NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
quote:Twister2010 schreef op 25 juli 2010 @ 23:18:

[...]

Beetje maar!

Ik zou het stiekem wel op Simon kunnen trouwens! Kijk...nu weten we gelijk wat we aan elkaar hebben
quote:Naomii schreef op 25 juli 2010 @ 23:18:

Alsof ik nog niet genoeg slettebak was voor ik jullie leerde kennen

Nou ja, als ik me hier een avond niet meld dan weet je waar ik uithang .........Goed zo Naomii, lekker hoerensloeren.
Cum non tum age
quote:EarthlyMatters schreef op 25 juli 2010 @ 23:19:

[...]

Ooh, dacht dat je bedoelde dat ik je moest leren ademen ... Ademen? Wat heb ik gemist?
quote:noa schreef op 25 juli 2010 @ 23:18:

[...]

Bijscholen is altijd goed.
quote:noa schreef op 25 juli 2010 @ 23:17:

Oja Zon, dat was ook zoiets, ik ging vorige week naar het toilet en toen ik voor de spiegel stond stond ik een beetje te sniffen en aan mn neus te wrijven (allergie). Kwam dus net die barman langs. Volgens mij dacht hij dat ik net had lopen snuiven. Hadden we wel meteen een band.

Klinkt als een geweldige avond.

Ben wel benieuwd waarom jij er alleen nog maar durft te komen met een zak over je hoofd
Ik zou het wel op Matthijs van Nieuwkerk kunnen.
Cum non tum age
quote:zonnestraaltje71 schreef op 25 juli 2010 @ 23:17:

[...]

Waarom niet? Alle tips zijn welkom.Tips? Ik krijg alleen maar complimenten
quote:noa schreef op 25 juli 2010 @ 23:17:

Oja Zon, dat was ook zoiets, ik ging vorige week naar het toilet en toen ik voor de spiegel stond stond ik een beetje te sniffen en aan mn neus te wrijven (allergie). Kwam dus net die barman langs. Volgens mij dacht hij dat ik net had lopen snuiven. Hadden we wel meteen een band.

Dat deed ik vroeger altijd voor de grap. Het wc-hokje uit komen en dan nog even aan de neus zitten en snuiven. Die blikken van de wachtenden in de wc waren priceless!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:noa schreef op 25 juli 2010 @ 23:18:

[...]

Bijscholen is altijd goed.Gelijk heb je.
Noa!!! Dat meen je niet
quote:zonnestraaltje71 schreef op 25 juli 2010 @ 23:17:

Waarom niet? Alle tips zijn welkom.

tips geven is wat lastig.. sommige vrouwen hebben er gevoel voor en anderen niet.. er is in feite maar 1 nuttige tip te geven en dat is GEEN TANDEN.. .. voor de rest is alles lekker.. Mannen zijn daar een stuk gemakkelijker in dan vrouwen.. Bij vrouwen heb je bij elke vrouw weer een andere handleiding nodig.. denk je dat je het bij 1 vrouw geperfectioneerd hebt, is het bij een ander weer totaal anders.. heel frustrerend allemaal.. moet je telkens weer een nieuwe studie aan wagen..

Misschien kunnen we wat tips uitwisselen?.. want hier op het forum wordt je niet veel wijzer.. van het alfabet beffen tot doen alsof het een ijsje is en alles daar tussenin.. MAKE UP YOUR MIND..
quote:Naomii schreef op 25 juli 2010 @ 23:21:

[...]

Tips? Ik krijg alleen maar complimenten Joh..pocher!
quote:Zwup schreef op 25 juli 2010 @ 23:20:

[...]

Ademen? Wat heb ik gemist?

hij is zo groot! adem in, adem uit.

of we ajb op msn verder willen voor Zon.
quote:noa schreef op 25 juli 2010 @ 23:20:

[...]

Goed zo Naomii, lekker hoerensloeren.Ach, als het bij jonge god niet werkt kan ik het altijd nog bij Boog of EM (sorry Zwup) proberen
quote:Zwup schreef op 25 juli 2010 @ 23:19:

Noa

Nick en Simon zijn leuk. Robert ten Brink gaat me toch echt te ver!Ach, ik zat tijdens het WK onwijs te geilen op Bert van Marwijk.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:Naomii schreef op 25 juli 2010 @ 23:20:

[...]

Klinkt als een geweldige avond.

Ben wel benieuwd waarom jij er alleen nog maar durft te komen met een zak over je hoofd

Da's geheim.

Ik baal er wel van, heb ik eindelijk na tijden een tent gevonden waar ik het wel oke vind en dan verziek ik het meteen de eerste avond.
Cum non tum age
quote:boogje schreef op 25 juli 2010 @ 23:23:

[...]

tips geven is wat lastig.. sommige vrouwen hebben er gevoel voor en anderen niet.. er is in feite maar 1 nuttige tip te geven en dat is GEEN TANDEN.. .. voor de rest is alles lekker.. Mannen zijn daar een stuk gemakkelijker in dan vrouwen.. Bij vrouwen heb je bij elke vrouw weer een andere handleiding nodig.. denk je dat je het bij 1 vrouw geperfectioneerd hebt, is het bij een ander weer totaal anders.. heel frustrerend allemaal.. moet je telkens weer een nieuwe studie aan wagen..

Misschien kunnen we wat tips uitwisselen?.. want hier op het forum wordt je niet veel wijzer.. van het alfabet beffen tot doen alsof het een ijsje is en alles daar tussenin.. MAKE UP YOUR MIND.. Je moet gewoon een vaste, all over, tongritme ontwikkelen. Als je dan de goede plekjes raakt, die behouden, de rest overslaan bij die vrouw ... maar wat afwisseling is ook wel leuk.
Boogje, het alfabet??
quote:boogje schreef op 25 juli 2010 @ 23:23:

[...]

Misschien kunnen we wat tips uitwisselen?.. want hier op het forum wordt je niet veel wijzer.. van het alfabet beffen tot doen alsof het een ijsje is en alles daar tussenin.. MAKE UP YOUR MIND.. Iedere vrouw is anders Boog... (zullen we eens gaan high-tea-en en dat ik je die tips geef?)
quote:Naomii schreef op 25 juli 2010 @ 23:25:

Boogje, het alfabet?? Hey!.. ik verzin het niet.. daar komen jullie mee..
Ha Boog, geen tanden was ook het eerste wat die vriend zei. Maar dat wist ik allang.

En waarom denk je dat ik zoveel raketjes eet?
Cum non tum age
quote:zonnestraaltje71 schreef op 25 juli 2010 @ 23:23:

[...]

Joh..pocher!Nee joh, ik date gewoon van die lieverds en mannen die niks gewend zijn
quote:Naomii schreef op 25 juli 2010 @ 23:21:

[...]

Tips? Ik krijg alleen maar complimenten Ben jij ook zo'n geheime bron?
quote:EarthlyMatters schreef op 25 juli 2010 @ 23:24:

Je moet gewoon een vaste, all over, tongritme ontwikkelen. Als je dan de goede plekjes raakt, die behouden, de rest overslaan bij die vrouw ... maar wat afwisseling is ook wel leuk. Ik hoor het al.. bij jou faken ze ook altijd..
quote:noa schreef op 25 juli 2010 @ 23:24:

[...]

Da's geheim.

Ik baal er wel van, heb ik eindelijk na tijden een tent gevonden waar ik het wel oke vind en dan verziek ik het meteen de eerste avond.Welnee... Dat van die zak is een geintje, Noa was juist heel sociaal en vriendelijk bezig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven