Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders

donderdag 22 juli 2010 om 11:30
Dat is nog eens leuk binnevallen hier
Dat schaap voor Babs is echt hilarisch!!! Ik neem dan wel de foto van mijn eigen Shaun het schaap, als we allemaal aan de schaapies gaan.
Splint, geen idee of je het nog leest, maar veeeeeeeeeeeeeeeeel plezier in Gent!! Gelukkig is het niet meer zo heet, prima stadbezoekweer!!
Ik heb vannacht zo maf gedroomd, mijn ouders hadden er ineens een baby bij (mijn moeder was ineens, plop, bevallen) en ik was helemaal recalcitrant
Dat schaap voor Babs is echt hilarisch!!! Ik neem dan wel de foto van mijn eigen Shaun het schaap, als we allemaal aan de schaapies gaan.
Splint, geen idee of je het nog leest, maar veeeeeeeeeeeeeeeeel plezier in Gent!! Gelukkig is het niet meer zo heet, prima stadbezoekweer!!
Ik heb vannacht zo maf gedroomd, mijn ouders hadden er ineens een baby bij (mijn moeder was ineens, plop, bevallen) en ik was helemaal recalcitrant
Ik ben mijn eigen bananenschil