt ons allemaal dus wel eens, onterecht opvoedend bezig zijn. Maar wel fijn dat het zo goed met hem gaat!
Delphi, je bent gewoon hartstikke goed bezig en die laatste paragraafjes en de conclusie komen ook voor elkaar

Ik liep net te bedenken dat ik zou willen dat schrijven IRL net zo makkelijk zou gaan als schrijven hier. Maar ik ga ook stug door want ik wil per 1 september bachelorstudent af zijn. En omdat elke goeie soap eindigt met een cliffhanger, dat heeft als reden dat ik mijn studentenleven een andere richting ga geven...to be continued
Ha, nu maak je mij wel heel nieuwsgierig... Wanneer is de volgende aflevering?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven