NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
quote:boogje schreef op 25 juli 2010 @ 23:11:

[...]

lingerie hoeft niet eens.. gewoon een regenjas en verder naakt.. .. les 1 in "hoe versier je een man".. leven kan zo eenvoudig zijn.. De mening van een man, nog beter! (Sorry Noa, niets persoonlijks ) Gewoon doen dus??
quote:zonnestraaltje71 schreef op 25 juli 2010 @ 23:12:

[...]

Ik heb hartstikke een relatie, dus natuurlijk stap ik niet in het bed van de neef van Jan Smit. (ik zou wel Nick van Nick en Simon pakken!)

[afbeelding]iew
Welkom terug Boog , ik had je al gemist
quote:zonnestraaltje71 schreef op 25 juli 2010 @ 23:12:

[...]

Ik heb hartstikke een relatie, dus natuurlijk stap ik niet in het bed van de neef van Jan Smit. (ik zou wel Nick van Nick en Simon pakken!)

[afbeelding]Grapje zeker?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:Naomii schreef op 25 juli 2010 @ 23:13:

[...]

De mening van een man, nog beter! (Sorry Noa, niets persoonlijks ) Gewoon doen dus??Nou eh, ik ben een man in een vrouwenlichaam.
Cum non tum age
quote:EarthlyMatters schreef op 25 juli 2010 @ 23:11:

De neef van Jan Smit? Wie van de plusminus 11.000 is dat?Die ene
quote:noa schreef op 25 juli 2010 @ 23:12:

Kijk, aan jou hebben we wat. Nog meer tips? Heb vanmiddag al felatiotips gehad.felatiotips?.. meen je dat nou?.. da's wel heel pijnlijk.. .. je gaat je vriendin/lover toch geen felatiotips geven.. dat wordt over het algemeen niet gewaardeerd...
quote:Twister2010 schreef op 25 juli 2010 @ 23:14:

[...]

Grapje zeker? Neeee...die vind ik echt een snoesje! (Robert ten Brink vind ik ook leuk...raar?)
Sorry, EM. Als ik uitgespeeld ben met jonge god zal ik aan je denken, ooit
quote:EarthlyMatters schreef op 25 juli 2010 @ 23:13:

[...]

Heb vandaag nog geen sms ontvangen.

Was de opmerking "je weet me te vinden" niet genoeg??

Oke, staat genoteerd Twis, prosecco gaat in het mandje bij de AH.
quote:Naomii schreef op 25 juli 2010 @ 23:13:

De mening van een man, nog beter! (Sorry Noa, niets persoonlijks ) Gewoon doen dus??Yep, gewoon doen... vandaag de dag mag een vrouw ook gewoon initiatief tonen.. graag zelfs... laat zien wat je wil en ga ervoor.. nee heb je, ja kun je krijgen..
Naomii....probeer het gewoon.
Ik geloof je direct Noa
Oja Zon, dat was ook zoiets, ik ging vorige week naar het toilet en toen ik voor de spiegel stond stond ik een beetje te sniffen en aan mn neus te wrijven (allergie). Kwam dus net die barman langs. Volgens mij dacht hij dat ik net had lopen snuiven. Hadden we wel meteen een band.
Cum non tum age
quote:boogje schreef op 25 juli 2010 @ 23:15:

[...]

felatiotips?.. meen je dat nou?.. da's wel heel pijnlijk.. .. je gaat je vriendin/lover toch geen felatiotips geven.. dat wordt over het algemeen niet gewaardeerd... Waarom niet? Alle tips zijn welkom.
quote:Naomii schreef op 25 juli 2010 @ 23:14:

Welkom terug Boog , ik had je al gemist awww.. lief hoor.. had jou ook wel gemist hoor..
quote:boogje schreef op 25 juli 2010 @ 23:15:

[...]

felatiotips?.. meen je dat nou?.. da's wel heel pijnlijk.. .. je gaat je vriendin/lover toch geen felatiotips geven.. dat wordt over het algemeen niet gewaardeerd... Nee, van een van mijn beste (homo)vrienden. Hadden we zelf om gevraagd hoor.
Cum non tum age

[...]

Kijk, aan jou hebben we wat. Nog meer tips? Heb vanmiddag al felatiotips gehad.Niet lullig bedoeld, maar die heb jij die nodig dan?
quote:noa schreef op 25 juli 2010 @ 23:17:

Oja Zon, dat was ook zoiets, ik ging vorige week naar het toilet en toen ik voor de spiegel stond stond ik een beetje te sniffen en aan mn neus te wrijven (allergie). Kwam dus net die barman langs. Volgens mij dacht hij dat ik net had lopen snuiven. Hadden we wel meteen een band.
quote:zonnestraaltje71 schreef op 25 juli 2010 @ 23:16:

[...]

Neeee...die vind ik echt een snoesje! (Robert ten Brink vind ik ook leuk...raar?)

Beetje maar!

Ik zou het stiekem wel op Simon kunnen trouwens!
quote:EarthlyMatters schreef op 25 juli 2010 @ 23:18:

[...]

Niet lullig bedoeld, maar die heb jij die nodig dan? Bijscholen is altijd goed.
Cum non tum age
Alsof ik nog niet genoeg slettebak was voor ik jullie leerde kennen

Nou ja, als ik me hier een avond niet meld dan weet je waar ik uithang .........
quote:Zwup schreef op 25 juli 2010 @ 23:16:

[...]

Was de opmerking "je weet me te vinden" niet genoeg?? Ooh, dacht dat je bedoelde dat ik je moest leren ademen ...
Noa

Nick en Simon zijn leuk. Robert ten Brink gaat me toch echt te ver!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven