Wat is er mis met wit.
dinsdag 20 juli 2010 om 13:26
Werner heeft m'n topic over leggings nog eens dunnetjes over gedaan in een blog. Bij de reacties viel me op, dat vooral de witte legging het moet ontgelden.
M'n reactie was deze:
"Ik snap leggings met warm weer niet. Maar daar is al een heel topic over vol geschreven.
Nu kom ik op een nieuw raadsel. Witte leggings schijnen niet te kunnen en andere kleuren wel. Waarom?
Net zo'n raadsel als toen op eens witte sokken niet meer konden. Eerst was het hip, want Michael Jackson droeg ze. Toen, patsboem, kon het niet meer.
Het is de kleur wit, denk ik. Altijd dubieus.
Ben benieuwd wanneer witte linnen broeken niet meer kunnen.
Ik er net één voor het eerst gekocht, dus dit kan ieder moment gebeuren."
Het valt me op, dat witte zaken sneller uit de gratie zijn.
Witte auto's zijn heel kort in geweest, maar tweede hands niet te verkopen, want wit is fout.
Witte sokken heb ik net al genoemd.
Witte muren, kunnen echt niet meer.
En is er iemand die nog een wit-lederen bankstel heeft?
Witte linnen broeken zie ik overal nog, maar wat denken jullie, hoe lang duurt het nog voordat die ook überfaut zijn?
M'n reactie was deze:
"Ik snap leggings met warm weer niet. Maar daar is al een heel topic over vol geschreven.
Nu kom ik op een nieuw raadsel. Witte leggings schijnen niet te kunnen en andere kleuren wel. Waarom?
Net zo'n raadsel als toen op eens witte sokken niet meer konden. Eerst was het hip, want Michael Jackson droeg ze. Toen, patsboem, kon het niet meer.
Het is de kleur wit, denk ik. Altijd dubieus.
Ben benieuwd wanneer witte linnen broeken niet meer kunnen.
Ik er net één voor het eerst gekocht, dus dit kan ieder moment gebeuren."
Het valt me op, dat witte zaken sneller uit de gratie zijn.
Witte auto's zijn heel kort in geweest, maar tweede hands niet te verkopen, want wit is fout.
Witte sokken heb ik net al genoemd.
Witte muren, kunnen echt niet meer.
En is er iemand die nog een wit-lederen bankstel heeft?
Witte linnen broeken zie ik overal nog, maar wat denken jullie, hoe lang duurt het nog voordat die ook überfaut zijn?
woensdag 21 juli 2010 om 13:09
quote:emmenn schreef op 21 juli 2010 @ 09:20:
Fred de la Bretoniere een winkel voor voetbalvrouwen? Ik vind dat een winkel voor de gewone vrouw. Een voetbalvrouw koopt toch wat duurdere en apartere schoenen, meer Shoebaloo.
Het ging om WITTE laarzen van Fred de la Bretoniere.
En ik vind tussen de 200 en 300 euro voor een paar laarzen best veel geld.
Fred de la Bretoniere een winkel voor voetbalvrouwen? Ik vind dat een winkel voor de gewone vrouw. Een voetbalvrouw koopt toch wat duurdere en apartere schoenen, meer Shoebaloo.
Het ging om WITTE laarzen van Fred de la Bretoniere.
En ik vind tussen de 200 en 300 euro voor een paar laarzen best veel geld.
woensdag 21 juli 2010 om 13:25
200/300 vind ik zelf een normaal bedrag voor leren laarzen.
Een voetbalvrouw geeft wel meer dan 300 euro uit aan laarzen, iets met een derde nul.
Witte laarzen van Fred vind ik lelijk, maar laarzen van Fred vind ik niet ordi, wel über-degelijk.
En ik heb nog nooit een degelijke voetbalvrouw gezien (Shabbies met Espritkleding bijvoorbeeld).
Een voetbalvrouw geeft wel meer dan 300 euro uit aan laarzen, iets met een derde nul.
Witte laarzen van Fred vind ik lelijk, maar laarzen van Fred vind ik niet ordi, wel über-degelijk.
En ik heb nog nooit een degelijke voetbalvrouw gezien (Shabbies met Espritkleding bijvoorbeeld).
woensdag 21 juli 2010 om 14:39
quote:jasmine schreef op 21 juli 2010 @ 10:44:
Met witte leggings, maillots ben je hartstikke hip, de trend voor komend winter.
klik hier om artikel te lezen
[afbeelding]
[afbeelding]Die runway en fotomodellen kunnen het hebben, maar witte leggings en maillots zal denk ik niet iedereen staan en dan druk ik mij voorzichtig uit.
Met witte leggings, maillots ben je hartstikke hip, de trend voor komend winter.
klik hier om artikel te lezen
[afbeelding]
[afbeelding]Die runway en fotomodellen kunnen het hebben, maar witte leggings en maillots zal denk ik niet iedereen staan en dan druk ik mij voorzichtig uit.
woensdag 21 juli 2010 om 14:56
quote:Sophiepapa schreef op 21 juli 2010 @ 14:52:
[...]
Zegt de oprichtster van het topic "Viva Vrekkenclub".
*Geintje vind je stiekem best wel leuk aardig* Hum ja, op geld uitgeef gebied ben ik misschien niet geheel objectief.
[...]
Zegt de oprichtster van het topic "Viva Vrekkenclub".
*Geintje vind je stiekem best wel leuk aardig* Hum ja, op geld uitgeef gebied ben ik misschien niet geheel objectief.
anoniem_50367 wijzigde dit bericht op 21-07-2010 14:57
Reden: Lezen, AE, lezen. Hoe moeilijk kan het zijn!
Reden: Lezen, AE, lezen. Hoe moeilijk kan het zijn!
% gewijzigd
woensdag 21 juli 2010 om 15:06
woensdag 21 juli 2010 om 17:12
woensdag 21 juli 2010 om 17:43
woensdag 21 juli 2010 om 17:47
woensdag 21 juli 2010 om 17:49
quote:Sunny1 schreef op 21 juli 2010 @ 17:12:
[...]
Ik vind dit niet heel slecht, tja beetje tuttig, maar verder niet raar of ordinair en ideaal voor mensen die toch een rok aanwillen maar hun benen niet mooi vinden.Ik draag ook leggings. Maar niet zo. De rok is ten opzichte van de legging te lang. De rok vind ik sowieso te lang.
[...]
Ik vind dit niet heel slecht, tja beetje tuttig, maar verder niet raar of ordinair en ideaal voor mensen die toch een rok aanwillen maar hun benen niet mooi vinden.Ik draag ook leggings. Maar niet zo. De rok is ten opzichte van de legging te lang. De rok vind ik sowieso te lang.
woensdag 21 juli 2010 om 18:14
quote:Merelin schreef op 21 juli 2010 @ 17:47:
[...]
De eerste is de marinelook, die vind ik lelijk.
De laatste twee maakt het model spierwit en flets.Het gaat om de kleding an sich. Licht roze had het model misschien ook flets gemaakt. De kleding is toch niet zo veel mis mee. En als de eerste een marinelook is, dat vind ik dus echt totaal geen marinelook.
[...]
De eerste is de marinelook, die vind ik lelijk.
De laatste twee maakt het model spierwit en flets.Het gaat om de kleding an sich. Licht roze had het model misschien ook flets gemaakt. De kleding is toch niet zo veel mis mee. En als de eerste een marinelook is, dat vind ik dus echt totaal geen marinelook.
woensdag 21 juli 2010 om 18:53
woensdag 21 juli 2010 om 23:00
Vindt witte kleding in de zomer heel mooi, (jawel ook de witte korte legging vind ik mooi en draag ik, zie blog Werner). Heb zelf donker haar,een bruine huid, en lange slanke benen.
Mijn kinderen dragen in de zomer ook veel wit, heel makkelijk! wit katoen kun je op 60 graden wassen, en zit er een onmogelijke vlek in dan een scheut bleek er op, en jawel het is weer wit. Veel makkelijker dus dan bijv. licht roze of geel.
Mijn kinderen dragen in de zomer ook veel wit, heel makkelijk! wit katoen kun je op 60 graden wassen, en zit er een onmogelijke vlek in dan een scheut bleek er op, en jawel het is weer wit. Veel makkelijker dus dan bijv. licht roze of geel.
donderdag 22 juli 2010 om 09:31
quote:Christiana schreef op 21 juli 2010 @ 23:00:
en zit er een onmogelijke vlek in dan een scheut bleek er op, en jawel het is weer wit.Gooi je pure bleek erop of verdun je het? Ik heb namelijk witte gympen met vlekken die ik er niet uitkrijg. Heb ze al in een emmer met water en een beetje bleek gezet, maar dat hielp niet.
en zit er een onmogelijke vlek in dan een scheut bleek er op, en jawel het is weer wit.Gooi je pure bleek erop of verdun je het? Ik heb namelijk witte gympen met vlekken die ik er niet uitkrijg. Heb ze al in een emmer met water en een beetje bleek gezet, maar dat hielp niet.