twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Bedankt allemaal voor jullie mooie woorden. Wat hebben we onszelf allemaal aangedaan he. Hier weer een nieuwe ontwikkeling. Nr. 1 ziet het totaal niet zitten dat ik een poos weg ga, dat hij dan geen invloed meer uit kan oefenen en het risico loopt me kwijt te raken. Hij geeft er de voorkeur aan dat ik nr. 2 weer als minnaar heb en daardoor een betere vrouw voor hem kan zijn. Ik mag dan niet verliefd worden. Nr. 1 denkt dat we door bij elkaar te zijn onze relatie weer op kunnen bouwen. Zucht. Ik hou al van nr. 2. Weet dus nu helemaal niet meer wat ik moet doen. Aan de ene kant is dat heel verleidelijk. Maar ik weet ook niet of nr. 2 dit wel zo zou willen. Heb een paar dagen bedenktijd gevraagd. Hoe erg kun je in de war zijn???? Allemaal veel sterkte en een knuffel van J.
Josephien, het lijkt mij geen langdurige oplossing om Nr2 met toestemming van Nr1 als minaar te hebben. Sorry, maar ik zie daar alleen maar 3 verliezers uitkomen en geen winnaars.

Het lijkt mij beter om tijdelijk apart te gaan wonen. Misschien kan je aan Nr1 uitleggen dat je hem ook even de ruimte gunt om na te kunnen gaan of hij echt nog samen verder wilt met jouw. De situatie is nu erg emotioneel en dan is het voor iedereen moeilijk om een goede beslissingen te nemen.
teKa: Als je na het vallen steeds maar weer op kan staan, en dan ook nog eens steeds minder valt en steeds sneller opstaat! Dan ben je op de goede weg!

Anna: Helemaal mee eens. Thuis word het niet beter, hoogstens minder slecht.

Meek: Absoluut, wie wil er niet het beste van 2 werelden, maar dat is niet realistisch. Het zou aan de andere kant voor iedereen ook egoistisch kunnen zijn zo door te leven. Dan zou je een tijdje door een dal gaan en daarna weer langzaam opkrabbelen, net al teKa. Nu blijf je een beetje dalen en stijgen, je komt niet in het dal maar zal de top ook niet bereiken. Al met al word je er niet gelukkiger van, en niemand in je omgeving.

Josephien: De optie van nr 1 lijkt me meer op paniek gebaseerd dan op realiteit. Hoe kan hij je nou vragen niet verliefd te worden? Een onmogelijk voorwaarde toch? Thea heeft denk ik een goed punt.
Stranger: jij hebt een beetje dezelfde instelling als ik merk ik. Je gooit het aantal jaren dat je samen bent geweest niet zomaar weg en je wilt zeker je kinderen geen pijn doen. Ik heb altijd gezegd (ook voordat dit speelde) ook al wordt ik nog zo verliefd op een ander, daar kan ik niets mee doen, ik heb aan mijn nr1 beloofd dat we altijd samen blijven, en zeker nu er kinderen in het spel zijn, vindt ik dat ik dan maar wat meer pijn moet lijden.

Josephien, ik sluit me aan bij de rest, het voorstel van nr1 is bijna niet uit te voeren volgens mij, je bent al over het stadium van verliefd zijn heen, je houdt van nr 2. Veel sterkte bij het nemen van een beslissing.

Meek: Zwijmel zwijmel, wat klinkt dat allemaal heerlijk hoe je je ontmoeting beschrijft. Ben best een beetje jaloers op je.

Flamenco: moeilijk om in te schatten hoe je nr1 zal reageren. Maar als je het gevoel hebt dat je voor nr1 alleen maar vriendschap voelt, is het misschien toch wel iets om dat te bespreken, dan hoef je nog niet eens te vertellen dat er een nr2 in het spel is.

Teka: nr2 zal denk ik nooit helemaal uit je hart zijn. Maar hoe langer uit beeld, hoe beter het is.

Knipoogje: ergens wel fijn dat je geen last hebt van schuldgevoel. Klinkt misschien raar maar als het beter gaat dan ooit tevoren met nr1, kan ik het me best voorstellen. Ik heb me ook nooit heel schuldig gevoeld

Sil: hoe is het nu met je? Blij dat je weer bij nr1 bent?

Bij mij gaat het best goed eigenlijk. Ik stuurde deze week (stom stom) een sms, met een hele neutrale vraag overigens, een praktische vraag over iets.

EN IK KREEG ME TOCH EEN LULLIG SMS-JE TERUG!!

Dus ik ben er wel even klaar mee, dit had ik niet verwacht van hem, maar het heeft me wel met twee benen op de grond gezet. Hij had wel gelijk trouwens hoor, maar het was niet leuk.

Ik merk dat het tussen nr1 en mij gewoon heel erg lekker gaat. Dat probeer ik vast te houden, dan komt het helemaal goed met mij.

Voor iedereen die het nodig heeft een hele dikke
Thea, bedankt voor je advies. Ik denk dat je gelijk hebt. Hoe is het met jou?

Stranger, Ik herken jouw situatie. Het is makkelijker een dubbelleven te hebben als je het niet heel fijn hebt met nr. 1. Minder schuldgevoel en zo. Denk je dat je dit zo vol kunt houden?

Muril, wat fijn dat het zo goed gaat tussen jou en je nr. 1. Door dat lullige smsje kun je je daar nog meer op concentreren, toch?

Meek, wat heerlijk dat je zo'n fijne dag hebt gehad. Zwijmelen he?

Flamenco, zou nr. 2 ook het liefst met jou verder willen? Moet nr. 1 van nr. 2 weten mocht je hem willen verlaten? Ik weet het ook niet hoor. Moet je genoegen nemen met een huwelijk gebaseerd op vriendschap of mag je meer verwachten of is dat alleen maar een romantisch ideaal. Het is natuurlijk wel zo dat wij nr. 2 en zij ons alleen maar op ons best zien en de minder leuke eigenschappen waar we een glimp van opvangen glimlachen we vertederd weg.

Teka, heb jij niet de neiging om heel hard naar ons allen te schreeuwen: kom bij zinnen? Je hebt het niet gemakkelijk meid, maar je bent sterk. Hug.

Anna, weet nr. 1 van nr. 2? Doet nr. 1 nog moeite voor jou? Loont het nog de moeite om echt te praten?

Knipoogjes, geniet meid! De periode die jij nu hebt, had ik ook. Dus wel eens spijt dat nr. 1 van nr. 2 op de hoogte is.

Hier is het een emotionele achtbaan. Had nr. 2 een mail gestuurd wat hij vond van het voorstel hem eens per maand officieel te mogen zien. Nog niets terug gehoord, want hij is er nu niet. Toen nr. 1 hoorde dat ik die mail gestuurd had was hij erg boos. Hij vond dit iets tussen hem en mij en nr. 2 had hier niets mee te maken. Alleen heb ik geen behoefte aan zo maar een nr. 2 maar juist deze. En ik hoef geen keuze te maken tussen een aantal weken apart wonen of een minnaar erbij als nr. 2 het niet wil op deze manier. Nr. 1 is hier allemaal zo verdrietig over dat hij zegt niet meer heel lang te willen wachten op een beslissing en anders zelf de beslissing neemt door me vrij te laten (=scheiden). We hebben in elkaars armen gehuild om wat er allemaal gebeurt. Welke vragen stel je jezelf om erachter te komen of je op de goede manier van iemand houdt. Ik ben niet bijzonder blij als hij thuis komt bijv. Veel sterkte allemaal en geniet waar het kan. Liefs van een toch wel wanhopige Josephien
Josephien, ik heb net een berichtje voor je achtergelaten via Mijn Viva, weet alleen niet of dit werkt.....
Teka, er staat niets op mijn viva. Kun je het ook hier plaatsen? Ik vind het niet erg als de anderen het lezen, tenzij jij dat wel vindt. In ieder geval bedankt.
Deze vragen komen volgens mij uit het boek Scheiden of Blijven, van Mira Kirshenbaum en kunnen mss helpen naar je relatie te kijken.... het is wel een waslijst.. wel realistisch....

1. We lachen vaak met elkaar

2. We kijken elkaar vaak in de ogen

3. We geven elkaar vaak complimentjes

4. Ik had van meet af aan een goed gevoel bij deze relatie

5. Ik wil geen uur zonder mijn partner zijn

6. We zijn elkaar trouw

7. Als we niet samen zijn denk ik graag aan mijn partner

8. We knuffelen vaak

9. De seks met mijn partner is goed

10. Ik heb graag dat mijn partner me aanraakt

11. Ik vind mijn partner aantrekkelijk

12. Mijn partner laat vaak merken dat hij/zij mij aantrekkelijk vind

13. We verrassen elkaar vaak met kleine attenties

14. Ik kan met mijn partner over alles praten

15. Ik voel me begrepen

16. We steunen elkaar veel

17. We delen meer gelukkige dan ongelukkige dagen

18. We houden ervan om samen plannetjes te maken

19. Ik ben trots op mijn partner

20. Mijn partner is ook trots op mij

21. We hebben vaak ruzie, maar nooit zonder verzoening

22. We begrijpen vaak snel van elkaar wat we bedoelen

23. Mijn partner weet wat er speelt op mijn werk

24. We gaan ook zonder elkaar uit, maar vertellen elkaar hoe het was

25. Mijn partner heeft belangstelling voor mijn vrienden

26. We hebben gezamelijke intresses en dromen

27. We delen dezelfde waarden

28. De gevoelens van mijn partner laten mij nooit koud

29. Mijn partner geeft mij het gevoel dat ik belangrijk ben

30. Mijn partner laat mij vaak en steeds opnieuw zien dat mijn mening hem/haar interesseert

31. We delen dezelfde normen

32. We kunnen kritiek van elkaar verdragen

33. Ik discussieer graag met mijn partner

34. We praten regelmatig over onze relatie

35. Ik houd van mijn partner zoals hij/zij is

36. Mijn partner houd van mij zoals ik ben

37. We respecteren elkaar

38. Mijn partner respecteert mij

39. Ik heb respect voor mijn partner

40. Mijn vriendin en mijn familie begrijpen waarom ik van mijn partner houd

41. Als het erop aankomt kan ik op mijn partner bouwen

42. We steunen elkaar in de dagelijkse beslommeringen

43. Mijn partner maakt genoeg tijd voor mij vrij

44. Inkomsten en uitgaven zijn eerlijk verdeeld

45. We hebben gezamelijke vrienden

46. Ik voel me bemind en geborgen

47. Ik vertrouw mijn partner

48. Als ik iets moois meemaak, wil ik dit onmiddelijk aan mijn partner vertellen
quote:josephien schreef op 02 november 2007 @ 23:21:

Teka, er staat niets op mijn viva. Kun je het ook hier plaatsen? Ik vind het niet erg als de anderen het lezen, tenzij jij dat wel vindt. In ieder geval bedankt.

Josephien, ik had je mn mailadres door willen geven, en nee, wilde dat hier niet neerschrijven! En zo geheim was het verder niet, lees alleen dat jij je dezelfde dingen afvraagt als ik deed (doe?!) Ik lijk mss sterk, maar zit er nog vaak genoeg doorheen, ben al weer blij met de bemoedigende woorden die ik hier lees!

X t
Ow..... wat een pijn, wat een verdriet hier allemaal!!!! Hug!!!!!!!

Ik kan jullie echt geen raad geven, alleen meeleven...

Een mooie songtekst laat ik voor jullie achter:

I know you need a friend

someone you can talk to

who will understand

what you're going through

when it comes to love

there's no easy answer

only you can say

what you're gonna do

i heard you on the phone

you took his number

said you were alone

that you will call him soon

isn't he the guy

the guy who left you crying

isn't he the one

who made you blue...oooh

when you remember those lights in his arms

you know you got to make up your mind

Chorus:

are you gonna stay with the one who loves you

or are you going back to the one you love

someone's gonna cry when they know they lost you

someone's gonna thank the stars above

what you gonna say

when he comes over

there's no easy way to see this through

all the broken dreams

all the disappointment

oh girl...whatcha gonna do?

Your heart keeps sayin it's just not fair

but still you gotta make up your mind

x Knipoogje
Hallo allemaal!

Jeetje waar moet ik beginnen,, ik ga maar gewoon een poging doen.

Teka, hetzelfde geldt overigens voor jou, ook jij hebt altijd een woord, een hug voor iedereen! Vallen en opstaan, schrijf je, dat kan natuurlijk ook niet anders, het kost tijd, veel tijd! Hug!!!

Josephien, hug!! Het lijkt inderdaad zo mooi, een open relatie. Nu blijkt dat dit toch wel heel erg veel vergt van jullie allemaal, allerlei gevoelens en emoties komen om de hoek kijken, misschien hadden jij, nr. 1 en nr. 2 dat niet gedacht. Wat je schrijft ja: een emotionele achtbaan, maar wel een hele heftige! Verwarring, verdriet! Ik hoop dat je alles een beetje op een rijtje kunt krijgen, moeilijk nu hoor nu je in die achtbaan zit! Ik hoop dat je toch op de één of andere manier de rust kunt vinden om het in ieder geval voor jezelf op een rijtje te kunnen zetten. Heel, heel erg veel sterkte!

Muril, volgens mij houd je heel veel van nr. 1, probeer voor hem te gaan. Misschien is het inderdaad juist wel goed dat je van nr. 2 een lullig sms-je terugkreeg, wat je zegt, beide benen weer op de grond. Helpt dit sms-je om nr. 2 verder los te laten. Doet wel pijn natuurlijk! Hug!!!

Stranger, genieten van je nr. 2, heerlijk! Maar hoeveel pijn kan je hebben..., hoe lang kan je jezelf voor de gek houden? Je wilt er zijn voor je gezin. Ik hoop dat je balans zult vinden/kunt houden!

Thea, hoe gaat het bij jou?

Meek, wat fijn om te lezen dat je het zo heerlijk hebt gehad met nr. 2! Sla het op in je koppie, haal het tevoorschijn als het wat minder wordt. Inderdaad, een koestermoment....!

Flamenco, ik herlas net even je posting, zodat ik kon reageren hier. Ik begrijp je gevoelens, hoe je er inzit met nr. 1. Terwijl ik je posting las, moest ik direct denken aan de songtekst die ik hierboven heb neergezet... Hug!!!

Anna, voortkabbelen...., herkenbaar hoor! Heel veel sterkte!

Alle anderen die meelezen en/of die ik vergeten ben: heel erg veel sterkte tijdens de moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

Hier is het vrij stil, dat gebeurd weleens meer, ik maak me daar geen zorgen om.

x Knipoogje
Teka, flamenco, josephien, bedankt voor jullie steun, o en teka, die lijst die is van toepassing op mijn nr2, heb ik niet met nr1, nooit gehad ook, dus,,, blijven voor de kids, mijn eigen gevoelens wegstoppen,,,,,

Josephien, nee, mijn nr1 weet niet van nr2, dan had hij mij of hem iets aangedaan, echt, als ie dat wist, dus wat dat betreft is het beter dat het 'over' is, is mij dat bespaard gebleven, daarom durf ik ook (nog) niet te scheiden, ik zou geen leven meer hebben, anders had ik nu wel al gaan scheiden, en niet om bij nr2 te zijn, nee gewoon voor mijzelf, want weet nu wat ik mis, dus laat het gewoon maar voortkabbelen, zoals zoveel stellen doen,

En nee, praten kunnen wij niet, ja, hem aanhoren, hij heeft geen idee wat er in mij omgaat, heeft ook niks door van mijn verdriet, interesseert hem ook niet, heeft er wel last van dat ik niet meer het gewillige inschikkelijke vrouwtje ben, want ben wel duidelijker geworden in wat ik wil en niet wil, dus dat is wel weer een voordeel, en als je het hem vraagt is ie tevreden met mij, gek he, nou ja, groetjes Anna ook aan de anderen
Muril: We zijn vast niet de enige hier die zo redeneren. Maar zoals Josephien schrijft: hoe lang hou je dit vol? Ik heb geen schuldgevoel naar nr.1, nooit gehad, maar zou dat wel naar de kids kunnen hebben als het daadwerkelijk tot een breuk zou komen.

X voor iedereen!
Stranger, was jouw nr1 eerst jouw grote liefde? Zoals die lijst hierboven ergens geschreven, had jij dat eerst met haar??? Heeft ze haar interesse in jou verloren, waardeert ze je niet, delen jullie alleen de zorg nog voor de kids? Kun jij je nog geven aan haar?? Hoe zou je het vinden als jouw nr2 wil stoppen en zegt kom maar weer terug als we beiden vrij zijn, zou je dat kunnen???

Wat een vragen he, maar jij ben de enige man hier, ik heb/had ook geen schuldgevoelens, want met nr1 is teveel gebeurd waardoor ik open ben gaan staan voor nr2, groetjes Anna
Anna: Ja... eerste en enigste zelfs. De lijst zoals hierboven was voorheen zeker meer van toepassing dan nu. Absoluut. Ik denk dat wat jij schrijft idd aan de hand is momenteel, althans ik voel het zeker wel zo.

Als zo'n situatie met nr. 2 zou ontstaan, wat voor keus heb ik dan? Geen toch? Ik zou het vreselijk vinden, ben nog steeds stapel op haar. Maar het is dan geen kwestie van kunnen, het is dan gedwongen stoppen.

Geeft niet hoor, die vragen...
Stranger, dank voor je duidelijke antwoord, wij vrouwen gaan alles 'uitpluizen', denken dat we iets fout gedaan hebben, maar jij hebt zoiets van als dat zo is, klaar, kun je dat dan zo 'uitgummen' en doorgaan?

Maar als jouw nr1 je grote liefde is , dan had er toch nooit ruimte gekomen voor een nr2? Ik bedoel, misschien deden en deelden jullie eerst alles , maar nu niet meer???

Waar ik zo mee zit is dat er geen tussenweg meer mogelijk is als 1 van beiden wil stoppen , en natuurlijk gaan de kids altijd voor, maar ik voel me zo voor de gek gehouden, hij zegt dat ie mij in het 'openbaar' wil,niet meer stiekum, maar eerst voor onze gezinnen zorgen, dan pas voor onszelf,

nouja, is heerlijk om een keer de gedachten van een man te horen hierover die in hetzelfde schuitje zit, groetjes Anna
Anna, je situatie lijkt wel erg veel op die van een vriendin van mij. Geen begrijp voor het feit dat je verandert bent van nr. 1. Jammer dat je nr. 1 niet kan inzien dat je daardoor veel meer bent geworden! Hij zou hier juist blij om moeten zijn. Nr. 1 tevreden met jou, misschien wel, maar hij vindt het vanzelfsprekend dat jij er bent. Een bezit bijna, maar je bent geen bezit, je bent een gunst!!! Ik wil je niet bij nr. 1 weg praten hoor, begrijp me niet verkeerd! Wat voel jij nog voor nr. 1?

Stranger, gedwongen stoppen..... als...., ik hoop voor je dat dit nog heel lang op zich laat wachten, want ik lees zoveel liefde voor je nr. 2 in je postings!

x Knipoogje
Knipoogje, je verwoordt dit weer heel goed, ja, zijn bezit, dat ben ik gewoon, echt, die lijst hierboven dat 'gaf' ik hem voorheen allemaal, kreeg het alleen nooit terug, was net zo'n trouw hondje , hij kon alles doen en zeggen, ik bleef terugkruipen, hunkerend naar liefde, nr2 heeft mij laten inzien hoe het is als dat wederzijds is, en dat was zo fijn, eerlijk gezegd voel ik voor nr1 als voor 'familie', wordt kriegel als hij mij bv aanraakt, maar moet doen alsof, vreselijk, maar voor de kids blijf ik, hij heeft ook zijn verantwoording, we hebben ze samen op de wereld gezet, en als ik nu ga laat hij ons gewoon vallen,en dat verdriet kan ik ze niet aandoen, hij zou ze wel blijven zien hoor, maar gaat mij dan haten, echt, en dat is vreselijk voor kinderen, dus blijf ik , maar ben wel sterker geworden, maar erger me wel groen en geel af en toe, maar moet het maar accepteren, bedankt weer voor je eyeopener!x
Anna, ik begrijp dat je echt niet kunt praten met nr. 1, dat hij dan niet meer voor rede vatbaar is....? Je cijfert jezelf helemaal weg, jij bent ook iemand, jij mag er ook zijn! Jij bent jij!!! Hoe is het zo gekomen met nr. 1? Welllicht confronteer ik je wel vreselijk, ik wil je alleen maar een beetje proberen te helpen om je gedachten om een rijtje te krijgen, hug!!

Ik snap je dilemma, maar meid, wat moet dit vreselijk moeilijk voor je zijn. Hug!!!
Knipoogjes, dat is wel goed hoor dat je me 'confronteert', tja, ik was zoooo verliefd, zou hem wel veranderen, hij zou net zoveel van mij gaan houden als ik van hem, ving hem op na zijn verbroken relatie met zijn grote liefde, en na een jaar was ik zwanger en zijn we gaan trouwen, inmiddels was ik al achter zijn ware aard maar echt ik geloofde al zijn sprookjes, hij ging gewoon zijn eigen gang, en ik deed alles voor hem, maar ik had zoiets van wou hem zelf zo graag , dus bleef, had zelf al mijn schepen verbrand achter mij ( woonde zelf samen toen), en doe gewoon alles zelf, alles , heb van alles geprobeerd, maar zolang zijn bedje gespreid is vind hij alles best, zoiets, nouja, klinkt allemaal zo duf zo, maar zoek mijn geluk in de kleine 'sterretjes' zoals je zei, gewoon doorademen, groetjes Anna
Anna, sorry voor de stilte maar ik moest weg na mijn laatste post... en ben nog niet thuis. Ik reageer vanavond nog!
Anna: Uitgummen zeker niet, maar wel verder zonder al te lang te blijven staan. En zoals jij het met nr 1 omschrijft klopt het wel ja.

Een tussenweg is er niet, of je kiest voor elkaar en laat de boel thuis ploffen, of het is einde "relatie" met nr 2. En als je beide, of 1 nog hevig verliefd is zal dat erg pijn doen!

Door nr 2 zie ik weer hoe het ook kan: verliefd zijn, lieve smsje, mailtjes, blikken, noem het allemaal maar op!

Anna, je verdient beter, blijf jezelf en blijf sterk!

X
Anna, onderstaande songtekst "Ik ga door" van Ruth Jacott voor jou:

Ik ben heel bang geweest alleen te zijn

Maar dat is nu voorbij

Ik kan het aan gesterkt door lief en pijn

Een nieuw begin voor jou en mij

Misschien samen, misschien apart

Dat is nu echt aan jou

Maar ik wist altijd diep in mijn hart

Dat ooit een keerpunt komen zou

Refrein:

Kijk daar sta je, blijf je, ga je, sta daar nou niet zo te draaien

Tis mij om het even ik ga door met leven

Ik heb me altijd weggecijferd maar dat kan zo niet meer blijven nu ga ik voor ik ga door met leven hoor

Als je blijft omdat je van me houdt

Is er niets aan de hand

Maar heb je twijfels of laat het je koud

Helaas ik zet je aan de kant

Klinkt misschien hard maar het is beter zo

Voor alle duidelijkheid

oh, en de sleur krijg je van mij kado

Want daarvoor heb ik echt geen tijd

nee

Refrein:

Kijk daar sta je, blijf je ga je sta daar nou niet zo te draaien

Ik heb me altijd weggecijferd maar dat kan zo niet meer blijven nu ga ik voor ik ga door met leven hoor

Ja ik ga door

En jij wat doe je nou

Refrein:

Kijk daar sta je, blijf je ga ja sta daar nou niet zo te draaien

Stranger, wat lief van je, dank je, de tranen springen me weer in de ogen, maar stel dat jouw nr2 dus zegt,klaar, over, ga je je dan weer 100% inzetten voor nr1 of blijf je doorkabbelen, dat vraag ik me nu af, heeft hij het boek dichtgegooid en steekt al zijn energie weer in zijn nr1???? Volgens hem was dat de vorige stopperiode ook niet zo, ze ziet hem gewoon niet meer staan, denk je dat ie nog terugkomt bij mij of pas als ie gaat scheiden??? knuffel van Anna
Morgen Anna,

Ja, dat denk ik wel. Je hoeft je aandacht niet meer te verdelen, dus....

Maar er is ook wel wat beschadigd geraakt in de tussentijd. Door nr 2 weet ik weer hoe het ook kan, en of ik dat met nr 1 ooit nog krijg betwijel ik. Er zal dan eerst een periode van "rouw" zijn, maar als hij/zij niet verder wil heb je geen keus en moet je door. Ik ben ook nooit actief op zoek gegaan naar een nr 2, het kwam gewoon op m'n pad. En ik ben ook niet van plan het op te zoeken, hoewel de aandacht, spanning en alles er omheen natuurlijk erg prettig is.

Moeilijk voor je hoor! Als ik hierboven alles lees is mijn 1e reactie dat hij jou zeker niet verdiend!

X Stranger

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven