NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
quote:Naomii schreef op 25 juli 2010 @ 22:59:

Zon en Noa, ik neem aan dat het op die kermis toch ook geen enkel probleem zal zijn om lastminute een 'slaap'plaats te regelen??Ja, maar ik kan dat natuurlijk nooit doen.
Cum non tum age
quote:Zwup schreef op 25 juli 2010 @ 23:03:

Slaap lekker Moon!!

EM, wat is die groot! Went vanzelf, Zwup. Adem in, adem uit ...
quote:noa schreef op 25 juli 2010 @ 23:03:

[...]

Ja, maar ik kan dat natuurlijk nooit doen.Ik geloof dat ik het weer verkeerd las?
Trusten SP en Moon!
Ik zit er aan te denken om mezelf maar uit te nodigen bij jonge god ergens deze week (Sms: "Hoe laat ben je thuis? Ik sta liever niet voor een dichte deur ").

'Kan' dat eigenlijk? Ik laat het initiatief eigenlijk altijd bij de man liggen maar heb nu heel erg de behoefte om te doen wat ík wil.
quote:EarthlyMatters schreef op 25 juli 2010 @ 23:04:

[...]

Went vanzelf, Zwup. Adem in, adem uit ...Ik zeg het niet snel..maar gaan jullie 2 ajb naar msn
Het moet wat beter weer worden, want ik zie dat wel zitten, lekker op het balkon roseetjes slempen met Twis en gluren.

Love wil denk ik ook wel komen.
Cum non tum age
quote:zonnestraaltje71 schreef op 25 juli 2010 @ 23:02:

[...]

Nou...volgens mij is het dan behoorlijk vol met volk daar.

Slaap lekker Moon.Niet op het kermisterrein Bij een man die je daar tegenkomt
quote:zonnestraaltje71 schreef op 25 juli 2010 @ 23:04:

[...]

Ik geloof dat ik het weer verkeerd las?huh?
Cum non tum age
quote:Naomii schreef op 25 juli 2010 @ 23:07:

[...]

Niet op het kermisterrein Bij een man die je daar tegenkomtKijk! Weet je nog dat we het over nette mensen hadden?!
quote:EarthlyMatters schreef op 25 juli 2010 @ 23:04:

[...]

Went vanzelf, Zwup. Adem in, adem uit ...
quote:Naomii schreef op 25 juli 2010 @ 23:07:

[...]

Niet op het kermisterrein Bij een man die je daar tegenkomtIk snapte hem wel.
Cum non tum age
quote:zonnestraaltje71 schreef op 25 juli 2010 @ 23:05:

[...]

Ik zeg het niet snel..maar gaan jullie 2 ajb naar msn
quote:noa schreef op 25 juli 2010 @ 23:07:

[...]

huh?Naomii bedoelde dat de neef van Jan Smit mss wel een plekje vrij had iin bed. Ik zat hier heel keurig aan een last-minute hotelletje te denken.
quote:Naomii schreef op 25 juli 2010 @ 23:05:

Ik zit er aan te denken om mezelf maar uit te nodigen bij jonge god ergens deze week (Sms: "Hoe laat ben je thuis? Ik sta liever niet voor een dichte deur ").

'Kan' dat eigenlijk? Ik laat het initiatief eigenlijk altijd bij de man liggen maar heb nu heel erg de behoefte om te doen wat ík wil.Ja kan heel goed, gewoon doen. En dan lekker in je lingerie met een jas erover voor de deur staan. Is wel zo makkelijk.
Cum non tum age
quote:zonnestraaltje71 schreef op 25 juli 2010 @ 23:08:

[...]

Kijk! Weet je nog dat we het over nette mensen hadden?! Ja, van die mensen die anderen geen pijn doen, zei je ..... ik zie het punt niet dat je nu wil maken
Ik vind 't maar koud hier, Noa! Zodra het 5 graden warmer is, nodig ik mezelf uit op je balkon. Ik heb trouwens liever prosecco dan rosé. Dat je het maar even weet.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:noa schreef op 25 juli 2010 @ 23:10:

Ja kan heel goed, gewoon doen. En dan lekker in je lingerie met een jas erover voor de deur staan. Is wel zo makkelijk.lingerie hoeft niet eens.. gewoon een regenjas en verder naakt.. .. les 1 in "hoe versier je een man".. leven kan zo eenvoudig zijn..
De neef van Jan Smit? Wie van de plusminus 11.000 is dat?
Oke, staat genoteerd Twis, prosecco gaat in het mandje bij de AH.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 25 juli 2010 @ 23:10:

[...]

Ja kan heel goed, gewoon doen. En dan lekker in je lingerie met een jas erover voor de deur staan. Is wel zo makkelijk.
Je kan best smsen Naomii!! Gewoon doen
quote:Naomii schreef op 25 juli 2010 @ 23:10:

[...]

Ja, van die mensen die anderen geen pijn doen, zei je ..... ik zie het punt niet dat je nu wil maken

Ik heb hartstikke een relatie, dus natuurlijk stap ik niet in het bed van de neef van Jan Smit. (ik zou wel Nick van Nick en Simon pakken!)

quote:boogje schreef op 25 juli 2010 @ 23:11:

[...]

lingerie hoeft niet eens.. gewoon een regenjas en verder naakt.. .. les 1 in "hoe versier je een man".. leven kan zo eenvoudig zijn.. Kijk, aan jou hebben we wat. Nog meer tips? Heb vanmiddag al felatiotips gehad.
Cum non tum age
quote:Zwup schreef op 25 juli 2010 @ 23:12:

Je kan best smsen Naomii!! Gewoon doen Heb vandaag nog geen sms ontvangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven