Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Heb vandaag mijn eerste twee kaartjes ontvangen, joehoe! Eén uit Polen en één uit Litouwen. Helaas kreeg ik bij de kaart uit Litouwen de melding 'unknown ID', heb braaf het formuliertje ingevuld met alle info die ik op de kaart kon vinden. Iemand enig idee hoe lang dat kan duren?(edit: binnen een uur heb ik de juiste ID via de mail gekregen!)

Gisteravond ook nog een huray uit de USA, hij gaat mij ook een kaart sturen, leuk!

Nu dus nog twee kaarten onderweg, naar Zwitserland en naar Ierland.

Ging vanmiddag even naar de markt hier, daar staat altijd een kraam met kaarten...nou vandaag dus niet! Jammer de bammer, ben maar even doorgelopen naar de Xenos en de HEMA, heb nog een aantal leuke kaarten gekocht + een mapje om de ontvangen kaarten in te bewaren. Hoe bewaren jullie je kaarten?

De post was goed voor me vandaag, want er zat ook een infopakket over mn nieuwe baan in de bus. Moet wel heel wat formulieren invullen, opzoeken, aanvragen en terugsturen, maar het is wel erg leuk om mee bezig te zijn (gaat om mijn eerste echte baan, ben in juni afgestudeerd en begin op 1 september)

Wow Neferisis, jij verstuurt populaire kaarten! Meer dan de helft favoriet, leuk + knap hoor! Bij mijn kaarten is ook de helft favoriet, maar dat is ook niet zo gek met nog maar 4 kaarten
Spannend Looklikemerel, je eerste baan. En voor je eerste 2 kaartjes. Dat er maar veel op mogen volgen. Ik bewaar mijn ontvangen kaartjes in een ordner, in foto insteekhoezen zodat je de achterkant ook nog kan lezen (heb nu alleen de verkeerde hoezen gekocht ).

Hier een heel gaaf kaartje uit USA. Met allemaal luchtballonnen erop (Albuquerque international balloon fiesta).
Snjókorn falla, á allt og alla
Super Looklikemerel, spannend hoor al die post van je nieuwe

baan.

Wat voor baan is het?

Ik heb dr net 2 sollicitaties uit gegooid, ben benieuwd.

Verder donderdag mijn sollicitatiegesprek bij de thuiszorg en vrijdag op mn werk een gesprek.

Kwam in de stad bij de Expo 2 kaartenrekken/-molens tegen.

Het is dat ik ze niet kwijt kan zo 1, 2, 3 maar vond het wel wat hebben voor mijn kaarten.

Wie weet later nog eens als ik mijn huis e.d. op orde heb.

Nu eerst goed zorgen voor mezelf.
Noa_lynn heel veel succes met je sollicitaties de komende tijd, denk aan jezelf he!!

Nou ik krijg morgen als het goed is mijn PMK bestelling binnen, leuk! Ik heb net een bult kaarten proberen te bestellen bij ArtUnlimited maar bij betalen met I-deal ging het mis....Heb gemaild en hopelijk komt alles goed, ik had zoveel mooie kaarten uitgezocht! Zaten er trouwens wel heel veel bij van ene M.Kers. Damn wat maakt diegene mooie natuurfoto's.
Zo enig zins afgekoeld meld ik mij weer. Gisteren geen post en geen hurray's vandaag een kaartje uit USA en een bestelling kaarten van iemand op het PC-forum.

Noa-Lynn succes met de sollicitaties!

Looklikemerel je eerste 2 kaartjes binnen, dan begint de verslaving pas echt. En je hebt lekker snel een baan gevonden na je afstuderen volgens mij, veel succes!

Snjo leuke boekenkast.

Ik zal eens even snorren naar een foto van "onze" boekenkast...
Neferisis, ben erg benieuwd hoe het afscheidsfeest van zoon was.

Hier net thuis van het eindfeest van de school van mijn dochtertje.

Ze heeft echt zo staan stralen op dat podium!!!!

Heerlijk.

Verder heel gezellig bij de spelletjes en lekker gegeten bij de eettentjes en alles op en top glitter en glamour versierd.

Verder mag ik nog steeds 1 kaartje aanvragen en vandaag is er ook van mij weer 1 kaartje favoriet gemaakt.

Altijd leuk.

Voor nu ga ik nog even lekker op de bank hangen, straks de kleine vent een flesje en dan hopelijk lekker slapen.
Kan de foto niet meer terug vinden, morgen eens een nieuwe maken...

quote:chrisy1 schreef op 20 juli 2010 @ 22:16:

Kan de foto niet meer terug vinden, morgen eens een nieuwe maken...

Ik wacht met spanning.

Deze kast/buffet-dinges was even nodig om mijn andere boekenkasten wat te ontlasten... Moet nog even verzinnen of ik ook iets van mandjes/rekjes er boven in wil hangen
Poeh wat is het nog warm hier.... ik kan echt niet slapen. Heb sinds de verhuizing nog geen tv op m'n kamer en die mis ik nu echt wel. Dan maar internetten! Heb vanavond 6 nieuwe adressen aangevraagd, kaarten ook al geschreven. Kunnen morgen zo op de post.

Oeh Kaatje, leuk dat je zoveel kaarten hebt besteld.

Spannend Looklikemerel, ik kan ook niet wachten op m'n eerste 'echte' baan. Ik wil komend studiejaar zo snel mogelijk afstuderen...
quote:juuf schreef op 21 juli 2010 @ 00:43:

Poeh wat is het nog warm hier.... ik kan echt niet slapen. Heb sinds de verhuizing nog geen tv op m'n kamer en die mis ik nu echt wel.

Bij mij is het nu vanmorgen net 24,5 graad in de woonkamer, was gewoon verbaasd dat het wel 3,5 graad verschilt met gisteren (toen 28 graden).

Ik heb meestal vanaf dag 1 ook tv op mijn slaapkamer, alleen in dit huis moest ik het eerst nog 3 weken zonder doen.

Dus lag ik met dekbed en al op de bank tv te kijken tot ik zo goed als in slaap viel en verhuisde dan naar mn slaapkamer.

Wie hebben dr trouwens het plan om naar die meeting te gaan in Leiden van het pc-forum?

Ik wil wel gaan, vermoed dat we ons dan alleen op moeten geven.
.
-

Het lukt niet zo goed om de foto te plaatsen, ik zal het later nog eens proberen, nu eerst wat boodschappen doen
Juuf -- > fijn dat je wel van de dingen hebt kunnen genieten tijdens je vakantie! En leuk om te lezen dat jij het flowboek ook gekocht hebt, haha ik moet er wel steeds om lachen hoor! Iedereen die toch maar besluit hem te kopen

Neferisis -- > is je energiepijl alweer wat hoger? En ik ben niet meer aan het sippen hoor. Maar had gewoon even een baaldag dat heb je soms. En je pipikaart hangt aan mijn magneetbord bij mijn knutselbureau, dus daar kijk ik regelmatig naar en hoe was de afscheidsavond van je zoon?

Snjokorn -- > leuk je buffetkast zo! En zo’n boekenkamer is ook geweldig, je mag toch altijd wel wat te dromen hebben!

Noa_lynn -- > wat fijn dat je vader je helpt met je sollicitaties! Wel een spannende week voor je met die gesprekken, probeer positief te blijven denken en ook niet onbelangrijk vergeet niet aan jezelf te denken! en ik ben wel heel benieuwd naar die kaartenmolens bij de expo! Klinkt in elk geval erg leuk! En ik denk niet dat ik naar Leiden ga…

tine -- > hier gaat het goed hoor en ik vermaak mij uitstekend ;)

Kaatje -- > en, nu ben ik wel nieuwsgierig hoe jij hebt omschreven wat liefde voor je betekend

LookLikemerel -- > leuk je eerste kaartjes! Nu gaat het snel! En gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Chrisy -- > je gaat ons toch niet jaloers maken met je boekenkast he? Hier heb ik eigenlijk alleen nog maar een boekenplank:

oeh en kijk hoe mooi mijn zonnebloempjes erbij staan:

Anita --> leuk zo’n eindfeest, was dit ook het feest waar je speciaal een mooie jurk voor ging huren?

Zo ik ga zo maar eens richting mij werk toe, was vanochtend even lekker vrij, was ik wel aan toe want gisteren was een behoorlijke lange dag (van half 8 tot 6 in de volle zon)

hopen dat ik bij thuiskomst nog leuke kaartjes in mijn brievenbus vind!
Kozoo, dat Nijntje is echt leuk!! (maar haken... hmmm....)
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:noa_lynn schreef op 21 juli 2010 @ 10:02:

Wie hebben dr trouwens het plan om naar die meeting te gaan in Leiden van het pc-forum?

Ik wil wel gaan, vermoed dat we ons dan alleen op moeten geven.Wanneer is het? En waar? (cafe, ofzo?)
quote:noa_lynn schreef op 19 juli 2010 @ 17:55:

Snap dat het lastig is, de vaste stamgasten hier hebben nu al 5 topics volgeschreven en die kennen elkaar aardig.

Ikzelf zit er nu bij sinds 2 of 3 topics terug.Ik vanaf het 2de topic (die die Steph geopend had)
quote:Janna80 schreef op 21 juli 2010 @ 11:37:

[...]

Wanneer is het? En waar? (cafe, ofzo?)Komende zaterdag, link naar mijn eerdere bericht.

Volgens mij wilden ze een picknick in een park in Leiden en verzamelen op het station bij Starbucks
anoniem_89977 wijzigde dit bericht op 21-07-2010 12:00
Reden: link toegevoegd
% gewijzigd
quote:Kaatje -- > en, nu ben ik wel nieuwsgierig hoe jij hebt omschreven wat liefde voor je betekend

Nou Kozoo ik had dus een kaart met een Japanse golf erop opgestuurd en erop gezet:

Love is like a wave, it can catch you by surprise and totally sweep you off your feet.

Ben benieuwd wat haar reactie erop is.
Noa-lynn, helaas heeft mijn broertje dat idee ook iedere avond. Dus de bank + tv zijn dan al bezet.

Chayuz, ja ik kon het niet laten liggen. Echt een leuk boek! We hebben nu veel gezeik om ons geld terug te krijgen. De reisorganisatie zou tijdens onze vakantie al een bedrag overmaken om onze matige accomodatie te compenseren, maar dit geld hebben we nooit ontvangen. Dus hier zijn we nu erg druk mee. Ook willen we dat andere gemaakte kosten vergoed worden. Gaat nog een lange strijd worden....

Ik ga niet naar die meeting, is me te ver weg en ik heb het niet zo op meetings. Vandaag weer een kaartje in de bus!
Ik had idd heel snel een baan na mijn afstuderen. Ik ben in april begonnen met solliciteren voor deze functie (Traineeship bij de overheid) en rolde vrij gemakkellijk door de verschillende rondes heen. Vond alleen het gesprek wel héél pittig. In de tweede week van juni ben ik afgestudeerd én kreeg ik te horen dat ik ben aangenomen als trainee, dus dat was een mooie week

Juuf, ik weet niet wat je studeert, maar ik kan je echt aanraden om te gaan solliciteren terwijl je aan het afstuderen bent. Werkte voor mij écht als een stok achter de deur! Voor dit traineeship moest ik op 1 september klaar zijn, anders werd ik gewoon niet aangenomen...
quote:looklikemerel schreef op 21 juli 2010 @ 12:57:

Ik had idd heel snel een baan na mijn afstuderen. Ik ben in april begonnen met solliciteren voor deze functie (Traineeship bij de overheid) en rolde vrij gemakkellijk door de verschillende rondes heen. Vond alleen het gesprek wel héél pittig. In de tweede week van juni ben ik afgestudeerd én kreeg ik te horen dat ik ben aangenomen als trainee, dus dat was een mooie week

Juuf, ik weet niet wat je studeert, maar ik kan je echt aanraden om te gaan solliciteren terwijl je aan het afstuderen bent. Werkte voor mij écht als een stok achter de deur! Voor dit traineeship moest ik op 1 september klaar zijn, anders werd ik gewoon niet aangenomen...

Ik doe de Pabo! (mijn forumnaam verklapt dat al een beetje ) Ik wil proberen om eind April 2011 'al' af te studeren zodat ik meer kans heb op een baan... dan worden de nieuwe formaties al bekend gemaakt voor het nieuwe schooljaar en maak ik meer kans op een baan. Want de banen in het onderwijs liggen (nog) niet voor het oprapen helaas

Echt fijn voor je dat het bij jou allemaal zo snel is gegaan! Veel geluk en succes met je baan..
Helaas geen kaartjes noch hurrays voor mij vandaag

Ik sta nu op 150 verzonden, 150 ontvangen en 5 onderweg.

Rusland 28 dagen

Duitsland 18 dagen

Taiwan 4 dagen

Nederland 4 dagen (en is vandaag op vakantie gegaan)

Filippijnen 4 dagen.

Chayuz: ik vind die losse planken aan de muur ook erg leuk.

En wat vind je van deze kast??
Haha, zo ben je echt omringd door je boeken .
Vandaag twee 'standaard' hurrays. De ene nieuwe kaart gaat naar een klas in de States, die wilden iets historisch en krijgen een Muiderslotkaart. De andere kaart gaat naar Zeeland en deze PC-er krijgt een fleurige kaart.

@Looklikemerel > leuke kaartjes gehad? Jammer dat we jouw PC naam (nog) niet weten anders konden we even 'buurten'.

@Noa-lynn > zo'n kaartenmolen lijkt me wel wat, helaas is jouw Expo een beetje uit de buurt.

Succes de komende dagen met alle sollicitatiegesprekken, straal positivisme uit!

@Kaatje > ik ben ook een fan van de kaarten van Martin Kers, heb ooit een fotoboek van hem gekocht. Word helemaal blij als ik daarin blader.

@Snjo > in mijn boekenkasten staan de rijen zelfs achter elkaar. In de woonkamer staat een grote kast met mijn Egypte-, kunstboeken en Nederlandse literatuur. In mijn werkkamer twee wanden vol met thrillers, studie- & fotoboeken, reisgidsen en mijn verzameling sprookjesboeken. In de eetkamer staan twee kasten met ruim 400 kookboeken.

@Anita > fijn dat het eindfeest van je dochtertje een succes was.

Ik heb gisteren met verbazing naar mijn eigen kind gekeken, blijkt weer dingen te kunnen (dansen en zingen) die ik nog nooit eerder bij hem gezien had.

@Juuf > heb vandaag van alle 'juufen' en meesters van de basisschool afscheid genomen. Zo raar, tien jaar actief rondgelopen (AVI-lezen, workshops & computerlessen geven, meefietsen naar excursies en zwemles, en nog veel meer) en opeens is dat dan afgelopen.

@Chayuz > met mijn energie is het nog zozo. Ik ben gisteren met dochter naar de huisarts geweest, ze stond te zwabberen op haar benen. Bloed laten prikken en naar kinderarts doorverwezen. Blijkt haar schildklier niet goed te functioneren! Ze mag nu legitiem op de bank niks liggen doen.

Zoons musical was geweldig. De meisjes uit zijn klas hadden zelf alle choreografie bedacht en dat zag er gelikt uit. Er ging bijna niks mis, op een slappe lachsessie van drie van de meiden na, maar daar werd leuk bij geïmproviseerd.

Ik ga niet naar de meeting in Leiden, hoe leuk "mijn" stadje ook is (10 jaar gewoond), maar ik stort me dit weekend gewoon op de andere bank en ga eens een boek lezen.
Oh, ik had je eerdere berichtje gemist Noa. Maar ik kan zaterdag niet, ga jij wel? Of iemand anders?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven