Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
juist wel reclames van proefdiervrij Klets......stukkie bewustwording enzo
excuzes moi...doperwtje it is.

domme ik dat ik zomaar zijn echte naam hier schrijf

maar fijn dat t lekker gaat...en slapen kan altijd nog als je oud bent he..
Nou die reclames met die beren die zap ik altijd zo snel mogelijk door hoor. Dat wil ik gewoon niet zien. Voor maatschappijleer moest ik ook ooit een film kijken en dat geschreeuw van die varkentjes kan ik nu nog horen en ik weet ook nog steeds hoe dolfijnen zelfmoord plegen.

En wat helpt het dat ik dat weet?
Ik zou het wel goed doen als actrice dan want ik kan janken op commando dan
ik vind dat het goed is dat men weet wat er allemaal voor wrede dingen gebeuren in de wereld.

voor eten of schoonheidsprodukten of medicijnen of uit onverschilligheid.

zo kun je een keuze maken om daar wel of niet aan mee te doen.

ik ben als kind in een slachthuis geweest en weet hoe dieren daar als dingen behandeld worden en als de slager een rotbui heeft dat die dan ook wel eens extra rot kan doen tegen een dier wat de dood al ruikt en in paniek is.

en ik weet ook hoe kistkalveren geleefd hebben voor je het blanke vlees is een pakje met een prijsstickertje koopt.

en de goedkope plofkippen van de Friki....voor weinig...

die kippen en kalveren was bij mijn buren...veel dierenleed voor de dikke Merdedes van de buurman.

en daarom eet ik geen vlees en gebruik ik proefdiervrije make up...

omdat ik dat weet en daar een keuze in heb gemaakt.
Ik vind het ook goed hoor maar er is zo weinig zelf te doen. Ja, altijd geld geven. Maar je kan moeilijk alle dierenstichtingen geld gaan geven. Ik ben heel lang vegetariër geweest en oh slap excuus toen ik zwanger was en ging dromen over biefstuk ben ik gestopt. Toen nog een tijdje biologisch vlees gegeten maar het is gewoon serieus onbetaalbaar. Eieren en melk koop ik wel biologisch maar vlees is bioindustrie. Ik wil steeds weer overstappen naar biologisch maar dan kan ik net zo goed vegetariër worden weer want vlees is dan gewoon te duur.

Bij de supermarkt heb je voor broodbeleg alleen rookvlees en ham biologisch, en dan moet je goed op de datum letten want is meestal al ver heen.

Vegetarische worst vind ik over het algemeen niet te vreten met uitzondering met een worstje van de AH.

Misschien moet ik gewoon weer gaan beginnen
Ik voer af en toen een vegadagje in. Niks mis mee. Maar 100% geen vlees eten, dat kan ik niet.

Ik koop wel vaak biologisch, maar aan het eind van de maand, nu dus, heb ik daar geen geld voor.
Goedenavond

ik was er weer. Zit in de tuin van schoonouders moest mijn smart showen

kan niet alles bijlezen maar ik zag xan ware woorden spreken, kun je dat ook even tegen itsman doen

Overigens kan ik vlees makkelijk laten staan maar weet niet of ik er zonder kan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:biebelie schreef op 21 juli 2010 @ 16:37:

ik vind dat het goed is dat men weet wat er allemaal voor wrede dingen gebeuren in de wereld.

voor eten of schoonheidsprodukten of medicijnen of uit onverschilligheid.

zo kun je een keuze maken om daar wel of niet aan mee te doen.

ik ben als kind in een slachthuis geweest en weet hoe dieren daar als dingen behandeld worden en als de slager een rotbui heeft dat die dan ook wel eens extra rot kan doen tegen een dier wat de dood al ruikt en in paniek is.

en ik weet ook hoe kistkalveren geleefd hebben voor je het blanke vlees is een pakje met een prijsstickertje koopt.

en de goedkope plofkippen van de Friki....voor weinig...

die kippen en kalveren was bij mijn buren...veel dierenleed voor de dikke Merdedes van de buurman.

en daarom eet ik geen vlees en gebruik ik proefdiervrije make up...

omdat ik dat weet en daar een keuze in heb gemaakt.Niks aan toe te voegen. Helemaal mee eens. Ik ben ook helaas te goed op de hoogte van wat er allemaal gebeurt voor dat stomme stukkie vlees. En ik ben niet 100% vegetarier, maar als ik vlees eet (heel weinig), is het wel biologisch. Enne Klets, AH vegetarische worstjes zijn inderdaad erg lekker. Hun hele vegetarische lijn is sowieso lekkerder dan van andere supermarkten.
*negeert Xan volkomen*

Bieb, het is goed dat jij die keuze hebt gemaakt qua geen vlees etc (kan me goed voorstellen dat zo'n slachterij je deze keuze laat maken) . En wat zo mooi is, gelukkig leven we in een land waar je die keuze kan maken omdat hier goede alternatieven worden gemaakt en we hier in zulke rijkdom leven dat je er dus voor kan kiezen om geen vlees oid te eten.

Its, je hebt je Smart!! Fotooooooooooooooooooooooooo!!
Ik ben mijn eigen bananenschil

Ik heb mijn thesis ingeleverd!

Alleen nu wil ik heel graag feestelijke biertjes drinken, maar iedereen is op vakantie

* zielig, snif, boehoe *
Delphi!!! Whiiieeeehooeeee! Van harte! Eindelijk VRIJ!

Biertje?

(nu zie je m wel)

Grrrr nog niet... nou het was een tankwagen met de vorm van een blikje bier. Maar hij plaatst m niet. Of wel?
Nou, dan vier ik wel in mijn eentje, heur...

Delphi, wat goeoeeeeeeeeeeeeddd!! Meid, wat heerlijk dat dit ei is gelegd en afgeleverd!!

Ik zet ff een biertje voor je klaar:
Ik ben mijn eigen bananenschil
Oh, te vroeg gepiept, daar was Rat al!

Ja, graag een biertje!

Had ik dat maar eerder bedacht, dat ik dat nu zou lusten. Zit nu bij gebrek aan beter aan de verlepte rosee.
Dat stellen we even uit tot zaterdag Delph
En Olijf ook, fijn!
Ha, je bent drbie, Klets? Gezelli, hoor.
Op zoek naar een plaatje van een biertje kwam ik ook nog nog een hele gore tegen. Valt onder de categorie 18+ Geef mij maar wat anders.
Ik ga zo mn moeder even bellen Delph

Ik zie trouwens hiernaast --> onze eigenste Mr Minoes...
Rat. Wel lekker koel op zo'n dag als vandaag.
IEEEEW RAT ik dacht al waarom plaatst ze dat niet gewoon hier? Maar er mag wel even een betere waarschuwing bij!
quote:Kletsmajoor schreef op 21 juli 2010 @ 18:49:

Ik ga zo mn moeder even bellen Delph

Anders nemen we dr mee hoor.

Niet je moeder natuurlijk....
quote:Kletsmajoor schreef op 21 juli 2010 @ 18:50:

IEEEEW RAT ik dacht al waarom plaatst ze dat niet gewoon hier? Maar er mag wel even een betere waarschuwing bij! Wat dacht jij dat 18+ was, een kaas-aanduiding?
Waarom heb je trouwens je safesearch niet aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven