Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
woensdag 21 juli 2010 om 21:15
Wat zijn jullie trouwens allemaal lekker groot...ik voel me soms zo'n opdonder met mijn nog net niet 1.65 Dan moet je ook helemaal opletten op je gewicht, anders word je gelijk zo'n prupke (zoals ze dat hier noemen). Ik heb net even berekend: ik heb een BMI van 22. Sinds ik beter slaap ben ik ook ietsie aangekomen, kennelijk was mijn lage gewicht van vorig jaar dus ook een gedeelte uitputting ofzo (maar ja, het stond wel mooi in de bruidsjurk ). En ik heb gewoon een buik- en maagbubbel maar volgens mij moet ik dan echt 1000 sit ups aan doen wil ik daar vanaf komen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 21 juli 2010 om 21:15
*negeert boer*
Jullie zijn allemaal prachtig, met 83 kilo en 75 kilo en met 140 kilo. Als je dat zelf maar prettig vindt. Ik voel me niet prettig bij dit gewicht, mijn broeken zitten te strak en ik wil graag naar het zwembad kunnen zonder allerlei afleidingstactieken. En een 'mamalift'
Nieuw topicje 'elders'?
Fran jij bent langer dan ik trouwens...
Jullie zijn allemaal prachtig, met 83 kilo en 75 kilo en met 140 kilo. Als je dat zelf maar prettig vindt. Ik voel me niet prettig bij dit gewicht, mijn broeken zitten te strak en ik wil graag naar het zwembad kunnen zonder allerlei afleidingstactieken. En een 'mamalift'
Nieuw topicje 'elders'?
Fran jij bent langer dan ik trouwens...
woensdag 21 juli 2010 om 21:16
woensdag 21 juli 2010 om 21:22
Ik negeer het hele lijn- en BMIgebeuren gewoon
Net hier een minidramaatje... Zoon heeft eergisteren van oma zo'n heliumgevulde ballon gekregen. Joechei... Al jaren 't zelfde gedonder: kind wil zo'n ballen en dan heeft 'ie 'm en dan is 't wekenlang een groot tranendal omdat de ballon langzaamaan leegloopt.... Nou oma, dáárom mag hij dus niet zo'n ballon van mij! Grmbl...
Net hier een minidramaatje... Zoon heeft eergisteren van oma zo'n heliumgevulde ballon gekregen. Joechei... Al jaren 't zelfde gedonder: kind wil zo'n ballen en dan heeft 'ie 'm en dan is 't wekenlang een groot tranendal omdat de ballon langzaamaan leegloopt.... Nou oma, dáárom mag hij dus niet zo'n ballon van mij! Grmbl...
Iets anders
woensdag 21 juli 2010 om 21:23
quote:Babsjuh schreef op 21 juli 2010 @ 21:22:
Ik negeer het hele lijn- en BMIgebeuren gewoon [afbeelding]
Net hier een minidramaatje... Zoon heeft eergisteren van oma zo'n heliumgevulde ballon gekregen. Joechei... Al jaren 't zelfde gedonder: kind wil zo'n ballen en dan heeft 'ie 'm en dan is 't wekenlang een groot tranendal omdat de ballon langzaamaan leegloopt.... Nou oma, dáárom mag hij dus niet zo'n ballon van mij! Grmbl...Zo'n zilveren ding? Een vriendinnetje van mij van vroegah, die aaaaalllless had van Snoopy en heel veel Monchichi's had ook veel van deze ballonnen, en die had haar moeder gevuld met watjes of zoiets? Dat ze altijd mooi bleven.
Ik negeer het hele lijn- en BMIgebeuren gewoon [afbeelding]
Net hier een minidramaatje... Zoon heeft eergisteren van oma zo'n heliumgevulde ballon gekregen. Joechei... Al jaren 't zelfde gedonder: kind wil zo'n ballen en dan heeft 'ie 'm en dan is 't wekenlang een groot tranendal omdat de ballon langzaamaan leegloopt.... Nou oma, dáárom mag hij dus niet zo'n ballon van mij! Grmbl...Zo'n zilveren ding? Een vriendinnetje van mij van vroegah, die aaaaalllless had van Snoopy en heel veel Monchichi's had ook veel van deze ballonnen, en die had haar moeder gevuld met watjes of zoiets? Dat ze altijd mooi bleven.

woensdag 21 juli 2010 om 21:25
Ach, ik ben 1.70 en weeg 72.5 ongeveer. Heb me niet recentelijk gewogen. Ik heb officieël overgewicht. Pffffrrrrttt, Er moet wat mij betreft zeker 8 kilo af. Ongeveer 65 kilo wil ik wegen. Dan heb ik tenminste mijn kont weer terug en wat minder tiet. Dat vind ik dan weer niet zo leuk maar dan ga ik weer van 80 naar 75. Kan ik weer opnieuw bh's kopen
woensdag 21 juli 2010 om 21:27
Ik was aan het lezen en dacht: ha, we gaan het volgende topic de tetters op weg naar een beter BMI noemen. Want hier moet er ook wel iets af: ik ben slechts 1.70 meter en weeg ook 75 - 76 kilo. En het was zelfs even tegen de 80 een poosje geleden. Maar dan gaat er bij mij automatisch een rem op en die eerste kilo's ben ik dan zo kwijt. Maar om me echt lekker te voelen zou ik naar de 70 moeten en eigenlijk zelfs nog iets lager, 68 ofzo.
Maar verder lezend zie ik dat de animo beperkt is .
Nu ga ik lekker Lynley kijken op Ned. 1: de boeken heb ik verslonden en de serie vind ik af en toe ook wel leuk. Tot later.
En Babs, het is denk ik inderdaad een beetje fout gevallen, doorgaans ben ik beter bestand tegen drank .
Maar verder lezend zie ik dat de animo beperkt is .
Nu ga ik lekker Lynley kijken op Ned. 1: de boeken heb ik verslonden en de serie vind ik af en toe ook wel leuk. Tot later.
En Babs, het is denk ik inderdaad een beetje fout gevallen, doorgaans ben ik beter bestand tegen drank .
woensdag 21 juli 2010 om 21:31
Ik ben trouwens 1.64 en 62 kg, vorig jaar om deze tijd woog ik 59 (en stiekem wil ik dat weer maar dit gewicht is ook goed) - ik heb ooit iets van 82 gewogen dus ben ik sowieso al blij. Maar strakker-in-het-wel tips zijn altijd welkom maar als ik naar mijn familie kijk zal dat wel een droom blijven
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 21 juli 2010 om 21:32