Hipsters
dinsdag 20 juli 2010 om 15:15
Wat vinden jullie zelf van de sloggie hipsters (katoen of syntetisch)?
Vinden jullie mannen dat ook ok of denken ze dan meteen aan hun oma?
Pasvorm is namelijk perfect, maar of ze echt supermooi zijn.
Graag zie ik jullie mening.
(Nee dit is geen reclame, wil gewoon een representatief antwoord vandaar dat ik het merk noem.)
Vinden jullie mannen dat ook ok of denken ze dan meteen aan hun oma?
Pasvorm is namelijk perfect, maar of ze echt supermooi zijn.
Graag zie ik jullie mening.
(Nee dit is geen reclame, wil gewoon een representatief antwoord vandaar dat ik het merk noem.)
dinsdag 20 juli 2010 om 17:50
Vlinder en xxx, volgens mij bedoelen jullie wel een hipster hoor. Ik was in de war wat het nou was, maar kijk:
http://www.jambelle.nl/pages/Damesonder ... dat02.html
Een boxer heeft langere pijpjes toch?
http://www.jambelle.nl/pages/Damesonder ... dat02.html
Een boxer heeft langere pijpjes toch?
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
dinsdag 20 juli 2010 om 23:49
quote:xxx schreef op 20 juli 2010 @ 22:29:
Nee, ik bdoel iets dat tussen een string en een hipster in zit. Ik kan er geen goede afbeelding van vinden, maar het is qua model ongeveer een combinatie van deze twee:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een hipster-string?
Geen idee wat dan weer een tanga is dus ik heb het gegoogled:
Een tangaslip of tanga is een onderbroek waarbij de zijbanden of elastiek op de heupen of hoger gedragen worden. Het kledingstuk is verkrijgbaar in zowel dames- als herenuitvoering.
Als de zijpanden breder zijn dan circa 3 cm, wordt het een heupslip genoemd. Als het achterpand zo klein is dat het tussen de billen getrokken wordt, dan spreekt men van een stringtanga of G-string.
Aldus wiki.
Zou hipster dan hetzelfde zijn als heupslip (wat een naar woord, trouwens). Dan is een hipster een soort tanga.
Ondergoed is ingewikkeld.
Maar om on topic te blijven: ik vind hipsters/hoe ze ook heten mooi, zoiets bedoel ik dan:
Nee, ik bdoel iets dat tussen een string en een hipster in zit. Ik kan er geen goede afbeelding van vinden, maar het is qua model ongeveer een combinatie van deze twee:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een hipster-string?
Geen idee wat dan weer een tanga is dus ik heb het gegoogled:
Een tangaslip of tanga is een onderbroek waarbij de zijbanden of elastiek op de heupen of hoger gedragen worden. Het kledingstuk is verkrijgbaar in zowel dames- als herenuitvoering.
Als de zijpanden breder zijn dan circa 3 cm, wordt het een heupslip genoemd. Als het achterpand zo klein is dat het tussen de billen getrokken wordt, dan spreekt men van een stringtanga of G-string.
Aldus wiki.
Zou hipster dan hetzelfde zijn als heupslip (wat een naar woord, trouwens). Dan is een hipster een soort tanga.
Ondergoed is ingewikkeld.
Maar om on topic te blijven: ik vind hipsters/hoe ze ook heten mooi, zoiets bedoel ik dan:
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
dinsdag 20 juli 2010 om 23:54
woensdag 21 juli 2010 om 23:07
Heb een paar "kant"versie's met een mooie bh gecombineerd, en op gewone dagen, heb ik hipsters van Saphh, zitten bij mij heel goed, normaal 9.95 of 12.95 per stuk, maar regelmatig in het prijzencircus van V en D drie stuks voor 12.00. (heb je volgens een verkoopster de kleurtjes van vorig jaar, net of mij dat boeit).