Good Luck!
zondag 25 juli 2010 om 21:59
quote:Star schreef op 25 juli 2010 @ 21:41:
Ongelooflijk wat een amoebes: zorgelijke ontwikkelingen
Hoe is het met je bloeddruk Mal?
Gaat goed hoor. Maar wat ik zeg; ik vind het soms wel erg hoe mensen denken in de samenleving over kinderen met een geestelijke handicap.
Ik had vorige week ook weer zo'n brulmoment thuis. Dan heb ik al niet goed geslapen vanwege de epilepsie en ik kom bij de Appie met Mr J in de wagen.
Kassière; Hallo! (tegen Mr J)
Mr J zegt niks
Kassière nog een keer; Hallo! Je mag wel wat terug zeggen!
Ik; Hij kan niet praten.
Kassière; jaja, thuis kan je zeker wel weer praten.
...
was het maar zo. Maar goed, ik wacht wel tot ik thuis ben met huilen hoor. Af en toe word ik er wel een beetje moedeloos van. Ik snap wel dat mensen het niet verwachten hoor, hij ziet er verder zo normaal uit.
Ongelooflijk wat een amoebes: zorgelijke ontwikkelingen
Hoe is het met je bloeddruk Mal?
Gaat goed hoor. Maar wat ik zeg; ik vind het soms wel erg hoe mensen denken in de samenleving over kinderen met een geestelijke handicap.
Ik had vorige week ook weer zo'n brulmoment thuis. Dan heb ik al niet goed geslapen vanwege de epilepsie en ik kom bij de Appie met Mr J in de wagen.
Kassière; Hallo! (tegen Mr J)
Mr J zegt niks
Kassière nog een keer; Hallo! Je mag wel wat terug zeggen!
Ik; Hij kan niet praten.
Kassière; jaja, thuis kan je zeker wel weer praten.
...
was het maar zo. Maar goed, ik wacht wel tot ik thuis ben met huilen hoor. Af en toe word ik er wel een beetje moedeloos van. Ik snap wel dat mensen het niet verwachten hoor, hij ziet er verder zo normaal uit.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 25 juli 2010 om 22:05
zondag 25 juli 2010 om 22:07
Maar ik zie ook wel de positieve dingen hoor. Hij is zo knuffelig de laatste tijd. Zoals vanmiddag was het erg druk op de verjaardag van Sjimmie, maar hij staat veel meer zijn mannetje en Juud zei ook al dat hij veel meer 'erbij' is. Maar goed, als het heel druk is komt hij sowieso niet zo goed uit de verf hoor dan zou je hem meer 1 op 1 moeten zien nu.
zondag 25 juli 2010 om 22:08
quote:Suze2 schreef op 25 juli 2010 @ 22:04:
Qua dikke kinderen bedoelde ik meer. Ik zag op vakantie wel echt veel kinderen die op een leeftijd van 5/6 al aan de mollige kant waren. Dat baart me zorgen.Ik prijs me gelukkig met een zoon die liever fruit een dan snoep
Qua dikke kinderen bedoelde ik meer. Ik zag op vakantie wel echt veel kinderen die op een leeftijd van 5/6 al aan de mollige kant waren. Dat baart me zorgen.Ik prijs me gelukkig met een zoon die liever fruit een dan snoep
zondag 25 juli 2010 om 22:08
quote:Maleficent schreef op 25 juli 2010 @ 22:07:
Maar ik zie ook wel de positieve dingen hoor. Hij is zo knuffelig de laatste tijd. Zoals vanmiddag was het erg druk op de verjaardag van Sjimmie, maar hij staat veel meer zijn mannetje en Juud zei ook al dat hij veel meer 'erbij' is. Maar goed, als het heel druk is komt hij sowieso niet zo goed uit de verf hoor dan zou je hem meer 1 op 1 moeten zien nu.Daar hebben wel meer kindjes last van
Maar ik zie ook wel de positieve dingen hoor. Hij is zo knuffelig de laatste tijd. Zoals vanmiddag was het erg druk op de verjaardag van Sjimmie, maar hij staat veel meer zijn mannetje en Juud zei ook al dat hij veel meer 'erbij' is. Maar goed, als het heel druk is komt hij sowieso niet zo goed uit de verf hoor dan zou je hem meer 1 op 1 moeten zien nu.Daar hebben wel meer kindjes last van