wandelmaatjes vierdaagse 2011

24-07-2010 15:19 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
In 2011 wil ik mee gaan doen aan de Nijmeegse vierdaagse, en zoek nog één of meerdere gezellige mensen die het leuk vinden om één keer in de week flink te trainen, om dan uiteindelijk gezamelijk aan de vierdaagse mee te doen.

Ik woon in Leeuwarden, ben 27 jaar, en ik hou - uiteraard - van wandelen.

Hou jij ook van wandelen, woon je in Leeuwarden of omgeving, en lijkt dit je gezellig, neem dan even contact met me op. Ik ben te bereiken via memaalderink@hotmail.com
Misschien wel makkelijk om het aantal kilometers te vermelden hoeveel je wilt gaan lopen,30,40 of 50!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
40 of 50 in dit geval want met die leeftijd mag iet inschrijven voor de 30.
aaii... leeuwarden is helaas ver weg.. Maar ik al zeer ongetrainde loopster wil volgend jaar ook mee doen! Dit jaar de sfeer geproefd en het lijkt me zooooo moooooi om zelf te lopen!

Dussuh: Mensen uit Nijmegen en omgeving die NIET getraind zijn mogen zich bij mij melden vivaforum87@hotmail.com
quote:Linndaatje schreef op 24 juli 2010 @ 16:40:

40 of 50 in dit geval want met die leeftijd mag iet inschrijven voor de 30.Klopt inderdaad!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
goed punt

Het gaat om de 40 kilometer.
Ik heb hem al vaker gelopen maar wel best met een aantal meiden mee trainen. Ik woon in de buurt van Nijmegen, dus Marlies83 het is een beetje te ver weg voor jou.

Sweetcandy, ik heb je gemaild!
Hoi dames, ik heb 'm dit jaar voor het eerst gelopen (en gehaald, yeah!) en helemaal leuk, jullie plannen! Ook slim, om een trainingsmaatje te zoeken, want ik vond de training wel heftig; er gaat écht erg veel tijd in zitten (wanneer je eenmaal aan de 40 toe bent, ben je gewoon 9 uur bezig) en dan is het handig dat je iemand hebt om je door dipjes en moeilijke momenten heen te slepen (ook tijdens de Vierdaagse zelf). Zowel Nijmegen als Leeuwarden zijn helaas ver weg, maar mochten nog mensen uit de omgeving Zwolle een trainingsmaatje zoeken... ik ben van plan volgend jaar weer van de partij te zijn!
Ik heb ook vaker mee gedaan, lijkt me erg leuk om komend jaar weer te gaan kopen.

Kom uit Tilburg.
Haha, Nijmegen, Tilburg, Leeuwarden, Zwolle; mssch landelijke Viva-forum-Vierdaagse-club oprichten?
Ik wil ook wel proberen of ik dat red.Ben pas net beetje begonnen.Vorig jaar ene enkeloperatie gehad.Ik ga 4 sept meedoen aan airborne wandeltocht en 18 sept dam tot damwandeltocht en loop dan 10 en 9 km.

Ik woon in Breukelen.Bij welk groepje mag ik?Ik wil best naar een plek reizen.

Ik hoor het wel!(hoop ik)

mariskahering@hotmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven