Ik ben weg....
zaterdag 24 juli 2010 om 20:00
Ik ben dus eindelijk weg...
en god wat doet het pijn...wat is het moeilijk.
Maar ik weet ook dat het vechten tegen de bierkaai is.
Maar ik ga door een hell.
Alle reacties, tips, adviezen, aanmoedigingen(vooral van de gene die mijn topics nog kennen) zijn meer dan welkom.
Voel me zo rot... de witte wijn haalt voor de nu de scherpe kantjes eraf...maar als ik aan morgen denk...het gevoel wat ik weer ga voelen..zakt de moed in me schoenen...
Help....tis zo moeilijk...nog nooit zo erg heb ik dit ervaren
en god wat doet het pijn...wat is het moeilijk.
Maar ik weet ook dat het vechten tegen de bierkaai is.
Maar ik ga door een hell.
Alle reacties, tips, adviezen, aanmoedigingen(vooral van de gene die mijn topics nog kennen) zijn meer dan welkom.
Voel me zo rot... de witte wijn haalt voor de nu de scherpe kantjes eraf...maar als ik aan morgen denk...het gevoel wat ik weer ga voelen..zakt de moed in me schoenen...
Help....tis zo moeilijk...nog nooit zo erg heb ik dit ervaren
zondag 25 juli 2010 om 10:49
Oja en tip: blijf van de drank of andere genotsmiddelen af. Ga in de plaats daarvan een wandeling maken, een gedicht schrijven, op een leeg terrein de longen uit je lijf schreeuwen. Doé er iets mee, probeer de circkel van verdriet te doorbreken, anders kan het zomaar zijn dat je daar idd (te) lang in blijft hangen.
zondag 25 juli 2010 om 10:54
quote:Butterfly14 schreef op 25 juli 2010 @ 10:45:
maar merk nu dat ik voor hem leefde me liet lijden door zijn gedachtes en hoe hij dingen deed.Is deze freudiaans? Meis, ik ken het gevoel, maar het wordt beter. Kan inderdaad lang duren en neem die tijd er ook voor. Maar alles wat je nu volet kan ook snel plaats maken voor opluchting, dat je dus bijvoorbeeld niet meer hem hoeft te "begeleiden" met het gebruiken.
maar merk nu dat ik voor hem leefde me liet lijden door zijn gedachtes en hoe hij dingen deed.Is deze freudiaans? Meis, ik ken het gevoel, maar het wordt beter. Kan inderdaad lang duren en neem die tijd er ook voor. Maar alles wat je nu volet kan ook snel plaats maken voor opluchting, dat je dus bijvoorbeeld niet meer hem hoeft te "begeleiden" met het gebruiken.
zondag 25 juli 2010 om 10:57
Ja ik weet het wel dat ik me liet lijden door hem.
Ik deed eigenlijk alles, en keek minder naar mezelf.
Ja ik zou ook wel een bepaalde opluchting kunnen voelen omtrent die dingen ja...maar voor de rest vol ik me net een lege zak
Jezus een lege zak..beetje raar druk ik me uit....
Leeg omhulsel..klinkt wat netter
Ja ik zou ook wel een bepaalde opluchting kunnen voelen omtrent die dingen ja...maar voor de rest vol ik me net een lege zak
Leeg omhulsel..klinkt wat netter
zondag 25 juli 2010 om 11:02
Erge is ook.
Ik heb geen vrienden, ja wel wat mensen in mijn msn, maar niet echt iemand waar ik echt wat aan heb,.
Daarom ben ik bang dat het nog moeilijker wordt...want ik denk dat je ook weer een tijd krijgt dat je gaat twijfelen en terug wil....en dan heb ik eigenlijk niemand die ik lang ken en kan vertrouwen...
Daarom schrijf ik hier.....lucht toch wat op
Ik heb geen vrienden, ja wel wat mensen in mijn msn, maar niet echt iemand waar ik echt wat aan heb,.
Daarom ben ik bang dat het nog moeilijker wordt...want ik denk dat je ook weer een tijd krijgt dat je gaat twijfelen en terug wil....en dan heb ik eigenlijk niemand die ik lang ken en kan vertrouwen...
Daarom schrijf ik hier.....lucht toch wat op
zondag 25 juli 2010 om 11:04
quote:Butterfly14 schreef op 25 juli 2010 @ 10:57:
Leeg omhulsel..klinkt wat netterEcht serieus, bedoel je nou lijden of leiden? (daarom mijn vraag van het freudiaans)
Leeg omhulsel..klinkt wat netterEcht serieus, bedoel je nou lijden of leiden? (daarom mijn vraag van het freudiaans)
zondag 25 juli 2010 om 11:17
zondag 25 juli 2010 om 11:18
Butterflij: doe gevoelens zijn heel normaal. Het zou raar zijn waneer je dit alles niets doet, toch? Je verstand en gevoel zijn in gevecht met elkaar en die strijd gaat nog wel even door. Blijf je vasthouden aan wat je uiteindelijk wilt. En zoek afleiding. Ga lekker naar buiten, naar de de parade in Utrecht, naar vrienden, enz.
Zet op papier waarom je deze keuze gemaakt hebt en lees dit na op moeilijke momenten.
En waarom ze zo snel omslaan? Ik denk dat de boosheid een soort afweermeganisme is zo van, als ik het toch niet kan krijgen, dan duw ik het maar heel hard weg.
Zet op papier waarom je deze keuze gemaakt hebt en lees dit na op moeilijke momenten.
En waarom ze zo snel omslaan? Ik denk dat de boosheid een soort afweermeganisme is zo van, als ik het toch niet kan krijgen, dan duw ik het maar heel hard weg.
zondag 25 juli 2010 om 11:22
quote:colalight schreef op 25 juli 2010 @ 11:18:
Butterflij: doe gevoelens zijn heel normaal. Het zou raar zijn waneer je dit alles niets doet, toch? Je verstand en gevoel zijn in gevecht met elkaar en die strijd gaat nog wel even door. Blijf je vasthouden aan wat je uiteindelijk wilt. En zoek afleiding. Ga lekker naar buiten, naar de de parade in Utrecht, naar vrienden, enz.
Ja ik heb dus ook niet echt iemand...dus wordt het best wel moeilijk maarja..
Dat klopt hij weerde me direct af, en ik zag gewoon dat hij me wil haten, toch kan ik me daar niks bij voorstellen...denk ook niet dat dat een makkelijkere weg is.
Ik haat hem niet...en wil dat ook niet.
Maar ik wordt gek van dit onrustige angstgevoel in mij...voel me heel gejaagd.
Ja ik heb dus ook niet echt iemand...dus wordt het best wel moeilijk maarja..
Dat klopt hij weerde me direct af, en ik zag gewoon dat hij me wil haten, toch kan ik me daar niks bij voorstellen...denk ook niet dat dat een makkelijkere weg is.
Ik haat hem niet...en wil dat ook niet.
Maar ik wordt gek van dit onrustige angstgevoel in mij...voel me heel gejaagd.
zondag 25 juli 2010 om 11:27
@kleintjecool, Ja ik kan het niet plaatsen. Mijn hart raast een beetje en ik voel me heel geagiteerd(weet niet of ik het goed schrijf)
En bang net of er iets op de loer ligt.
@colalight ja ik moet het ervaren heb geen keus,
Heb alleen mijn moeder....eigenlijk en een tante...maar ja daar ga ik ook niet continu er mee over praten.
En bang net of er iets op de loer ligt.
@colalight ja ik moet het ervaren heb geen keus,
Heb alleen mijn moeder....eigenlijk en een tante...maar ja daar ga ik ook niet continu er mee over praten.