Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
quote:noahtb schreef op 19 juli 2010 @ 14:12:

Werkt dat trucje om die 2 kippenhokken te verkrijgen nog?

wat is dat voor een truc? Ik wil nog wel een kippenhok!

en wat voor stenen??ik lees erover maar zie niks?
Een soort robijnen. Staat onder je collectibles maar dan een ander tabje (rechts)

Ja, ik zag een filmpje online waardoor je 2 kippenhok op je farm kreeg maar ik heb ook al gelezen dat het niet meer werkt, of dat je kippenhok verwijderd wordt.

Vandaar ook mijn vraag.

@Himalaya: Nee, ruim het dubbele Er hoeven nog maar zo weinig geharvest te worden om de coop te halen maar dat gebeurt maar niet. Over een uur loopt zilver ook af. Ergernis..
Oh, nu ineens niet meer Noorz.. Raar..
Nou ben de hele avond weggeweest maar kan dus nog steeds niet op fv...

Vriend wordt een beetje moe van mijn gemopper en zei net dat ik maar een andere hobby moest zoeken
He ik zag net dat iemand een Pumpkinbrood had gebakken! Werkt het al? Die Spa, Bakery en Winery (volgens mij).

En hoe dan? Of waar kan ik het lezen?
Ik heb ook al dingen voorbij zien komen en kon een sample pakken maar ja ik kan dus nu voor de 3e achtereenvolgende dag niet op mijn farm

Gisteren het cache geheugen leeggemaakt,flash eropnieuw opgezet,cookies gewist maar helpt niks.

Voor mij gaat de lol er wel een beetje af zo.

Heb ook nog wel een boerderij op farmtown en dat werkt prima maar vind FV toch leuker.
Andere browser nemen Dolf....firefox, of google chrome
Heb chrome maar daar loopt het ook vast,maakt geen verschil.
oh ik loop hartstikke vast in IE momenteel, maar firefox doet het traag, maar wel.
In chrome heb ik net met veel moeite kunnen ploegen en een bij in de korf en zodra ik op share drukte liep het weer vast.

Nou ja ik moet nu naar mijn werk,hopelijk als ik thuis ben kan ik weer wat.

Zie dat die spa en wijn en bakkerij dingen werken.
Mijn spa is in volle gang
Ik heb weinig tot geen problemen (zowel firefox als ie)..

Buren zijn nog steeds welkom! (ik ben degene met het groene vest op de chinese muur bij Borodini, miss chicken, dolfje, himalaya, noahtb etc.!)

Ik heb nog niets gezien van wineries, spa's enzo. Waar kan ik dat vinden?
Nou, die Co-op is dus mooi een fail he..

Ongelofelijk hoe druk ik me kan maken om m'n virtuele boerderietje..
Ik kan sinds gisteren ook niets Dolfje.
http://www.playfarmville.net/

Daar staat uitgelegd hoe het met die spa, winery en bakery werkt. Het wordt geleidelijk ingevoerd, dus niet in paniek raken als je er nog niets mee kan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:noahtb schreef op 22 juli 2010 @ 13:12:

Ik kan sinds gisteren ook niets Dolfje.Ben gelukkig(nou ja gelukkig) niet de enige dan....
Ik heb een market stall erbij gekocht (2 zelfs) maar hij blijft zeggen dat mn inventory vol is.

Any ideas??
Volgens mij kun je max 50 bushels in je bezit hebben. Je zult er dus een aantal moeten aanbieden aan je buren.

Ik bewaar er altijd maar 1, die ik in kan zetten als ik ga oogsten. Als ik er toch meer nodig heb, dan krijg ik die wel weer gedurende het oogsten.

Geen idee hoe het straks gaat bij die businesses, maar dat zie ik tzt wel weer.
Ik snap geen drol van die bushels!!

Ik kan er niets mee.. gifts die je er voor krijgt doen het niet bij mij,.
Relax appel, relax...

het wordt de komende dagen bij iedereen ingevoerd, dus misschien kan het nu gewoon even niet.

Heb je die link hierboven al gelezen? Daarin wordt het e.e.a. beschreven.

(maar ik ben nooit zo van de handleidingen.. meer zo van 'eerst selluf probere' en als het dan niet lukt is het vroeg genoeg om me in te lezen )
quote:himalaya schreef op 22 juli 2010 @ 17:27:

http://www.playfarmville.net/

Daar staat uitgelegd hoe het met die spa, winery en bakery werkt. Het wordt geleidelijk ingevoerd, dus niet in paniek raken als je er nog niets mee kan.Bedankt! Ga even lekker lezen!
Mijn ene boerderie heeft al een goedlopende spa, de andere heeft nog niks. Maar het wordt er wel weer enoooooooooorm traag van!
Hehe ben net eindelijk weer eens op mijn farm kunnen komen,heb die craft building nog niet hopelijk vanmiddag.
Dolfje, ik heb ook nog niks, gewoon even afwachten maar...
Nou, ik heb me ook aangemeld op FV....... En ik zie het nu al, tis verslavend . Het begint oa met buurtjes verzamelen toch?

Begrijp ik nou goed dat er een viva FV pagina? Waar kan ik die vinden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven