3000+ knalt deel 56 in
zaterdag 10 juli 2010 om 22:34
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
zaterdag 24 juli 2010 om 20:05
Die kittens gaan weg, morgen. Het gaat niet. Wat een onopgevoede etters zijn het...en de hele dag mauwen en zeuren. Het is nooit genoeg, de aandacht niet het eten niet...niks! En Mason wil niet eens meer binnenkomen wegens hun. Dus hup terug naar de eigenaresse die verzuimd heeft ze op te voeden en zindelijk te maken. Ja dat is vast een no no in kattenmamaland, maar ik krijg er stress van en ik heb daar geen zin in.
zaterdag 24 juli 2010 om 20:22
Nou, Midi is zelf ook tot de conclusie gekomen dat de verzorging haar teveel is en ook dat was een van de voorwaarden. Ze zijn gewoon heel slecht opgevoed, en ik heb drie nestjes grootgebracht vroegah, zonder ooit klachten te hebben gehad. Dus ik kan het wel een beetje weten...dit wordt niks meer...tenzij ze bij iemand terecht komen die niet werkt, niet studeert en niet bijna jankt van de pijn als er voor de zoveelste keer stront van de vloer geschrobt moet worden. Het gaat gewoon niet, en oorspronkelijke eigenaresse mag mooi zelf met de zooi zitten die ze gecreëerd heeft.
zaterdag 24 juli 2010 om 20:23
quote:floor72 schreef op 24 juli 2010 @ 20:20:
Tja, dat heb je met kittens Min. Het zijn net kleine kinderen, doen ook niet wat je zegt. En katten kun je maar lastig opvoeden.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje naar raar dat je het zo makkelijk opgeeft met ze.Ja hier zat ik al op te wachten...
Dat mag je vinden, ik vind dat niet.
Tja, dat heb je met kittens Min. Het zijn net kleine kinderen, doen ook niet wat je zegt. En katten kun je maar lastig opvoeden.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje naar raar dat je het zo makkelijk opgeeft met ze.Ja hier zat ik al op te wachten...
Dat mag je vinden, ik vind dat niet.
zaterdag 24 juli 2010 om 20:25
Ben ik weer! Het was leuk in het Fryske Land ( Ljouwerd) en iedereen verstond ons gewoon
Heb allemaal nieuwe dierenvriendjes gekregen, moedereend met vijf niet meer zo hele kleintjes, moedereend met drie hele kleintjes, kip met twee kuikens, fuut met drie kleintjes, meerkoet met drie hele, hele kleintjes......
Dochter 3 en ik waren er erg druk mee, naast al die andere dingen die we te doen hadden en veel stress gaven. Maar de waterbeesten gaven ons veel plezier en ontspanning
Alles goed met jullie? Sorry, heb niet teruggelezen en op de kampong met de lebtobberd was het me net te veel moeite om bij te blijven * bloos*.
zaterdag 24 juli 2010 om 20:25
Overigens kun je kittens uitstekend opvoeden, moet je alleen wel moeite voor doen. Dat heeft eigenaresse niet gedaan. En stout zijn ze allemaal, maar dit is onhoudbaar. Weet je wat, ik ga mijzelf niet eens verdedigen, ben daar gek zeg. Wie het zielig vindt mag ze vanavond komen ophalen en er morgen al gillend gek van worden. Ik ken katten, heb er meerdere gehad, en dit is echt onvoorstelbaar slecht opvoedwerk.
zaterdag 24 juli 2010 om 20:27
zaterdag 24 juli 2010 om 20:32
zaterdag 24 juli 2010 om 20:33
quote:minny schreef op 24 juli 2010 @ 20:27:
[...]
Ik vind die van jou anders ook niet bepaald vriendelijk en fraai. Hoe weet jij wat ik allemaal al gedaan/geprobeerd heb? Hoezo makkelijk opgeven? Hoezo aannames?
Dat weet ik inderdaad niet wat jij er allemaal gedaan hebt. Ik ga alleen af op de manier waarop jij je hier ventileert. Het besluit om de kittens te nemen was binnen een halve dag (overhaast?) genomen en nu zijn het etters en kan de vorige eigenaar niet opvoeden? Misschien had je zelf wat beter moeten nadenken voordat je er aan begon?
Verder maak ik er geen woord meer aan vuil, want daar heb ik helemaal geen trek in. Als jij denkt dat je het juiste besluit neemt moet je je door mij niet laten afleiden.
[...]
Ik vind die van jou anders ook niet bepaald vriendelijk en fraai. Hoe weet jij wat ik allemaal al gedaan/geprobeerd heb? Hoezo makkelijk opgeven? Hoezo aannames?
Dat weet ik inderdaad niet wat jij er allemaal gedaan hebt. Ik ga alleen af op de manier waarop jij je hier ventileert. Het besluit om de kittens te nemen was binnen een halve dag (overhaast?) genomen en nu zijn het etters en kan de vorige eigenaar niet opvoeden? Misschien had je zelf wat beter moeten nadenken voordat je er aan begon?
Verder maak ik er geen woord meer aan vuil, want daar heb ik helemaal geen trek in. Als jij denkt dat je het juiste besluit neemt moet je je door mij niet laten afleiden.
zaterdag 24 juli 2010 om 20:34
@Vilma: Ik had een andere kater, die is overreden. Daarom wou Midi er graag een kitten bij. Ik heb vaker kittens gehad en dat ging goed, die andere twee had ik ook al als kitten, maar met deze twee gaat het gewoon echt niet. Heel jammer, want ze zijn best lief ook en knuffelen graag. Maar wat niet gaat, dat gaat gewoon niet.
zaterdag 24 juli 2010 om 20:36
quote:floor72 schreef op 24 juli 2010 @ 20:33:
[...]
Verder maak ik er geen woord meer aan vuil, want daar heb ik helemaal geen trek in. Als jij denkt dat je het juiste besluit neemt moet je je door mij niet laten afleiden.Nee was niet overhaast, ze waren alleen nog niet oud genoeg en die dag wel. Om er twee te nemen was wel wat snel besloten, maar ook al was het er maar eentje dan was ik gillend gek geworden.
En ik weet zeker dat ik het juiste besluit heb genomen want ik heb al genoeg stress zonder die kittens.
[...]
Verder maak ik er geen woord meer aan vuil, want daar heb ik helemaal geen trek in. Als jij denkt dat je het juiste besluit neemt moet je je door mij niet laten afleiden.Nee was niet overhaast, ze waren alleen nog niet oud genoeg en die dag wel. Om er twee te nemen was wel wat snel besloten, maar ook al was het er maar eentje dan was ik gillend gek geworden.
En ik weet zeker dat ik het juiste besluit heb genomen want ik heb al genoeg stress zonder die kittens.