Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders

donderdag 22 juli 2010 om 00:31
quote:Splinter02 schreef op 22 juli 2010 @ 00:23:
Hihi, toen ik verweg op vakantie was en jullie zowaar een beetje miste, fantaseerde ik heel leuk dat iedereen hier zo´n schaap als ava zouden kiezen.
Als een echt Clupje. Ja dahaaag... ik bleek ook inene in een of ander lijstje te staan ineens gisteren... Als we allemaal 'n soortgelijke avatar hebben, worden wij HET groepje, moet je opletten! Heb ik ff geen trek in zeg maar
Hihi, toen ik verweg op vakantie was en jullie zowaar een beetje miste, fantaseerde ik heel leuk dat iedereen hier zo´n schaap als ava zouden kiezen.
Als een echt Clupje. Ja dahaaag... ik bleek ook inene in een of ander lijstje te staan ineens gisteren... Als we allemaal 'n soortgelijke avatar hebben, worden wij HET groepje, moet je opletten! Heb ik ff geen trek in zeg maar
Iets anders
donderdag 22 juli 2010 om 00:49
Oh ja, een week allemaal schaapies, dat lijkt me leu-heuk!
Borrie:
Heb zelf ook niet de aparte plaatjes gevonden van de verschillende schaapjes, maar thuis heb ik een opschrijfboekje en een pen en een linnen tas. Dus zo nodig wil ik wel allemaal fotootjes maken heur!
Olijf, jouw schaapje mag ook meedoen, past prima!
Delphi, die van jou is schattig!
Ah, Babsje, een weekje? Heel eventjes?
Maar dan wel pas volgende week hoor, ik vertrek morgen straks naar Gent en ben pas zondag weer terug.
Hopelijk is de lucht dan weer een beetje geklaard hier en is Mylene weer wat minder verdrietig...
Borrie:
Heb zelf ook niet de aparte plaatjes gevonden van de verschillende schaapjes, maar thuis heb ik een opschrijfboekje en een pen en een linnen tas. Dus zo nodig wil ik wel allemaal fotootjes maken heur!
Olijf, jouw schaapje mag ook meedoen, past prima!
Delphi, die van jou is schattig!
Ah, Babsje, een weekje? Heel eventjes?
Maar dan wel pas volgende week hoor, ik vertrek morgen straks naar Gent en ben pas zondag weer terug.
Hopelijk is de lucht dan weer een beetje geklaard hier en is Mylene weer wat minder verdrietig...
donderdag 22 juli 2010 om 09:02
donderdag 22 juli 2010 om 09:13
Goedemorgen!
Misschien, heel misschien, dat MrBig nog een weekje komt logeren hier. Zou ik heel gaaf vinden
Iedereen als een schaap als avatar? Dan wil ik wel een schaap in mijn huidige avatar stijl hoor
Splinter,ik ben al te laat natuurlijk, maar heel fijn weekend!
Gister is die rooie hier nog van de trap gestuiterd. Tjongen, ei... liet ons schrikken zeg, gelukkig heeft hij niks.
Misschien, heel misschien, dat MrBig nog een weekje komt logeren hier. Zou ik heel gaaf vinden
Iedereen als een schaap als avatar? Dan wil ik wel een schaap in mijn huidige avatar stijl hoor
Splinter,ik ben al te laat natuurlijk, maar heel fijn weekend!
Gister is die rooie hier nog van de trap gestuiterd. Tjongen, ei... liet ons schrikken zeg, gelukkig heeft hij niks.