Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
donderdag 22 juli 2010 om 22:19
donderdag 22 juli 2010 om 22:24
Rat heb je je oude avatar weer terug?
Zat al driftig te f5en
Olie over je komkommer? Wat voor olie gebruik je dan?
Klinkt smerig he zoetstof over je komkommer? Je zou het echt eens moeten proberen. Ik zag de gastouder dat doen en na reactie IIEEEEEEEWWWW liet ze het proeven en is echt lekker. Nepcandarel kost 68 cent of zo in combinatie met azijn is echt lekker.
Zat al driftig te f5en
Klinkt smerig he zoetstof over je komkommer? Je zou het echt eens moeten proberen. Ik zag de gastouder dat doen en na reactie IIEEEEEEEWWWW liet ze het proeven en is echt lekker. Nepcandarel kost 68 cent of zo in combinatie met azijn is echt lekker.

donderdag 22 juli 2010 om 22:26
Ik heb altijd aromat in huis. Als ik vlees bak doe ik dat er eigenlijk altijd op. Bijna geen andere kruiden meer.
En de balsamico, ik heb een tijdje geleden een flesje gekocht van 8 euro bij de AH. Dat vind ik best duur voor azijn. En ik heb een scheut door de komkommersalade gedaan. En ik vond het erg lekker. K. ook want ik kreeg geen commentaar. Als ik dressing maak voor de sla doe ik er ook altijd een flinke scheut door heen.
En de balsamico, ik heb een tijdje geleden een flesje gekocht van 8 euro bij de AH. Dat vind ik best duur voor azijn. En ik heb een scheut door de komkommersalade gedaan. En ik vond het erg lekker. K. ook want ik kreeg geen commentaar. Als ik dressing maak voor de sla doe ik er ook altijd een flinke scheut door heen.
donderdag 22 juli 2010 om 22:30

donderdag 22 juli 2010 om 22:31
Is een smaakversterker/zout. Ik gebruik dat dus best vaak.
Komkommersalade:
Komkommer schillen en raspen.
slaolie en gewone azijn. Van allebei een flinke scheut, iets meer olie dan azijn.
Flinke schep suiker
Zwarte peper, mag best wat in zitten.
Balsamicoazijn.
Uitje heeeeel fijn snijden.
Alles door elkaar husselen en laten intrekken. Ik eet het altijd bij bloemkool.

donderdag 22 juli 2010 om 22:33
quote:Kletsmajoor schreef op 22 juli 2010 @ 22:24:
Zat al driftig te f5en
Ja, toch maar weer deze, ik herken mezelf anders niet meer. En bij jullie moet ik de namen lezen anders weet ik niet wie het geschreven heeft. Ik herken jullie aan je ava's.
En die olie is dus gewoon slaolie of zonnebloemolie. Niks bijzonders.
Zat al driftig te f5en
Ja, toch maar weer deze, ik herken mezelf anders niet meer. En bij jullie moet ik de namen lezen anders weet ik niet wie het geschreven heeft. Ik herken jullie aan je ava's.
En die olie is dus gewoon slaolie of zonnebloemolie. Niks bijzonders.

donderdag 22 juli 2010 om 22:54
http://www.smulweb.nl/919 ... rineerd-in-balsamicoazijn

donderdag 22 juli 2010 om 22:57
quote:Kletsmajoor schreef op 22 juli 2010 @ 22:54:
http://www.smulweb.nl/919 ... rineerd-in-balsamicoazijnAh! Dank je wel googlewonder van de Tetteretes. Ik heb de pagina opgeslagen bij mijn favorieten. Dit ga ik zeker een keer maken.
http://www.smulweb.nl/919 ... rineerd-in-balsamicoazijnAh! Dank je wel googlewonder van de Tetteretes. Ik heb de pagina opgeslagen bij mijn favorieten. Dit ga ik zeker een keer maken.
donderdag 22 juli 2010 om 22:57
quote:Kletsmajoor schreef op 22 juli 2010 @ 22:54:
http://www.smulweb.nl/919 ... rineerd-in-balsamicoazijnYep, zoiets heb ik ook eens gemaakt: erg lekker!
http://www.smulweb.nl/919 ... rineerd-in-balsamicoazijnYep, zoiets heb ik ook eens gemaakt: erg lekker!

donderdag 22 juli 2010 om 23:07
quote:Ratteke schreef op 22 juli 2010 @ 23:05:
Ziet er ook lekker uit. Ik heb alleen nog nooit verse vijgen gehad. Is dat lekker?Echt goeie verse vijgen zijn erg lekker, ik heb ze toen bij de groenteboer gehaald. Maar het is een smaak die niet iedereen kan waarderen, man houdt er bijvoorbeeld niet zo van.
Ziet er ook lekker uit. Ik heb alleen nog nooit verse vijgen gehad. Is dat lekker?Echt goeie verse vijgen zijn erg lekker, ik heb ze toen bij de groenteboer gehaald. Maar het is een smaak die niet iedereen kan waarderen, man houdt er bijvoorbeeld niet zo van.

donderdag 22 juli 2010 om 23:09
Krijg trek van jullie etenspraat.
Op deze computer heb ik nog niet ge F5d en ik zie fijn de oude vertrouwde avatars
Net kinderen door mijn zus opgehaald en hier draaien wasmasjien en vaatwassert.
Zo nog even hondjes laten plassen en vast wat zooi in de auto zetten.....en dan zit het er bijna op
Nouja...niet sippen..deze week pakken "ze" me niet meer af.
Heb al een briefje voor de bewoners geschreven dat het heerlijk was en dat ze me altijd mogen bellen voor oppas...wie weet..
Op deze computer heb ik nog niet ge F5d en ik zie fijn de oude vertrouwde avatars
Net kinderen door mijn zus opgehaald en hier draaien wasmasjien en vaatwassert.
Zo nog even hondjes laten plassen en vast wat zooi in de auto zetten.....en dan zit het er bijna op
Nouja...niet sippen..deze week pakken "ze" me niet meer af.
Heb al een briefje voor de bewoners geschreven dat het heerlijk was en dat ze me altijd mogen bellen voor oppas...wie weet..
donderdag 22 juli 2010 om 23:11
En ik had het nooooit gedacht als niet hondenmens maar DAMN wat zak ik deze twee missen.
De flatcoat retriever wijkt deze avond ook niet van mijn zijde en kijkt een beetje droeverig nu ik spullen aan het inpaaken ben/was... die heeft wat door...
de andere is alleen maar heeel moe van het spelen met de 14jarige pubers die hier waren
De flatcoat retriever wijkt deze avond ook niet van mijn zijde en kijkt een beetje droeverig nu ik spullen aan het inpaaken ben/was... die heeft wat door...
de andere is alleen maar heeel moe van het spelen met de 14jarige pubers die hier waren