Werk & Studie alle pijlers

JAAAAAAAAAA!

22-07-2010 13:40 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar ben ik geëmigreerd naar een andere woonplaats, ver van de mijne. Ik zou overgeplaatst worden naar een filiaal in mijn nieuwe woonplaats, alleen puntje bij paaltje ging dat niet door.

Resultaat: We hebben een torenhoge huur (800 euro!) en leefden op een steeds minder wordende uitkering omdat ik maar geen baan kon vinden.

Toen ik toen eindelijk een baan had gevonden, kreeg ik die verrekte pfeiffer.. dus weer ontslagen, weer de WW in. Toen ik weer beter was, had ik een leuke baan, alleen betaalde mijn toenmalige werkgever geen salaris, en was dat ook gauw over, zat ik weer in de WW. (Die trouwens helemaal op is nu)

En ik heb me suf gesolliciteerd, meestal kwam het niet verder dan mijn sollicitatiebrief, of een uzb dat me voorstelde. Een enkele keer mocht ik op gesprek komen, en dan hoorde ik nadien dat ik een hele leuke meid ben, en een goede kandidaat maar dat ze toch voor een ander zijn gegaan.. heel frustrerend dus!

MAAR:

IK HEB EEN BAAN!! En hij lijkt me HEEL leuk!!!

En ikweenie.. ik ben gewoon heel blij!! Ein-de-lijk na een jaar zoeken een baan bij een bekend bedrijf! Eindelijk 2 inkomens! Eindelijk geen eindjes meer aan elkaar knopen! Eindelijk kunnen sparen, de schulden aflossen, denken aan een toekomst!! Eindelijk eens kunnen dromen over een toekomst, ipv mij opgesloten te voelen in dit verdomde huis!! Ein-de-lijk een beetje rust in mijn hoofd!!!

Yay!!!

(Oke ik weet nog niet wanneer ik moet beginnen enzo, maar ik heb de baan iig al wel hahaha)
Gefeliciteerd met je baan Kabouter!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Piggelmeetje! Van harte gefeliciteerd met je baan hoor!

Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Gefeliciteerd. Ben ook blij voor je.
Cum non tum age
proficiat!!

..en nu niet gaan huilen dat je maandag al moet beginnen he? zoals topic vorige week..
Oh hahah ik heb wel gehuild maar van blijdschap hoor hahah!

Welk topic? Was niet van mij toch?
Gefeliciteerd!
Jeej! Gefeliciteerd!

Wat heerlijk om te weten dat je een goed inkomen zult krijgen. Ik weet uit ervaring hoeveel energie het kost als je elke maand de eindjes aan elkaar moet knopen.

Dus... wanneer ga je shoppen?
It's not you, it's me. No wait. It's you. It's totally you...
Gefeliciteerd dear!
quote:Kabouter23 schreef op 22 juli 2010 @ 13:44:

Oh hahah ik heb wel gehuild maar van blijdschap hoor hahah!

Welk topic? Was niet van mij toch?

dat mag hoor, lijkt me een geweldig gevoel na zo'n lange tijd!

geen idee van wie het topic was.. TO werd redelijk neergesabeld omdat ze het niet leuk vond dat ze de week erna meteen moest beginnen en daardoor geen vakantie had met haar vriend.

geniet van de geluksroes!
super, dat lijkt me een goede reden om taart te halen. Ik ga gelijk
Hahah ik ga shoppen van mn eerste salaris moet dringend naar de tandarts, maar je moet pinnen daar omdat mijn zorgverzekeraar niet dekt daar. En ik heb echt al maanden pijn in mn mond
Gefeliciteerd Kabouter! Ik hoop dat je het daar leuk gaat krijgen!

Wel jammer dat je nu minder kunt forummen, je bent altijd zo leuk
Houd je dan nog wel tijd over om te rapporteren over je kookkunsten? Gefeliciteerd!
feli
superdepuper.... ik ben ook blij! Voor jou!!!
hahah forumverslaafde pur sang ben ik dus ik blijf echt wel hangen En nu kan ik iig weer lekkere dingen gaan koken
Gefeliciteerd!
Whaaaa Kabouter

Eindelijk. Gefeliciteerd meid!
Gefeliciteerd! (lees wel eens wat van je en ik moet echt vaak om je lachen!) Het is je van harte gegund!
Gefeliciteerd!
Kabouter!!! Wat gaaf voor je!!!

Super zeg, geniet van deze dag met goed bericht!
Gefeliciteerd kabouter
Haha bedankt allen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven