Mode & Beauty alle pijlers

Wat is er mis met wit.

20-07-2010 13:26 187 berichten
Werner heeft m'n topic over leggings nog eens dunnetjes over gedaan in een blog. Bij de reacties viel me op, dat vooral de witte legging het moet ontgelden.

M'n reactie was deze:

"Ik snap leggings met warm weer niet. Maar daar is al een heel topic over vol geschreven.

Nu kom ik op een nieuw raadsel. Witte leggings schijnen niet te kunnen en andere kleuren wel. Waarom?

Net zo'n raadsel als toen op eens witte sokken niet meer konden. Eerst was het hip, want Michael Jackson droeg ze. Toen, patsboem, kon het niet meer.

Het is de kleur wit, denk ik. Altijd dubieus.

Ben benieuwd wanneer witte linnen broeken niet meer kunnen.

Ik er net één voor het eerst gekocht, dus dit kan ieder moment gebeuren."

Het valt me op, dat witte zaken sneller uit de gratie zijn.

Witte auto's zijn heel kort in geweest, maar tweede hands niet te verkopen, want wit is fout.

Witte sokken heb ik net al genoemd.

Witte muren, kunnen echt niet meer.

En is er iemand die nog een wit-lederen bankstel heeft?

Witte linnen broeken zie ik overal nog, maar wat denken jullie, hoe lang duurt het nog voordat die ook überfaut zijn?
Witte shabbies of Fred de la dinges is ontzettend voetbalvrouw.

Kortom, knappe tokkie met geld.
Alle reacties Link kopieren
Fred de la Bretoniere een winkel voor voetbalvrouwen? Ik vind dat een winkel voor de gewone vrouw. Een voetbalvrouw koopt toch wat duurdere en apartere schoenen, meer Shoebaloo.

Witte laarzen, ook al zijn ze nog zo duur, ik vind ze niet mooi. Witte laarzen vind ik nergens mooi bij staan. Witte leggings hetzelfde verhaal.

Een witte driekwart legging bij een kort spijkerrokje vind ik horror. Niet zozeer ordi, maar meer het huismoederuniform, een beetje burgerlijk.
Witte laarzen vind ik echt afschuwelijk lelijk. Hoe duur ze ook zijn. Witte leren meubels ook.
Witte leren meubels staan leuk in een woonwagen...Of in een huis met kanten gordijnen en plavuizen op de grond.
quote:liez75 schreef op 20 juli 2010 @ 20:35:

Ik heb een witte legging, een witte tregging (jaja) én een witte spijkerbroek. Oei...

Ook een witte zomerjas die ik uiteraard niet combineer met een van bovenstaande.

ik zou ook wel een witte werkster willen trouwens.

Sorry, maar een witte spijkerbroek..... waar verkopen ze die?

Wit vind ik gewoon bijna nooit kunnen.
Met witte leggings, maillots ben je hartstikke hip, de trend voor komend winter.

klik hier om artikel te lezen

Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Oh verschrikkelijk! Net of oma een maillot gebreid heeft
Viva naar de knoppen.
quote:jasmine schreef op 21 juli 2010 @ 10:44:

Met witte leggings, maillots ben je hartstikke hip, de trend voor komend winter.

klik hier om artikel te lezen

[afbeelding]

[afbeelding]

De onderste is geen wit, maar meer beige of gebroken wit.

De bovenste vind ik lelijk. De kleding op zich vind ik leuk, maar die witte panty.......
Als het nou wat subtieler was [de onderste] zou ik het wel aan willen komende winter. Maar dan wel met laarzen er onder ipv( die dingen die ik niet goed kan zien)

De bovenste vind ik nix.

Ik had trouwens 2 jaar geleden al een witte mailot. Nooit gedragen, want te kort. Kan je die dingen afknippen of rafelt dat?
Ik wil trouwens graag een witte horloge..kan dat wel?
quote:websje schreef op 20 juli 2010 @ 17:29:

[...]

huh? Tenzij je bruiningscreme opsmeert wordt er toch niets vuil?

Bedoel als je een gebruinde huid hebt, geeft je huid sneller ook bruin af. Dus wordt je witte kleding ook sneller vuilig met een gebruinde huid meende ik.

Tenminste aan mijn witte handdoekjes te zien als ik met vakantie ben.....

En ik draag geen witte onderbroeken,LOL.
quote:jasmine schreef op 21 juli 2010 @ 10:44:

lelijke = weg geknipt en lezen??? Nee, ik oordeel zelf over wat mooi is en staat.

[afbeelding]Dit vind ik wel aardig, maar dan zonder gewei en minder bobbelig breiwerk en enkellaarsjes. Wit kan hier wel, maar een andere kleur zou misschien toch mooier zijn.
quote:flatscreen schreef op 21 juli 2010 @ 11:11:

[...]

Bedoel als je een gebruinde huid hebt, geeft je huid sneller ook bruin af. Dus wordt je witte kleding ook sneller vuilig met een gebruinde huid meende ik.

En ik draag geen witte onderbroeken,LOL.
Hee Kiki, de quote die je plaatst waarvan er bij staat dat ie van mij is"lelijke = weg geknipt en lezen??? Nee, ik oordeel zelf over wat mooi is en staat." dat heb ik niet geschreven! Wil je dat even veranderen?

Prima als je wilt quoten maar doe het dan goed en niet zo dat het lijkt alsof een ander die tekst geschreven heeft!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:flatscreen schreef op 21 juli 2010 @ 11:11:

[...]

En ik draag geen witte onderbroeken,LOL.Je huid geeft helemaal niet bruin af als je bruin bent of een donkere huid hebt. Snap niet hoe je daarbij komt.
Oeeeeeeeeeeei, ik heb 1 wit kind.

('t is zo'n roodharige, met hele lichte wimpers, lichte ogen en zo'n hele bleke witte huid.)
Whatever, I do what I want
quote:Merelin schreef op 21 juli 2010 @ 11:30:

[...]

Je huid geeft helemaal niet bruin af als je bruin bent of een donkere huid hebt. Snap niet hoe je daarbij komt.Uh nou, bij mij wel hoor. Niet altijd, maar je huid vervelt tweewekelijks en in de zomer geeft het dan idd af op de witte handdoek.
quote:crini schreef op 21 juli 2010 @ 11:40:

[...]

Uh nou, bij mij wel hoor. Niet altijd, maar je huid vervelt tweewekelijks en in de zomer geeft het dan idd af op de witte handdoek.Heb ik nooit last van.
quote:crini schreef op 21 juli 2010 @ 11:40:

[...]

Uh nou, bij mij wel hoor. Niet altijd, maar je huid vervelt tweewekelijks en in de zomer geeft het dan idd af op de witte handdoek.Zucht, dat bedoel ik dus....
quote:crini schreef op 21 juli 2010 @ 11:39:

Oeeeeeeeeeeei, ik heb 1 wit kind.

('t is zo'n roodharige, met hele lichte wimpers, lichte ogen en zo'n hele bleke witte huid.)Ik zeg; terug brengen.lol.
quote:flatscreen schreef op 21 juli 2010 @ 11:49:

[...]

Ik zeg; terug brengen.lol.poef

Deze wegbrengen? Neeeeee, hij is te lief. Misschien uit, maar wel haske cute.
quote:chica1978 schreef op 20 juli 2010 @ 13:43:

"wit" eten is meestal ook niet goed, want; ongezond/te weining vezels/ te vetjahwel! witte vis, kip, yoghurt
[quote]Merelin schreef op 21 juli 2010 @ 10:23:

[...]

Sorry, maar een witte spijkerbroek..... waar verkopen ze die?

[/quote)

Zie Esprit online shop.
Ik verbaas me er weer over wat er tegen witte kleding is. Wat the hell is er mis mee?

Moois :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven