twee liefdes...........nieuw topic...
vrijdag 20 juli 2007 om 11:41
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..
Thea..........mss wel...
Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...
Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..
Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..
Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.
En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..
En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..
Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......
En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...
Maar verder is die wel heel lief hoor..
maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..
Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..
En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..
Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..
Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Thea..........mss wel...
Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...
Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..
Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..
Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.
En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..
En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..
Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......
En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...
Maar verder is die wel heel lief hoor..
maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..
Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..
En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..
Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..
Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
zondag 28 oktober 2007 om 21:09
Anna, wat jammer dat nr. 2 je in het ongewisse laat, hij heeft moeite om zich uit te spreken over jullie relatie? Ik bedoel wat hij werkelijk voelt, wil? Hug!!!
Flamenco, hug! Ik snap wat je bedoeld, inderdaad het verhaal van Josephien heeft ook erg veel indruk op mij gemaakt!
Pleunie, jeetje wat een ingewikkelde toestand bij je! Heel veel sterkte meid!
Allemaal heel erg veel sterkte tijdens de moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!
x Knipoogje
Flamenco, hug! Ik snap wat je bedoeld, inderdaad het verhaal van Josephien heeft ook erg veel indruk op mij gemaakt!
Pleunie, jeetje wat een ingewikkelde toestand bij je! Heel veel sterkte meid!
Allemaal heel erg veel sterkte tijdens de moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!
x Knipoogje
zondag 28 oktober 2007 om 22:42
Muril, dikke hug. Ik kan me voorstellen hoe moeilijk het is.
Ik weet niet meer goed in hoeverre jouw situatie nu te vergelijken is met de mijne. Heb al zo'n tijd niets meer gehoord. Hij was jarig en ik heb niet eens een reactie gehad op mijn zeer neutrale SMS.
Misschien is de pleuris wel uitgebroken daar thuis, weet ik het.
En vanmiddag wandel ik met mijn gezin in het bos en dan denk ik, trut, loop je mooi weer te spelen, maar ondertussen. Zie ik mijn kinderen rennen, denk ik, daar doe ik het voor, voor hen. Zij verdienen het niet dat er problemem komen.
En mijn 1 die zegt dat hij weer helemaal verliefd op me is (ja gek hè, na een periode van afstandelijkheid en een kus van nr. 2 voel ik me zo schuldig dat ik 1 veel meer aandacht geef. Dat voelt-ie dus wel, maar als hij wist waar 't vandaan kwam...)
Bah, zit even helemaal in een dip. Ik wou dat ik nr. 2 nooit ontmoet had.
Maar goed, dan was ik er mss ook niet achter gekomen dat er in mijn huwelijk iets niet goed zat.
Dikke hug voor iedereen, heb niet veel tijd, 1 is even weg komt zo weer.
Ik weet niet meer goed in hoeverre jouw situatie nu te vergelijken is met de mijne. Heb al zo'n tijd niets meer gehoord. Hij was jarig en ik heb niet eens een reactie gehad op mijn zeer neutrale SMS.
Misschien is de pleuris wel uitgebroken daar thuis, weet ik het.
En vanmiddag wandel ik met mijn gezin in het bos en dan denk ik, trut, loop je mooi weer te spelen, maar ondertussen. Zie ik mijn kinderen rennen, denk ik, daar doe ik het voor, voor hen. Zij verdienen het niet dat er problemem komen.
En mijn 1 die zegt dat hij weer helemaal verliefd op me is (ja gek hè, na een periode van afstandelijkheid en een kus van nr. 2 voel ik me zo schuldig dat ik 1 veel meer aandacht geef. Dat voelt-ie dus wel, maar als hij wist waar 't vandaan kwam...)
Bah, zit even helemaal in een dip. Ik wou dat ik nr. 2 nooit ontmoet had.
Maar goed, dan was ik er mss ook niet achter gekomen dat er in mijn huwelijk iets niet goed zat.
Dikke hug voor iedereen, heb niet veel tijd, 1 is even weg komt zo weer.
maandag 29 oktober 2007 om 08:51
Saskia, moeilijk he, verwarrend, een storm aan emoties brengt nr. 2 met zich mee. Hoe raar het misschien ook klinkt mijn nr. 2 heeft (ondanks alle verwarring, enz. enz.) ook heel veel goeds gebracht. Ik voel me door mijn nr. 2 meer vrouw, vind het weer heerlijk om er mooi en leuk uit te zien, dat is mijn nr. 1 ook opgevallen. Daardoor ziet mijn nr. 1 mij ook weer staan, is hij ook weer verliefd om me geworden. Hij denkt dat het komt omdat ik beter in mijn vel zit. Dat is eigenlijk ook wel zo, maar net wat je zegt, nr. 1 moest eens weten waardoor dat komt....
Mijn relatie met nr. 1 hobbelde maar voort, sinds nr. 2 op het toneel is verschenen, ben ik veranderd, zeker weten. Nr. 1 plukt daar ook de vruchten van.
Ik hoop dat je een balans kunt vinden, ik wens je heel erg veel sterkte!
x Knipoogje
Mijn relatie met nr. 1 hobbelde maar voort, sinds nr. 2 op het toneel is verschenen, ben ik veranderd, zeker weten. Nr. 1 plukt daar ook de vruchten van.
Ik hoop dat je een balans kunt vinden, ik wens je heel erg veel sterkte!
x Knipoogje
maandag 29 oktober 2007 om 10:45
Hier hetzelfde, de vriendschap met collega heeft me meer zelfvertrouwen gegeven het afgelopen jaar.
Ik heb het weekend geen contact met hem gehad. Ik had hem vanochtend een emailtje gestuurd of hij mij wou bellen als hij tijd had maar ik heb nog niets gehoord. Daar baal ik toch weer van. Onze shifts overlappen niet meer dus is hij al naar huis voordat ik begin, misschien maar beter zo.
Ik heb het weekend geen contact met hem gehad. Ik had hem vanochtend een emailtje gestuurd of hij mij wou bellen als hij tijd had maar ik heb nog niets gehoord. Daar baal ik toch weer van. Onze shifts overlappen niet meer dus is hij al naar huis voordat ik begin, misschien maar beter zo.
maandag 29 oktober 2007 om 10:47
Saskia; herkenbaar wat je allemaal opschrijft. Over die schuldgevoelens als je met je kinderen in het bos wandelt. Ik voel helemaal wat je bedoeld. Alleen ik heb nooit gedacht, had ik nr2 maar nooit ontmoet. Ok, het heeft een hoop ellende opgeleverd maar ook heel veel goeds.
Jammer dat ie niet gereageerd heeft op je verjaardags sms. Kan me voorstellen dat dat je onzeker maakt. Die van mij reageerde wel, maar erg neutraal. Dat hebben we naderhand uitgesproken, en ik begrijp het nu ook wel, maar leuk was anders. En die dips, op zulke momenten ben ik sneller geneigd om contact te zoeken, ik hoop dat jij dat niet gedaan hebt. HUG!!
Jammer dat ie niet gereageerd heeft op je verjaardags sms. Kan me voorstellen dat dat je onzeker maakt. Die van mij reageerde wel, maar erg neutraal. Dat hebben we naderhand uitgesproken, en ik begrijp het nu ook wel, maar leuk was anders. En die dips, op zulke momenten ben ik sneller geneigd om contact te zoeken, ik hoop dat jij dat niet gedaan hebt. HUG!!
maandag 29 oktober 2007 om 11:57
maandag 29 oktober 2007 om 12:05
Knipoogjes, nr2 weet precies wat hij wil, mij, maar in het openbaar, eerst beiden vrij zijn, maar dat duurt nog wat jaren, en we zijn beiden bereid daar op te 'wachten', trouwens we hebben ook afgesproken om dan eerst een jaartje alleen te wonen, want meteen overstappen is ook niks, en al wordt het dan nog niks, jammer dan, ja, ik mis hem, ja, ik mis de smsjes vooral zoals ik hem gisteren zag en ik niks hoorde daarna, maar het is goed zo, zelf wil ik ook nog niet scheiden , dus ik weet heus wel waar ik aan toe ben met hem, ga weer 'terug' naar die 7 !! jaar dat we elkaar al leuk vonden op afstand en daar nog niets mee deden, het brengt veel rust om van het dubbelleven af te zijn, dacht ook nooit dat mij zo iets zou overkomen, het heeft mij veel sterker gemaakt,
Nouja, we weten allemaal dat het idd zo 'hoort' om eerst vrij te zijn, maar die mensen die dat zo hard roepen hebben het zelf dan ook nog nooit meegemaakt, heb het ook jarenlang 'tegengehouden', maar gevoelens kun je niet altijd wegstoppen, het was allemaal heel verwarrend,
voor degenen die er nog middenin zitten, denk goed na, uiteindelijk blijf je met 'lege handen' over, of niet, hi, groetjes Anna
Nouja, we weten allemaal dat het idd zo 'hoort' om eerst vrij te zijn, maar die mensen die dat zo hard roepen hebben het zelf dan ook nog nooit meegemaakt, heb het ook jarenlang 'tegengehouden', maar gevoelens kun je niet altijd wegstoppen, het was allemaal heel verwarrend,
voor degenen die er nog middenin zitten, denk goed na, uiteindelijk blijf je met 'lege handen' over, of niet, hi, groetjes Anna
maandag 29 oktober 2007 om 14:40
Thea, en nog een berichtje van nr. 2 gekregen? Misschien inderdaad beter dat jullie elkaar niet meer zien, maar nr. 2 blijft trekken he?
Muril, inderdaad herkenbaar, als je het even moeilijk hebt dan wil je zo graag even contact met nr. 2, gewoon even een kus, een hug! Gaat het een beetje met je?
Stranger, ik wens je heel erg veel sterkte! Hug!!! Fijn dat je met nr. 2 bijna dagelijks contact hebt, geniet daarvan!!! (Ik heb je een berichtje gestuurd.)
Anna, jarenlang wachten, wat ontzettend knap!, wat een liefde!!!
Sterkte allemaal tijdens de moeilijke momenten, geniet en koester de goede!
x Knipoogjes
Muril, inderdaad herkenbaar, als je het even moeilijk hebt dan wil je zo graag even contact met nr. 2, gewoon even een kus, een hug! Gaat het een beetje met je?
Stranger, ik wens je heel erg veel sterkte! Hug!!! Fijn dat je met nr. 2 bijna dagelijks contact hebt, geniet daarvan!!! (Ik heb je een berichtje gestuurd.)
Anna, jarenlang wachten, wat ontzettend knap!, wat een liefde!!!
Sterkte allemaal tijdens de moeilijke momenten, geniet en koester de goede!
x Knipoogjes
maandag 29 oktober 2007 om 15:32
Hoi lieve allemaal,
Ik ga snel weer bijlezen..
Heb het even moeilijk nu... nmr1 kabbeld door.. nmr2 is zo heerlijk als ik hem zie. Het liefst wil ik hem nu, hem kiezen en voor hem gaan.. Maar het kan niet. Hij kan niet weg.. nu niet..
En nu weet ik t niet meer... zal ik wachten, zo verder gaan, dit spelletje blijven spelen, het heel moeilijk maken maar wel zo heerlijk genieten van deze liefde van deze man, die me zo goed doet en zo goed doet voelen. Ik kan me niet voorstellen zonder hem te zijn, niet lekker met hem te kunnen praten, gevoelens te delen, te genieten.. al zijn het die spaarzame momentjes...
Of stop ik, ga ik nu eerlijke energie in mijn nummer 1 steken, dat een kans geven.. ervoor gaan en dan een eerlijke beslissing nemen of het nog wel of niet iets kan worden. en niet verlangend denken aan hoe het kan zjin met mijn nmr2.
Ik weet het, wist het al vanaf dag 1.. iedere dag, ieder moment word het moeilijker en moeilijker.. maar ergens probeer ik nu een keuze te maken.. pff..
Fijne dag allemaal!!!
Ik ga snel weer bijlezen..
Heb het even moeilijk nu... nmr1 kabbeld door.. nmr2 is zo heerlijk als ik hem zie. Het liefst wil ik hem nu, hem kiezen en voor hem gaan.. Maar het kan niet. Hij kan niet weg.. nu niet..
En nu weet ik t niet meer... zal ik wachten, zo verder gaan, dit spelletje blijven spelen, het heel moeilijk maken maar wel zo heerlijk genieten van deze liefde van deze man, die me zo goed doet en zo goed doet voelen. Ik kan me niet voorstellen zonder hem te zijn, niet lekker met hem te kunnen praten, gevoelens te delen, te genieten.. al zijn het die spaarzame momentjes...
Of stop ik, ga ik nu eerlijke energie in mijn nummer 1 steken, dat een kans geven.. ervoor gaan en dan een eerlijke beslissing nemen of het nog wel of niet iets kan worden. en niet verlangend denken aan hoe het kan zjin met mijn nmr2.
Ik weet het, wist het al vanaf dag 1.. iedere dag, ieder moment word het moeilijker en moeilijker.. maar ergens probeer ik nu een keuze te maken.. pff..
Fijne dag allemaal!!!
maandag 29 oktober 2007 om 18:55
@ Meek, tja die keuze uitstellen heeft inderdaad weinig zin.
Moeilijk he om te weten wat goed is ?
Als er nog wat te redden valt met nr 1, waarom niet proberen ?
Nr 2 is misschien een eye opener geweest die je relatie met nr 1 kan
wakker schudden.
Vanuit mn eigen ervaring zeg ik, gooi niet zomaar alles overboord.
@alle anderen, ik lees nog mee maar ben n beetje afgehaakt als meeschrijver.
Wat ooit 2 liefdes was voor mij is nu verledentijd. Nr 1 weg, nr 2 nog steeds aanwezig ( maar blijft vaag ). Ik probeer weer mn leven zonder man op poten te krijgen, t lukt aardig maar n bestaan als single is raar als je t niet gewend bent.
Ik hoop dat jullie voorzichtig doen ( hier spreekt ouwe betje..) en
ook en vooral genieten van de mooie momenten !!
Moeilijk he om te weten wat goed is ?
Als er nog wat te redden valt met nr 1, waarom niet proberen ?
Nr 2 is misschien een eye opener geweest die je relatie met nr 1 kan
wakker schudden.
Vanuit mn eigen ervaring zeg ik, gooi niet zomaar alles overboord.
@alle anderen, ik lees nog mee maar ben n beetje afgehaakt als meeschrijver.
Wat ooit 2 liefdes was voor mij is nu verledentijd. Nr 1 weg, nr 2 nog steeds aanwezig ( maar blijft vaag ). Ik probeer weer mn leven zonder man op poten te krijgen, t lukt aardig maar n bestaan als single is raar als je t niet gewend bent.
Ik hoop dat jullie voorzichtig doen ( hier spreekt ouwe betje..) en
ook en vooral genieten van de mooie momenten !!
maandag 29 oktober 2007 om 20:47
Meek, o... wat vreselijk moeilijk! Het gevoel een keuze te moeten maken tussen nr. 1 en nr. 2. Nr. 1 die je al zo lang kent, waar je al zo vreselijk veel mee hebt gedeeld, zo vertrouwd. Nr. 2 die je weer vrouw laat voelen, waar je heerlijk mee kunt kletsen, waar je van geniet. Het is bijna niet te vergelijken nr. 1 met nr. 2, het is zo verschillend. Waar moet je je keuze/beslissing op baseren? Voel je liefde voor nr. 1, zou je oud met hem willen worden? Vragen, vragen...., advies kan ik je niet geven, het is een keuze/beslissing die je zlef moet nemen. Heel erg veel sterkte!
Moose, fijn om weer even iets van je te horen. Ik hoop dat je je draai gaat vinden in je leven! Dat je ook nog een beetje kunt genieten van nr. 2. Ik wens je ook erg veel sterkte! En je komt er! Zeker weten!
Het contact met nr. 2 en mij is weer als van ouds, we genieten volop van elkaar, heerlijk! We hebben toch door de radio-stilte onze gevoelens/emoties kunnen ontrafelen en gaan hier nu beter mee om. Nr. 1 zoekt steeds meer toenadering, ik moet daar even aan wennen, maar ben er erg blij mee!
Ik doe voorzichtig hoor Moose
! Bedankt!
Heel erg veel sterkte tijdens de moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!
x Knipoogje
Moose, fijn om weer even iets van je te horen. Ik hoop dat je je draai gaat vinden in je leven! Dat je ook nog een beetje kunt genieten van nr. 2. Ik wens je ook erg veel sterkte! En je komt er! Zeker weten!
Het contact met nr. 2 en mij is weer als van ouds, we genieten volop van elkaar, heerlijk! We hebben toch door de radio-stilte onze gevoelens/emoties kunnen ontrafelen en gaan hier nu beter mee om. Nr. 1 zoekt steeds meer toenadering, ik moet daar even aan wennen, maar ben er erg blij mee!
Ik doe voorzichtig hoor Moose

Heel erg veel sterkte tijdens de moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!
x Knipoogje
maandag 29 oktober 2007 om 20:49
Lieve Moose, hoe gaat het met jou?
ben heel trots op je hoe je je eigen weg leert gaan, je redt t wel hoor!
dankjewel voor je lieve advies, je hebt gelijk met die eye opener.. het heeft mijn relatie wakker geschud maar ik misschien ook de alarmbel.. doe er iets aan.. nu kan het nog...
Ik blijf nog even met mijn gevoelens heen en weer schommelen.. maar ben zo blij met jullie tips.. het blijft fijn om je verhaal kwijt te kunnen zonder verwijten..
Liefs!!!
ben heel trots op je hoe je je eigen weg leert gaan, je redt t wel hoor!
dankjewel voor je lieve advies, je hebt gelijk met die eye opener.. het heeft mijn relatie wakker geschud maar ik misschien ook de alarmbel.. doe er iets aan.. nu kan het nog...
Ik blijf nog even met mijn gevoelens heen en weer schommelen.. maar ben zo blij met jullie tips.. het blijft fijn om je verhaal kwijt te kunnen zonder verwijten..
Liefs!!!
dinsdag 30 oktober 2007 om 18:01
Dank Knipoogjes en Meek voor jullie bemoedigende woorden.
Het gaat best goed met me, na 3 maanden zijn de ergste pijn en twijfels voorbij.
Ik ben blij met wat ik heb en probeer te genieten van mn vrijheid. Het alleen zijn went, ik zie nu ook de voordelen ervan.
@ Stranger, heb je enig zicht op toekomst met nr 1 ? Kun je die onzekerheid aan ? Klinkt alsof nr 2 even reddende engel is.
Het gaat best goed met me, na 3 maanden zijn de ergste pijn en twijfels voorbij.
Ik ben blij met wat ik heb en probeer te genieten van mn vrijheid. Het alleen zijn went, ik zie nu ook de voordelen ervan.
@ Stranger, heb je enig zicht op toekomst met nr 1 ? Kun je die onzekerheid aan ? Klinkt alsof nr 2 even reddende engel is.
dinsdag 30 oktober 2007 om 20:03
Meek, onze postings hebben elkaar gisteren net gekruisd. Nr. 2 een eye-opener, absoluut waar, je ziet ineens dingen die je eerder niet zag bij nr. 1. Nr. 2 heeft bijna alles wat nr. 1 niet heeft/geeft. Dat moet je ook niet vergeten he? Maar dat wist jij natuurlijk ook al, ik vertel je niets nieuws. Ik wens je echt heel erg veel sterkte!
Stranger, ik vraag wel even via Angel om jou mijn mailadres te geven, mijn viva doet inderdaad niet wat het moet doen, geloof ik.
Sil, en nu? Vind je dit niet vreselijk moeilijk? Heb je al met nr. 2 gesproken over je "ontdekking"?
Moose, probeer inderdaad te genieten, ik zeg het nogmaals, zoek de sterretjes! Ik zie inderdaad dat je dat probeert, het is vast niet makkelijk. Vind je eigen weg. Heel erg veel sterkte!
Heel erg veel sterkte allemaal tijdens de moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!
x Knipoogje
Stranger, ik vraag wel even via Angel om jou mijn mailadres te geven, mijn viva doet inderdaad niet wat het moet doen, geloof ik.
Sil, en nu? Vind je dit niet vreselijk moeilijk? Heb je al met nr. 2 gesproken over je "ontdekking"?
Moose, probeer inderdaad te genieten, ik zeg het nogmaals, zoek de sterretjes! Ik zie inderdaad dat je dat probeert, het is vast niet makkelijk. Vind je eigen weg. Heel erg veel sterkte!
Heel erg veel sterkte allemaal tijdens de moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!
x Knipoogje
dinsdag 30 oktober 2007 om 20:13
@Mooose: Ik weet het niet, momenteel is het wel weer okee. Maar voor hoelang?
Nr.2 is zeker m'n Engeltje, m'n Soulmaatje... Ook zij heeft het soms moeilijk en dan is het heerlijk even op elkaar te kunnen rekenen. De ene keer ik op haar, de andere keer zij op mij.
Ik kan me de voordelen het alleen zijn af en toe best voorstellen ondanks de ellende die er aan vooraf gaat. Goed om te lezen dat het goed met je gaat!
Nr.2 is zeker m'n Engeltje, m'n Soulmaatje... Ook zij heeft het soms moeilijk en dan is het heerlijk even op elkaar te kunnen rekenen. De ene keer ik op haar, de andere keer zij op mij.
Ik kan me de voordelen het alleen zijn af en toe best voorstellen ondanks de ellende die er aan vooraf gaat. Goed om te lezen dat het goed met je gaat!
dinsdag 30 oktober 2007 om 21:00
Lieve Knipoogjes. ja we gingen net langs elkaar heen inderdaad. Dankjewel voor je fijne woorden.. het is ook zo moeilijk.. soms denk ik laat t maar zo.. 2 levens naast elkaar waar ik samen alle energie en het leven uit put wat ik wil.
Maar dat stemmetje geweten spreekt het tegen.
Mijn nmr2 en ik hebben een lastige week, allebij zo druk.. maar hoe heerlijk is het dan om elkaars stem weer even te horen.. even samen... pfff.. mijn nmr2 zit diep...
Lieve Stranger, wat je zegt soulmaatje.. heerlijk om die te hebben he..
Knipoogjes. vind je ook niet dat je uit de stiltes met je nmr2 soms sterker terugkomt. dat je nog dichter tot elkaar komt? zo ervaar ik het nu...
Sim... wat erg.. hoe is het met je? wat een klap... knuffel voor jou!
De beslissing heb ik nog niet genomen, wanneer.. ik weet het niet.
Ik ga het nog even moeilijker maken om nmr2 weer te zien donderdag.. heerlijk ik kijk er nu al naar uit....
zegt alweer wat he...
ik geniet nog even door van deze heerlijke man.. die me zo goed doet....
Liefs
Maar dat stemmetje geweten spreekt het tegen.
Mijn nmr2 en ik hebben een lastige week, allebij zo druk.. maar hoe heerlijk is het dan om elkaars stem weer even te horen.. even samen... pfff.. mijn nmr2 zit diep...
Lieve Stranger, wat je zegt soulmaatje.. heerlijk om die te hebben he..
Knipoogjes. vind je ook niet dat je uit de stiltes met je nmr2 soms sterker terugkomt. dat je nog dichter tot elkaar komt? zo ervaar ik het nu...
Sim... wat erg.. hoe is het met je? wat een klap... knuffel voor jou!
De beslissing heb ik nog niet genomen, wanneer.. ik weet het niet.
Ik ga het nog even moeilijker maken om nmr2 weer te zien donderdag.. heerlijk ik kijk er nu al naar uit....
zegt alweer wat he...
ik geniet nog even door van deze heerlijke man.. die me zo goed doet....
Liefs