Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Score van het pakket:

- Boekje baby's eerste jaar en een wit met blauw mandje.

- een picknickkleed met onderlegger voor in bed. Het lijkt erop alsof dat kleed zelf ook vocht op neemt, handig voor als ik cola knoei in bed.

- 3 pakken! isolatiemateriaal met vleugels.

- een afknijpertje voor als M vervelend is.

- wat andere gezellige dingetjes zoals wondkompressen (waarom 20 stuks?)
oooeeh Cake leuk zo'n verrassingspakket!

Haha ik dacht ook dat het topic van Marielle was, niet dus maar wel de eerste die ik tegenkwam

Het wordt chinees vanavond, kan ik mooi uit de creche weg even halen, geen zin om mn schone keuken weer vies te maken.

Moom wat goed dat A boven zn geboortegewicht zit

Hoera voor de Nutrilon
Moom, dus A. groeit lekker. Mooi zo!

Cake, had je dit pakket van de zorgverzekering?

R. gaat straks koken (penne met tonijn en brocolli, heel erg lekker!), dus ik heb mooi even tijd om te forummen.

We zijn vandaag naar Babypark geweest

Tja, we zullen toch een keer op zoek moeten naar spulletjes en we weten echt niets noppes nada niente!

Zo'n verkoopster heeft ons de Joolz Day-kinderwagen helemaal uitgelegd en die lijkt ons wel wat. Joolz had vroeger niet zo'n goede naam, maar sinds vorig jaar zijn ze sterk verbeterd en hun onderstel komt uit de Mutsy-fabriek (ik doe net of ik er nu alles van weet ). Fijn karretje hoor. Even kijken of ik een plaatje kan vinden:

Zit ook een reiswieg bij, en een voetenzak en een regenscherm en weet ik veel wat nog allemaal meer.
Nas, dit was idd het pakket van de fbto.. ik mis alleen een omschrijving met wat waar voor is.. ik heb een zooi losse doekjes/vochtopvangers in die doos liggen (wel netjes op een stapel) en daar kan ik me niet echt bij bedenken waar die allemaal voor nodig zijn..
Best verdrietig, werken gaat niet goed. Ik hou het gewoon niet vol, stort na een uur of twee compleet in. Misselijk van de moeheid en bijna de hele dag harde buik. Ik werk bijna alle uren waar ik een contract voor heb (op twee uur pw na ± ) en het zijn voor een deel vervangende werkzaamheden. Kom ik thuis ligt er een brief in de bus van een arbodienst dat ik dinsdag langs moet komen (2 uur reizen met het ov en dan nog 10 min lopen!!) zodat ze kunnen kijken wat ik aan vervangende werkzaamheden kan doen. Heb het echt even helemaal gehad, even een potje gejankt net.

(Werkgever gesproken, die weet hoe hard ik werk ondanks dat het eigenlijk niet gaat. Die stelde voor dat ik morgen bel om te vragen of het of telefonisch of op een andere locatie kan. Nu op de bank en bijkomen van vandaag. Sorry voor de ego-post)
Ambrosia, het valt niet mee he. Wat voor werk doe je? Is je werkgever wel begripvol?

Momo geod zeg dat A boven zijn geboortegewicht zit. Nu lekker genieten!

Ik heb lasagne gemaakt met veel groente en mozzarella er in. Buurmeisje kwam mee eten. R heeft middagdienst, die had prakkie van gister. Heb nog een halve schal over, dus morgen lekker makkelijk. L smulde er ook van. Heb haar net op bed. Wat eerder, ze was bekaf. Vanmiddag maar half uurtje geslapen. Ik ook nauwelijks, er waren steeds honden in de straat aan het blaffer, echt irritant. Heb zelf ook honden, maar als die van mij steeds blaffen krijgen ze huisarrest, men mag geen overlast hebben van mijn honden.

Zo nog grasmaaien, niet echt veel puf voor, maar het is toch echt nodig.
Werkgever is heel begripvol, daar ligt het ook niet aan. Vervang de twee directieleden voor twee weken. Zijn allebei op vakantie. Deed ook groepswerk op de bso, dat nu niet meer.
Vervelend, die blaffende honden, wij hebben er ook zo een aan de overkant, maar vindt het vooral rot voor die hond, wordt maar weinig uitgelaten, ik zou ook blaffen als ik hem was!
Ambroos, waar slaat dat nou allemaal op? Straks hebben ze jou overspannen thuis zitten. Ik zou inderdaad kijken of het telefonisch kan en dan aangeven dat je echt keihard je best doet, maar dat je 30 weken zwanger bent. En dat dan alles echt niet meer zo gemakkelijk gaat. Misschien dat je voor een paar uur de ziektewet in kunt?

In ieder geval dikke
Wat belachelijk dat je zover moet reizen Ambroos, in zo'n uithoek woon je toch niet!

Aan de andere kant kan ik het me van je werkgever wel voorstellen dat je naar de Arbo moet (zelf werkgever he), verzekeringstechnisch enzo. maar goed, 2 uur reizen met OV lijkt me niet nodig.
Ik vind het ook geen probleem om naar de arbo te gaan, ik heb niks te verbergen en ik doe alles wat ik kan. Ik zit al voor 50 % in de ziektewet, maar ik werk 18 van de 20 uur die ik op contract heb gewoon. Volgende week zelfs 26 uur. Mijn verstandhouding met mijn werkgever is heel goed, bijna vriendschappelijk.

Net ruzie gehad met J., die is er klaar mee, hij vindt dat ik veel te ver ga voor mijn werk, ten koste van mijn gezondheid. Het begon ermee dat hij thuis kwam en schrok van mijn witte gezicht, vroeg of het nou een keer klaar was. Ik vatte dat heel erg fout op en toen ruzie. Hij geeft aan zich de hele dag heel erge zorgen te maken, helemaal na dat trapvallen. Hij zet me nu eigenlijk voor het blok, ik moet heel erg minderen met werken, liefst stoppen. Anders zou hij overwegen om de verloskundige te bellen om met haar te overleggen. Denk niet dat hij het laatste echt zou doen trouwens. Heb even flink gehuild en afgesproken dat ik kijk naar de mogelijkheden om mijn dagen wat minder lang te maken en wat vervanging in te zetten op mijn uren.

Het voelt als falen, hoeveel vrouwen lopen er niet gewoon door tot de 40 of in ieder geval tot de 36 weken. Waarom kan ik dat niet, ik ben ##### pas 24, ik zou toch gewoon makkelijk moeten kunnen werken tot 36 weken. Ik had me er al bij neergelegd met 34 weken met zwangerschapsverlof te gaan, en dan nu moeten toegeven dat ik het niet volhou voelt echt als falen.
Ambroos, Je kunt de vraag ook andersom stellen. Hoeveel vrouwen kunnen er niet door tot de 36 weken. Echt heel veel hoor! Je kunt jezelf niet vergelijken met die vrouwen die wel alles kunnen. Iedere zwangerschap is anders, je kunt het gewoon niet vergelijken. Luister naar je eigen lichaam en kijk niet naar wat anderen wel of niet kunnen.
Dat is ook waar, weet ik wel. Gewoon moeilijk, ga nu echt slapen. Liefs
Ambroos, luister naar je man. Je bent geen zeikerd, je bent zwanger en je moet goed voor jezelf en je kind zorgen. Die paar weken niet werken is echt geen ramp. Voor jezelf opkomen, hoor!

Toa, moet het even vertellen, maar heb over je gedroomd vannacht Ik was aan het hardlopen en kwam je tegen, ook lopend. Dus ik: Toa?! Jij bent toch Toadette? Jij kan helemaal niet lopen met die dikke buik! En toen ging jij lachen en zei: Ik ben pas net zwanger hoor, maar wie ben je eigenlijk??

moest echt lachen toen ik het me vanochtend herinnerde.. hahah..
Veer darling!!!

Hoe is het? Leuk op je nieuwe werk? lekker hardlopen? Lekker rose'tjes/mojito's drinken?
Het wordt echt alleen maar leuker Nut! Ik heb er pas een week opzitten, maar voel me best al een beetje thuis. Ik weet nog lang niet alles, maar heb die uitdaging ook nodig. Volgende week vrijdag een gesprek met de directeur over de voortgang ivm m'n proeftijd. Ben sinds vandaag minder moe. Hoop dat die schildklier is gestopt met klieren en dat de medicatie z'n werk doet. Morgen weer aan de alcohol, verjaardag van een vriendin. Nog even en dan mag jij ook weer! Hou je in de gaten hoor, ook al lijkt het of ik hier niet ben. Spannend!!! Is het nog een beetje vol te houden?
Ambroos, ik sluit me aan bij de anderen, denk aan jezelf!

Vera, hihi wat een leuke droom. Als ik het goed lees beledigde je me dus gewoon

Nut, gaan we voor 23.07.10?

XT
Stay with me, let\'s just breathe.
quote:Toadette schreef op 22 juli 2010 @ 22:32:

Vera, hihi wat een leuke droom. Als ik het goed lees beledigde je me dus gewoon

Nee joh, zou niet durven. Jij herkende mij niet en pas toen ik zei dat je een dikke buik had, had je zelf ook door dat je helemaal niet net zwanger was, maar gewoon al een paar maanden en dus een dikke buik.. hahah..

Hoe gaat het lopen trouwens? Geen last van vermoeidheid nu?
Hoi dames,

Momo fijn dat A.gegroeid is ! Wat kan je je een zorgen maken om zo;'n klein mannetje he ?

Ambroos, ik ken dat gevoel van falen das niet fijn, maar luister naar je een lichaam.

Fijn dat de ruzie is bijgelegd Nut.

Mariëlle, joehoe misselijk !!!!

Haai Vera, is je nieuwe job leuk ?

Hoorde vanmiddag van een moeder dat haar dochter door een foutje zwanger is van de derde. Ze houden het wel (ze is nu 7 weken) maar vinden het nog niet leuk.

Waarom doet dat mij pijn terwijl ik zelf ook zwanger ben ? Snap mezelf even niet.
Nee Toa niet morgen, denk zondag, of deze of over n week
Spannend Nut !

Ik ben van zondag 25 jul tot zondag 1 aug op vakantie, ga daarna maar werpen, maak ik het ook mee
MELD
Marieltje heel veel succes bij de echo, hoe laat moet je?
Mariel, succes vandaag!
Nutje nog steeds geen actie??

Haha die droom van Veertje

Succes Marielle!!!

Ambroosje er zijn heel veel vrouwen die niet tot 36 weken halen. Je moet echt aan jezelf en je baby denken hoor. Het is gewoon zwaar die laatste weken. Ik merk zelf ook dat ik veel meer slaap nodig heb doordat ik weer hard aan het werk ben. Vreet energie!

Mely ik snap dat wel hoor, ik vind het nog steeds steken als je dat soort verhalen hoort. Omdat je weet dat er kaboutertjes zijn die heel graag willen...En omdat je zelf ook een kabouter was! Schiet al lekker op met jou he? BIjna op vakantie zie ik? Lekker hoor!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven